Mokytojas – ir profesija, ir pašaukimas

Apie mokytojus ir mokyklą kalbinti mažeikiškiai teigia: pedagogai kasdien turi mokytis drauge su savo ugdytiniais. Sigito STRAZDAUSKO nuotr.

Kasmet spalio 5-ąją minimą tarptautinę mokytojų dieną pasigirsta iškilmingi sveikinimai ir gražiausi linkėjimai mokytojams. Kasmet vienaip ar kitaip pedagogų bendruomenei linkima stiprybės, ištvermės, mokinių pagarbos, novatoriškumo.
Rubrikai „Piliečių klubas“ kalbinti mažeikiškiai sako, kad svarbus ir reikalingas mokytojų darbas šiandien nėra pakankamai vertinamas.

Asmeninio archyvo nuotr.

„Mokymo kokybė priklauso nuo kiekvieno mokytojo“

Viktorija VASERYTĖ, Vilniaus universiteto žurnalistikos studentė:
– Šiandieninės mokymo kokybės nevertinčiau nei labai gerai, nei labai blogai, nes tai priklauso nuo kiekvieno mokytojo.
Vieni, turintys pašaukimą, degantys entuziazmu išmokyti savo dalyko, kaskart surandantys ir pateikiantys įdomių, smalsumą sužadinančių faktų, tikrai kokybiškai išmoko bei džiaugiasi savo mokinių rezultatais. Tuo tarpu vangesni, netobulėjantys, netaikantys naujų mokymo metodų pedagogai nesukelia susidomėjimo ir jų dėstomiems dalykams mokiniai ruošiasi nenoriai.
Tai, mano galva, susiję ir su mokytojo prestižu.
Tie, kurie nori mokyti, visada buvo ir bus gerai vertinami ir pačių mokinių, ir visų aplinkinių. Kai mokiausi gimnazijoje, apie tokius mokytojus kalbėdavome tik gražiausiais žodžiais ir juos gerbėme.
Dažniausiai prisimenu būtent tuos mokytojus, kurie buvo motyvuoti, skatino dalyvauti, dalydavosi asmenine patirtimi, buvo reiklūs, tačiau norintys, kad išmoktume. Ir galiu pasakyti: geri prisiminimai apie mokytojus užgožia bloguosius.

Kitų „Santarvės“ pašnekovų mintis skaitykite šeštadienio laikraštyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*