Penktadienį Mažeikių rajono savivaldybėje įvyko susitikimas, kuriame AB „Lietuvos geležinkeliai“ filialo „Šiaulių geležinkelių infrastruktūra“ atstovai informavo apie vienuolika dienų prie dviejų pagrindinių miesto geležinkelio pervažų – Laisvės ir Algirdo gatvėse – mažeikiškių laukiančius pakeitimus.
Vyks modernizacija
„Šalies geležinkelyje modernizuojama įranga, rekonstruojama dispečerinės centralizacijos įranga, tad nuo pirmadienio ryto Mažeikių geležinkelio stotyje bus išjungti ir tvarkomi iešmai bei signalo centralizacija.
Iešmai bus valdomi rankiniu būdu, traukinių eismas vyks ne pagal šviesoforus“, – informavo Šiaulių geležinkelio infrastruktūros vyriausiasis inžinierius Raimondas Vasiliauskas.
Traukinių greitis tarpstotėse bus mažinamas iki keturiasdešimties kilometrų per valandą.
Užtruks ilgiau
Geležinkelininkai buvo paskaičiavę, jog važiuojant traukinio sąstatui Laisvės gatvėje esanti pervaža buvo uždaroma vidutiniškai 110 sekundžių, tuo tarpu remonto laikotarpiu tai užtruks gerokai ilgiau – pervažos gali būti uždarytos iki dešimties minučių.
Pasak R. Vasiliausko, krovininis sąstatas, atvykęs iki Mažeikių geležinkelio stoties, privalės sustoti prieš ją, ir, tik gavęs leidimą, galės tęsti kelionę. Tuo metu bus uždaromos abi – tiek Laisvės gatvėje, tiek Algirdo gatvėje esančios pervažos.
„Tik jeigu atvyks keleivinis traukinys, bus uždaroma viena – Laisvės gatvės pervaža“, – sakė vyriausiasis inžinierius.
Specialiosioms tarnyboms – išskirtinis ryšys
Abiejose pervažose ištisą parą bus budėtojo postai, budės žmonės, kurie reguliuos eismą.
Pasak geležinkelininkų atstovo, susidarys keblumų specialiosioms tarnyboms – medikams, ugniagesiams gelbėtojams ir policijai, kai jie turės kirsti pervažas.
Šie rekonstrukcijos darbai leis, kilus būtinybei, Mažeikių geležinkelio stotį valdyti iš pagrindinės dispečerinės Vilniuje.
AŠ UŽ TAI, KAD GELEŽINKELĮ IŠKELTI UŽ MIESTO. Kiek palengvėtų gyvenimas! Nereikėtų zigzagais vaikščioti, važinėti. Geležinkelio vietoje pastatyti pastatus su visom būtiniausiomis tarnybomis: ligonine su GMP, policija, migracija, paštu ir pan. Likusi žemė – verslui.
Kada bus nauji miesto Mero rinkimai?
numirus vis tiek dabar į Šiaulius važiuoti reikia, tad nėr ko į senamiesty kapstytis. O jei mirsi senamiestyje, bus problemų. Nebent su traukiniu… O jei rimtai, vėl tenka grįžti prie senos Mažeikų problemos — geležinkelio.Kažin, ar bus žmogus, kuris tą problemą išspręs? Išleistos milžiniškos sumos — beje iš mūsų, mokesčių mokėtojų kišenės, o reikalai dėl to nė kiek nepajudėjo. Negi esam tiek turtingi, kad taip galim švaistyti pinigėlius neįgyvendinantiems projektams?
Kodel Socdemas meras Tenys negali susitarit su nuosavo kiemo gelezinkeliais(valdo Socdemai),
kad slagbaumus keltu kaip Europoje,o ne kai rusijoje( slagbauma kelia,kai traukinio nebemato)?
Jei mirsi ,tai I ligonine niekas nebeves:)
gal geriau atskirti miesta i dvi dalis ir padaryti du savarankiskus miestus su dviem ligoninem, nes jei mirsi mikrorajone, tai sansu laiku patekt i ligonine labai sumazes
Gal kartais Zigmą Vaišvilą reikėrų pasišaukti, kaip sąjūdžio laikais. Tiek daug pažadų prižarstė ir dingo, o dabar šiemininkauja lenkai ir ką tu jiems. Irgi ta pati slaviška atšaka.
uz poros metu lenkai nuties vamzdi i klpd ir nebebus tu traukiniu nei darbo , nebereiks nei tilto nei kanalo
:))
Ko čia panikuojat, ar nemokat skaityt kad visa tai vyks tik 11 dienų
Ko panikuojat,po metų kitų uždarys naftos gamyklą,neliks ir geležinkelio
Jei savivaldybėj sėdėtų bent vienas normalus žmogus, parengtų ES paramai projektą ir prafinansuotų tuneliuką ar tiltuką bent ties Algirdo G. pervaža, bet su sąlyga kad dirbančių miestui nėra, tokie dalykai yra sunkiai įsivaizduojami… juk visa kulminacija yra pridurkiško suolelio ežiams atidengimo ceremonija, ar ne, Antanai?…. Gryni klounai ir vagys…
Duchai Lietuviai buvo ir bus ka jie gali issireikalaut,kad mieste nebutu pervazos,jai visi avinai dirba uz minimuma,o savininkai tik lobsta is tokiu vergu.atsistotu puse mazeikiu ant begiu ir neleistu traukiniui vazinet,kol nepriimtu sprendimo vadovai ka daryt
Pirkčiau mėlyną švyturėlį. Pastebėjau, kad Greitoji pagalba ir policija niekada nelaukia, kai uždaro pervažas – tik įjungia mėlynus švyturėlius ir važiuoja.
Geležinkelininkai buvo paskaičiavę, jog važiuojant traukinio sąstatui Laisvės gatvėje esanti pervaža buvo uždaroma vidutiniškai 110 sekundžių,
Jie mus avinais laiko.Kada pervaza uzdaro tik 2 min???
Eik tu geriau galvą išsiplauk, nerašinėjęs čia pievų.
Kas draudzia pasistatyti automobili prie zaros ir pestute pasiekti reikiama taska ir atvirksciai.Miestas tik 2km skersmens ,bet vaziuoja su auto ir burnoja.
taip ir reikia,jai mazeikiskiai klumpei yra nesugeba issireikalaut kad mieste nebutu pervazu,tegul kencia dabar:DD
Tai ka pro kurmaicius reikes apvaziuoti visa kelia? Galetu bent koki tilta padaryti.
…mašinas, nebebus vargo :)
nu grynai pzdc…
klausimas vairuotojams,gal koks apvaziavimas per latvija imanomas?
Pzdc – jau taip katastrofa važiuoti iš vienos miesto pusės į kitą, tai bijau pagalvoti, kas bus dabar.