Dvylikaaukštis – be lifto, namo gyventojai antrą mėnesį laukia pinigų ir prokuratūros leidimo

Antradienį Sodų gatvės 13-ojo namo gyventojų atstovai surengė susirinkimą, kuriame aiškinosi, kodėl jų name neveikia liftas ir kodėl tenka mokėti neįprastai dideles pinigų sumas už bendro naudojimo elektrą.
Prieš pusantro mėnesio ugnis nuniokojo šiame name įsikūrusią radijo stotį bei pasėjo nesantaiką tarp namo gyventojų ir interneto paslaugas teikiančios įmonės.


NEDAVĖ LEIDIMO
Viršutiniuose namo aukštuose gyvenančios mamos po gaisro yra priverstos nešioti savo mažylius ir jų vežimėlius laiptais.
„Toks sportas jau įkyrėjo. Kiek ilgai ši netvarka tęsis?“ – piktinosi moterys.
Kol teismas nustatys gaisro kaltininkus, lifto remontui reikalingus dvidešimt tūkstančių litų praėjusią savaitę pažadėjo skirti Savivaldybė.
Liftas dar neveikė ir antradienį.
Tą dieną namo gyventojai pagaliau susitiko su Savivaldybės ir name veikiančių įmonių – „Kompiuterinio lango“, „Atsvaros serviso“, „Mažeikių aido“ bei namą administruojančios bendrovės „Tavo pastogė“ atstovais.
Vakar Savivaldybės Vietinio ūkio skyriaus vyr. specialistas Jonas Labutis „Santarvei“ sakė, kad Savivaldybė dar negavo prokuratūros leidimo tvarkyti liftą, tačiau prokuroras Jurijus Malininas esą pažadėjęs tai padaryti kuo greičiau. Tikimasi leidimą gauti šiandien arba rytoj.
PIKTINA NE TIK
NEVEIKIANTIS LIFTAS
Susitikime namo gyventojams atstovavusios moterys piktinosi ne tik neveikiančiu liftu, bet ir name įsikūrusia interneto paslaugas teikiančia įmone „Kompiuterinis langas“. Gyventojai įtaria, kad interneto teikėjai sunaudoja daug elektros energijos, už kurią mokėti tenka ir jiems.
„Už bendro naudojimo elektrą šį mėnesį turiu sumokėti 17 litų. Tokios sumos niekada gyvenime nesu mokėjusi. Daugiausia mokėdavau dešimt litų“, – skundėsi Genovaitė Šukienė.
Moters kaimynės pridūrė, jog reikia atkreipti dėmesį į tai, kad visą savaitę laiptinėse nedegė daugybė lempučių, neveikia liftas.
Laikinai UAB „Tavo pastogė“ direktorę pavaduojanti meistrė Rima Žvirzdinienė taip pat stebėjosi, kodėl elektros energijos sunaudota net 600 kilovatų.
KALTINA GYVENTOJUS
IR ADMINISTRUOJANČIĄ
ĮMONĘ
J. Labutis dėl didelio sunaudotos elektros energijos kiekio linkęs kaltinti namo gyventojus ir namą administruojančią įmonę.
„Jie („Kompiuterinis langas“ – R. K.) elektros sunaudoja labai nedaug, čia jūs patys kalti, bet kalčiausias yra butų ūkis („Tavo pastogė“ – R. K.), kuris prižiūri pastatą ir turi žinoti, kas ir kiek papildomai naudoja elektros energijos“, – sakė J. Labutis.
„Kaip galime visa tai žinoti, jeigu mus tik šiandien įleido į mašinų skyrių (virš liftų šachtos esančią patalpą – R. K.), nors jau kuris laikas prašėme. Kai pamatėme, jog sunaudota tiek daug elektros, prašėme „Kompiuterinio lango“ ir „Atsvaros serviso“ mus įleisti į mašinų skyrių, kad galėtume pažiūrėti, kas atsitiko. Tačiau mūsų elektrikas ėjo ir vieną rytą, ir kitą, bet durų atidaryti taip niekas ir nesiteikė“, – piktinosi R. Žvirzdinienė ir pridūrė, jog „Tavo pastogė“ rakto nuo mašinų skyriaus neturi.
