Vis daugiau mažeikiškių renkasi traukinį

Modernūs traukinukai į Mažeikius pradėjo važinėti 2008-ųjų vasarą. Sigito STRAZDAUSKO nuotr.

Susisiekimo ministerija skelbia, kad padaugėjo keliaujančiųjų traukiniais. Vis dažniau traukinį renkasi ir mažeikiškiai: praėjusiais metais maršrutu Radviliškis–Mažeikiai–Radviliškis važiavo 12 procentų keleivių daugiau.

Kursuoja trys automotrisės

Ministerijos pranešime skelbiama, kad maršrutu Radviliškis–Šiauliai–Mažeikiai–Radviliškis praėjusiais metais keliavo daugiau kaip 70 tūkst. keleivių.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos rengtų apklausų ir atliktos analizės duomenimis, keleivių skaičiui augti įtakos turėjo šiuo maršrutu pradėję kursuoti trys vieno vagono traukiniai – automotrisės.

Lėmė ekonomika ir nauji riedmenys

„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia, kad pernai šalyje traukiniais keliavo kone 5 mln. gyventojų, arba 11 proc. daugiau nei 2010-aisiais.
Kone 80 proc. keleivių rinkosi vietinio susisiekimo traukinius.
Specialistų teigimu, pasirinkimą keliauti traukiniu lėmė augusi šalies ekonomika, įsigyti nauji riedmenys bei taikytos rinkodaros priemonės.
Keleivių skaičius tarptautiniuose maršrutuose beveik nekito – keleivių vežta 390 tūkst., arba vos 2 tūkst. mažiau nei 2010 m.

Laukia atnaujinimo

„Santarvė“ jau rašė, kad Mažeikių geležinkelio stoties pastatas laukia atnaujinimo. Tačiau ar jis bus panaudotas pagal paskirtį ir keleiviai galės šiltai laukti traukinio patalpoje – neaišku.
Po rajono valdžios susitikimo su bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovais paaiškėjo, kad pastatui atnaujinti bei geležinkelio teritorijai aptverti numatyta skirti du milijonus litų.

5 Atsakymai į “Vis daugiau mažeikiškių renkasi traukinį”

  1. Rūta parašė:

    aš taip pat į pajūrį keliaučiau traukinuku. Mes ir dabar su vaiku traukinuku keliaujame. Kai tik sumąstome, šokame į traukinį ir mauname iki Šiaulių papramogauti – filmo ar spektakliuko pažiūrėti, po kitokias žaislų parduotuves paslampinėti (Miglė ir kainas užsikėlusi, o ir apsisukti ten baisu, kad ko nors nenugriautum – taip viskas sukišta), po šiek tiek gyvesnį miestą pavaikštinėti.
    Traukinukas – būtinas kelionės akcentas. Vaikui net anksti keltis taip paprasta!
    O Klaipėda… ech, pasvajokim :)

  2. Geležinkelietė parašė:

    Jei kursuotų traukinys į Klaipėdą, tai dėkingi būtų ir studentai, ir jūros mylėtojai. Ten ir teatrai du-muzikinis ir dramos turėtų žiūrovų.
    O nauda tikrai būtų didelė-važiuotų daugiau žmonių į Klaipėdos pusę.

  3. Bronius parašė:

    Turejom atsaka i Klaipeda,kuri ejo per Latvijos respublika..bet….
    Nesuprantu as tu politiku ir Lietuvos gelezinkeliu,ar jiems truksta issilavinimo ,kad paruostu gera projekta ,modernizuoti lt gelezinkelius ir paruosti greitaeigiems traukiniams,ir zmonems patogiau ir investicijos ir darbo vietos..kas nenoretu i vilniu per kokias 2 val nuvaziuoti,Klaipeda per 45min..butu populiariausia susisiekimo transporto priemone..o dabar tik nuostolinga..tie Mazeikieciai kurie ruosia musu mieste tuneli padaryti lai pirma pasvarsto ar verta ji daryti ir tiek pinigu isleisti zengiant atgal o ne i prieki..juk tie begiai nebetiks kadanors atsirasiantiems greitaeigiams traukiniams..mano pasiulymas butu jums sesti su susisiekimo ministru ir lt gelezinkeliai vadovais ir tada derinti kaip geriau ir protingiau isissavinti europos sajungos lesas siuolaikiskai modernizuojant viena ar kita atsaka..

  4. mindaugas parašė:

    čia straipsnis iš pergalės vėliavos?

  5. Vardas (privalomas) parašė:

    Maršruto populiarumą įtakoja ir kaina, ir laikas. Traukiniu nuvykti į Šiaulius pirmyn/atgal kainuoja 14Lt pigiau ir beveik valanda greičiau. Kaip būtų nuostabu turėt traukinio maršrutą iki Klaipėdos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Sponsored Video