Autobusų parkas jau turi kitą vadovą

Vakar Mažeikių autobusų parko direktoriaus pareigas pradėjo eiti Leonas Kvietkauskas. Bendrovės valdyba vadovą rinkosi iš penkių pretendentų. Atsistatydinęs buvęs įmonės direktorius Juozas Kelmelis pasirinko pavaduotojo darbą.


PASIRINKO VIENBALSIAI
Kas vadovaus Autobusų parkui, sprendė bendrovės valdyba, į kurią įeina penki žmonės: du iš Autobusų parko ir trys – iš Savivaldybės administracijos. Valdybos pirmininkas, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romualdas Sakalauskas „Santarvei“ paaiškino, kad peržiūrėjus penkių pretendentų dokumentus, pokalbio buvo pakviesti trys labiausiai keliamus reikalavimus atitikę žmonės.
Išklausius pretendentų, kiekvienas valdybos narys jiems skyrė atitinkamas vietas. Visi komisijos nariai, tarp jų ir J. Kelmelis, pirmąją vietą skyrė L. Kvietkauskui. Jis ir laimėjo atranką į direktoriaus pareigas.
Valdybos narių nuomonės sutapo ir pretendentams skiriant antrąją bei trečiąją vietas.
„Kvietkausko privalumas, kad jis turi tokio darbo patirties – yra vadovavęs Panevėžio autobusų parkui. Dirbdamas Palangos oro uoste, organizavo ir vykdė ne vieną Europos Sąjungos finansuojamą projektą. Be to, pretendentas atitiko visus keliamus reikalavimus“, – atrankos rezultatus komentavo valdybos pirmininkas.
PRETENDENTAI
PASIKEITĖ
„Santarvė“ jau rašė, kad dar prieš paskelbiant atranką viešojoje erdvėje sklandė kalbos apie pretendentus į Mažeikių autobusų parko vadovo postą.
Be L. Kvietkausko, buvo minimas „Mažeikių vandenų“ direktoriaus pavaduotojas Algis Kozlovas, privačios konsultacinės firmos vadovas Vygandas Ostrauskis bei specialistas iš „Mažeikių naftos“.
„Nežinau, ar rašinys laikraštyje suveikė, bet iš tų keturių minimų pretendentų atrankoje panoro dalyvauti tik Kvietkauskas. Kiti nedalyvavo, nors Kryžius (Savivaldybės administracijos direktorius – B. R.) jiems kaip ir buvo siūlęs pagalvoti“, – teigė valdybos pirmininkas.
R. Sakalauskas nenorėjo įvardyti, kas buvo tie keturi atrankoje dalyvavę žmonės, esą galbūt jie nenorėtų, jog tokia informacija būtų paskelbta. Valdybos pirmininkas lakoniškai informavo, kad realiausias L. Kvietkausko konkurentas buvo stambios kompanijos vienas iš vadovų, tačiau jis neturėjo transportininko patirties. Pokalbio buvo pakviestas ir Autobusų parko vadovo pareigų panoręs Savivaldybės tarnautojas.
APIE PERMAINAS
DAR NEKALBA
Penkiolika metų Palangos oro uostui vadovavęs L. Kvietkauskas spalio 5ąją atsisveikino su buvusia darboviete ir jau kitą dieną persikraustė į Sedą. Su šeima – žmona ir dviem vaikais įsikūrė 83ejų metų uošvio namuose.
„Santarvei“ jis yra sakęs, kad permainos nesusijusios su jokiais postais Mažeikiuose. Į Sedą persikėlęs, nes įvykdė uošviui duotą pažadą sugrįžti.
L. Kvietkauskui vakar buvo pirmoji darbo diena Mažeikių autobusų parke. Apie būsimas permainas, kol nesusipažinęs su situacija įmonėje, jis kalbėti nenorėjo.
„Susitiksiu su žmonėmis, administracijos darbuotojais. Prisistatysiu, nuraminsiu, kad nesijaustų įtampa, visi dirbtų ramiai“, – vakar rytą „Santarvei“ teigė naujasis įmonės vadovas.
DARBO IEŠKOJO
SAVARANKIŠKAI
Jokiai partijai nepriklausantis L. Kvietkauskas dar anksčiau paneigė mieste sklandančias kalbas, kad jį proteguoja Seimo narys, buvęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius ir patikino, jog darbo ieško savarankiškai. „Santarvė“ sulaukė ir paties Seimo nario laiško.
„Dirbdamas Seimo nariu, nedarau ir negaliu daryti jokios įtakos savivaldybių įmonių sprendimams.
Apie galimą L. Kvietkausko įdarbinimą nieko nežinau. Šį žmogų pažįstu kaip Palangos oro uosto vadovą, tačiau apie protekciją negali būti nė kalbos. Aš nesprendžiu, ką turi priimti į darbą savivaldybių bendrovės. Kas dirbs Mažeikių autobusų parke, nuspręs bendrovės valdyba, remdamasi kandidatų išsilavinimu, patirtimi ir sugebėjimais“, – po publikacijos „Santarvėje“ paaiškino parlamentaras.
STEBĖTOJŲ
TARYBA
NENUMATYTA
„Santarvės“ žiniomis, ne visus pretendentus tenkina atrankos rezultatai.
„Jei kas nori, visada gali skųsti rezultatus. Tačiau akcinėse bendrovėse atrankos rezultatus galima skųsti, jei yra padaryta kažkokia žala. Nematau, kad čia ji būtų“, – tvirtino R. Sakalauskas.
Valdybos pirmininkui jau skambinusi „visuomenės veikėja“ vadinama Daiva Šideikienė. Ji išreiškė pasipiktinimą, kodėl procese nedalyvavo Stebėtojų taryba.
R. Sakalauskas „Santarvei“ paaiškino, kad tokią tarybą dažniausiai sudaro didelės bendrovės. Autobusų parko įstatuose Stebėtojų taryba nenumatyta.
TIKSLAS –
DIDINTI PAJAMAS
Ne vienam mažeikiškiui kilo įtarimas, ar tik pavaduotojo etatas neatsirado norint į vadovo postą „pasodinti“ savo žmogų. Esą įsteigti etatą, kai įmonė dirba nuostolingai, nepagrįstas žingsnis. Tuo labiau kad Savivaldybėje yra Projektų valdymo skyrius, kuris gali užsiimti investicijų pritraukimu į savo įmonę.
R. Sakalauskas atmeta tokius įtarimus. Esą bendrovė išnaudojo visas galimybes taupyti. Siekiant pagerinti situaciją, be taupymo, kitas kelias esąs didinti pajamas. Artimiausiame Tarybos posėdyje turėtų būti patvirtinta nauja moksleivių pavėžėjimo tvarka, dėl kurios, prognozuojama, sumažės moksleivių, važiuojančių autobusais, vadinasi – ir pajamų.
Bendrovės valdybos pirmininkas pasakojo, kad J. Kelmelis yra siūlęs ne vieną variantą, kaip išnaudoti gamybinę bazę ir gauti pajamų. Pavyzdžiui, galima teikti remonto paslaugas ar net įkurti taksi paslaugas teikiančią kompaniją.
„Kelmelis vienas nespėjo. Jis buvo užsiėmęs rutina – sprendė kasdienes problemas, tai tas ar dar kažkas nutiko. Dabar jis planuoja dirbti kūrybinį darbą, ieškoti, kaip uždirbti įmonei papildomai pajamų“, – paaiškino R. Sakalauskas.
Sigito STRAZDAUSKO nuotrauka.: L. Kvietkauskas patikino, kad darbo Mažeikiuose ieškojo savarankiškai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto