Osteochondrozė: tai žinoti svarbu

Dauguma žmonių sako, kad informacijos rinkimas apie įvairias ligas yra ypač nemalonus procesas – neva, kam gali patikti domėtis tokiomis temomis? Tačiau dėmesį reikėtų atkreipti į tai, kad turėdami informacijos apie ligas, turėsite ir realią galimybę nepalankią situaciją nukreipti geresne eiga – žinosite, kaip laiku atpažinti ligos požymius, kuomet kreiptis į gydytojus, o taip pat – kokius sprendimus priimti, kad sumažinti tikimybę susirgti. Taigi, kviečiame sužinoti svarbiausius dalykus apie osteochondrozę.
Kas tai?
Tai – degeneracinė sąnarių liga. Ji išsivysto tuomet, kai dėl tam tikrų priežasčių, yra pažeidžiami tarpslanksteliniai diskai. Kuo vyresnis yra žmogus, tuo didesnė rizika susirgti šia liga. Taip pat pastebėta, kad osteochondrozė dažniau yra diagnozuojama moterims bei žmonėms, turintiems antsvorio.
Kaip atpažinti šios ligos požymius?
Egzistuoja ypač daug požymių, kurie praneša apie šią ligą. Tai – sprando skausmas ar sąstingis; nugaros skausmas ar sąstingis; juosmens skausmas; skausmas kaklo srityje; maudimas išvardintose srityse besikeičiant orui; sumažėjęs lankstumas bei ūgis. Vistik, verta akcentuoti ir tai, kad išvardinti simptomai gali pranašauti ir apie kitas ligas. Taigi, jei pastebėjote bent kelis iš išvardintų požymių, tai dar tikrai nereiškia, jog jums – osteochondrozė. Tad geriausias pasirinkimas – kreipimasis į gydytojus, kurie įvertins jūsų sveikatos būklę bei pateiks tikslią diagnozę.
Kokie prevenciniai sprendimai gali būti taikomi?
Kaip matyti, tai yra iš tiesų nemaloni liga, o simptomai – ypač vargina, tad pats geriausias scenarijus, koks tik galėtų nutikti, apskritai nesusirgti šia liga. Kokių profilaktinių priemonių imtis? Gera žinia ta, kad jų taip pat netrūksta; jei norite išvengti šios ligos, kontroliuokite savo kūno svorį (svarbu neturėti antsvorio); rūpinkitės savo laikysena – visada, nesvarbu ką bedarytumėte (sėdėtumėte, fiziškai dirbtumėte ir t.t.), išlaikykite stuburą taisyklingoje pozicijoje; valgykite kuo daugiau šviežių vaisių ir daržovių, ląstelienos turinčių produktų. Taip pat puikiai tinka ir nugaros raumenis stiprinantys pratimai (ypač svarbu, kad jie būtų atliekami taisyklingai, tad pirmosios treniruotės turi vykti prižiūrint specialistui).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*