5 patikimi būdai, kaip sulėtinti senėjimo procesą

Neseniai atliktoje apklausoje 45 % respondentų teigė, kad nerimauja dėl senatvės. Taigi galima drąsiai teigti, kad apie senatvę galvoja daugelis, tačiau dauguma iš mūsų pernelyg jos baiminasi. Tačiau, kaip sakoma, „senėjimo sustabdyti negalima, bet galima jį sulėtinti“. Galbūt negalime sustabdyti natūralaus senėjimo proceso, tačiau yra dalykų, kuriuos galime padaryti, kad senėjimo procesas būtų daug lengvesnis mūsų odai, kūnui ir protui.

Pratimai ir mityba

Mankšta ir mityba gali padėti pagreitinti medžiagų apykaitą, padidinti energijos kiekį ir sumažinti streso lygį, o tai yra pagrindiniai senėjimą skatinantys veiksniai. Tai taip pat gali padėti padidinti kolageno gamybą odoje, todėl oda taps stangresnė, lygesnė ir jaunatviškesnė. Vienas iš geriausių būdų sulėtinti senėjimo požymius – kontroliuoti savo svorį. Per didelis svoris gali labai pakenkti odai ir sukelti jai stresą, todėl ji gali suglebti. Sveika mityba, kurioje gausu antioksidantų, vitaminų ir mineralų, gali padėti sulėtinti senėjimo procesus.

Odos priežiūros priemones

Jei jums mažiau nei 40 metų, nepamirškite, kad senstant jūsų oda natūraliai keičiasi. Todėl svarbu atidžiai rinktis odos priežiūros priemones, geriausia tas, kurios skirtos jūsų amžiaus grupei. Venkite produktų, kurių sudėtyje yra alkoholio, kuris sausina odą ir gali sukelti odos iššutimus. Geriausia pirkti drėkinančias, švelnias ir bekvapes priemones. Jie taip pat turėtų būti hipoalerginiai, kad būtų mažesnė tikimybė sukelti alerginę reakciją. Pavyzdžiui, su amžiumi oda plonėja ir tampa mažiau stangri. Dėl to gali atsirasti raukšlių ir kitų pokyčių, dėl kurių oda gali atrodyti senesnė. Vitaminas C yra senėjimą stabdanti sudedamoji dalis, kuri gali padėti išlaikyti jaunesnę odos išvaizdą. Jis taip pat gali padėti padidinti kolageno gamybą, o tai gali padėti ištaisyti saulės padarytą žalą odai. Retinolis yra dar viena senėjimą stabdanti sudedamoji dalis, kuri, didindama kolageno gamybą, gali padėti sumažinti raukšles.

Padėkite savo organizmui vitaminais ir maisto papildais

Su amžiumi mūsų organizmas gali tapti mažiau efektyvus, kai iš maisto gaunamos maistinės medžiagos tampa mažiau veiksmingos, o tai gali sukelti daugybę sveikatos problemų. Todėl svarbu vartoti vitaminus ir mineralus, kad jūsų organizmas būtų sveikas ir stiprus. Vitaminas D yra vienas svarbiausių vitaminų mūsų sveikatai, ypač mūsų kaulams. Su amžiumi mūsų organizmas iš saulės spindulių gali mažiau gaminti vitamino D, todėl kaulai gali tapti trapūs ir padidėti lūžių rizika. Vitaminas E yra antioksidantas, padedantis apsaugoti ląsteles nuo laisvųjų radikalų daromos žalos. Su amžiumi mūsų organizmas gamina mažiau antioksidantų, todėl ląstelės gali būti ne tokios veiksmingos ir greičiau atsirasti senėjimo požymių. Vitaminas C yra antioksidantas, kuris gali padėti išvengti laisvųjų radikalų daromos žalos ląstelėms. Jis taip pat gali padėti palaikyti kolageno gamybą, todėl senstant oda, sąnariai ir organai išlieka sveiki.

Apsilankykite Rawpowders.lt svetainėje ir čia rasite daug naudingų maisto papildų bei naudingos informacijos. 

Saugokite odą nuo saulės

Saulės spinduliai yra svarbūs sveikatai, tačiau jie taip pat gali sukelti ankstyvą odos senėjimą. Todėl svarbu saugoti odą nuo saulės. Išsiaiškinkite savo odos tipą ir naudokite tinkamą apsauginį kremą nuo saulės, kad maksimaliai apsisaugotumėte. Yra daug interneto svetainių, kurios gali padėti nustatyti jūsų odos tipą ir išsirinkti tinkamą apsauginį kremą nuo saulės. Venkite būti saulėje nuo 11 iki 14 val. Šiomis valandomis saulės spinduliai yra stipriausi, todėl galite nudegti vos per 15 minučių. Dėvėkite plačiabrylę skrybėlę, akinius nuo saulės ir marškinius ilgomis rankovėmis, kad apsaugotumėte odą nuo žalingo saulės poveikio. Be to, nepamirškite grįžę į patalpą naudoti gero drėkinamojo kremo, ypač jei jūsų oda sausa arba jautri. Bet kokia kaina venkite soliariumų. Ultravioletinių (UV) spindulių kiekis soliariumuose yra daug kartų stipresnis nei saulėje. Apskaičiuota, kad vienas įdegio soliariume seansas prilygsta maždaug 10 kartų didesniam UV spinduliuotės kiekiui, nei vienas seansas lauke.

Pagyvinkite savo namus

Senstant svarbu rūpintis ne tik kūnu, bet ir protu. Vienas iš dalykų, kuriuos galite padaryti, kad išlaikytumėte aštrų protą, – pasistengti pagyvinti savo namus. Galbūt tai skamba kvailai, bet iš tikrųjų tai gali turėti teigiamą poveikį jūsų psichinei sveikatai. Yra daug įvairių būdų, kaip pagyvinti namus. Galite pabandyti padaryti namus erdvesnius ir atviresnius pašalindami bet kokią netvarką. Taip pat galite pabandyti į namus įnešti daugiau spalvų keisdami baldų ir sienų spalvas. Taip pat galite pabandyti į namus įnešti daugiau augalų. Kai kurių tyrimų duomenimis, augalai namuose gali padėti pagerinti oro kokybę ir sumažinti stresą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto