Saugios treniruotės namuose gelbėja nuo blogų minčių ir monotonijos

Nuotr. iš redakcijos archyvo

Aktyviai sportavę ir kitus tai daryti skatinę mažeikiškiai nenuleidžia rankų. Jie įsitikinę, kad ir karantino metu būtina užsiimti mankšta, pajudėti, pasportuoti individualiai. Ir tam nebūtinos didelės išlaidos ar erdvės.

Vien gulinėti – nevalia

Karantino metu sporto klubai sustabdė savo veiklą, tačiau individualiai ji tęsiama. Vieno Mažeikiuose populiaraus sporto klubo trenerį Renatą Viskontą antradienį kalbinome po jo rytinio bėgimo pavenčiuose ir maudynių Ventos upėje.
„Galiu pasakyti, kad tie, kas klube, mano konsultuojamoje grupėje, lankė užsiėmimus, tikrai nenutraukė veiklos. Tai – kaip užkratas: jeigu pradėjai, sunku sustoti.
Mūsų grupės narių siunčiamos nuotraukos, aktyvus domėjimasis, ką ir kaip reikia daryti, kaip atlikti vieną ar kitą pratimą, rodo, kad žmonės nori judėti, „neapkerpėti“ per šį nelengvą laikotarpį. Ir tai yra sveikintina“, – kalbėjo treneris.
Pirmasis R. Viskonto patarimas – pabėgioti. Dabar tai geriau daryti individualiai, po vieną, juolab kad mūsų mieste trasų netrūksta. Antras būdas – pratimai ir mankšta namuose. Čia galima atlikti tempimo pratimus, atsispaudimus, pritūpimus, atsilenkimus, pratimus su svarmenimis.
„Paprasčiausių mankštų yra pilnas internetas, svarbu pasirinkti, kas tinka ir ką gali atlikti esamomis sąlygomis. Svarbu neleisti sau susmukti, „užsidaryti“, tik gulinėti lovoje ar žaisti kompiuteriu. Jei nėra galimybių daug judėti, tada reikia dirbti su savo kūno svoriu. Bent jau atsispaudimams tikrai nereikia daug vietos. Padarai jų seriją, po kurio laiko vėl ją pakartoji“, – patarė R. Viskontas.
Visas straipsnis – penktadienio laikraštyje.

One Reply to “Saugios treniruotės namuose gelbėja nuo blogų minčių ir monotonijos”

  1. Ilona parašė:

    Visa laime, kad iki karantino lankiau alfasteps.com treniruotes. Dabar zinau kaip tikrai teisingai atlikti pratimus, be to, iprotis sportuoti susiformaves ir treniruociu tiesiog truksta, tad net ir namuose sportuoti nera didziulis issukis. Tereikia pradeti tai daryti ir palaipsniui tampa norma.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*