Sodų g. 13-ajame name gyvenanti Vanda Pliuškienė mano, jog neįleisdavo todėl, kad buvo kažkokia netvarka. Todėl, anot moters, ir kyla visokiausių įtarimų.
R. Žvirzdinienė sakė nustebusi, kai įėjo į mašinų skyrių ir pamatė didžiulę netvarką.
Tai išgirdusi V. Pliuškienė pasipiktino: „Reikia tik mažytės žiežirbos, ir vėl degame“.
KAS PRIJUNGĖ
KABELĮ – NEŽINIA
Daug diskusijų sukėlė nežinia kieno „Kompiuteriniam langui“ prijungtas elektros tiekimo kabelis.
„Įvyko apsirikimas. Mūsų darbininkai privedė kabelį, o po gaisro čia dirbę elektrikai jį blogai prijungė. Kiek elektros sunaudojome per šį apsirikimą, už tiek sumokėsime, tik išrašykite sąskaitą“, – R. Žvirzdinienei žadėjo „Kompiuteriniam langui“ atstovavęs Algimantas Juzumas.
Nei A. Juzumas, nei „Kompiuterinio lango“ darbų vykdytojas negalėjo tiksliai įvardyti, kas prijungė kabelį – „Tavo pastogės“ ar AB „VST“ elektrikai. Neva tą dieną dirbę ir vieni, ir kiti. R. Žvirzdinienė ir kartu su ja buvęs elektrikas neigė, jog tai buvo jų darbas. Be to, R. Žvirzdinienės teigimu, „VST“ inspektorius Petreikis sakęs, kad ir jie to nedarę.
Iki gaisro, pasak A. Juzumo, „Kompiuterinis langas“ elektros energiją gaudavo iš radijo stoties „Mažeikių aidas“, kur buvo įrengtas kontrolinis skaitiklis, ir jokių problemų nekildavę.
BAIGĘ REMONTĄ
PALIKO NETVARKĄ
„Mūsų name kas ką nori, tą daro, ir niekam neįdomu, kad nukenčia nekalti“, – guodėsi G. Šukienė.
Po gaisro, pasak namo gyventojų, „Kompiuterinio lango“ darbininkai daug dienų kalė, ardė, remontavo savo įrengimus, tačiau pabaigę net šiukšlių neišsinešė, vertė privertė ir išėjo.
„Nepakenčiu netvarkos, todėl ėmiausi tvarkyti. Bet kodėl turiu tvarkyti jų šiukšles, juk man už tai niekas nemoka?“ – klausė G. Šukienė.
Anot namo gyventojų, nepatogumų dėl „Kompiuterinio lango“ patiria ir liftus prižiūrinti UAB „Atsvaros servisas“, tik jie kažin kodėl pretenzijų nereiškia.
„Liftus prižiūrintys darbininkai eina į šachtą keliais, nes visur užstatytos didžiulės spintos ir dėžės“, – pasakojo susirinkime dalyvavusios moterys.
Susitikimo organizatorė Aldona Milenienė siūlė „Kompiuteriniam langui“ nusipirkti vieną iš name esančių parduodamų butų, ten susinešti savo įrangą, ir tada nekilsią jokių problemų.
PYKTIS SU GYVENTOJAIS
NENORI
Susirinkusieji negailėjo kaltinimų vieni kitiems, tačiau dėl name gyvenančių narkomanų ir romų tautybės žmonių buvo vieningi. Daugeliui jų išjungta elektra, karštas vanduo ir kitos paslaugos, todėl dažnai pastebimos elektros vagystės.
A. Juzumas „Santarvei“ sakė esąs įsitikinęs, jog „Kompiuterinis langas“ dėl per didelio sunaudotos elektros energijos kiekio tikrai nėra kaltas.
„Mūsų įranga sunaudoja vos du tris vatus, kai tuo tarpu paprasčiausia elektros lemputė sunaudoja šešiasdešimt vatų“, – tikino pašnekovas.
A. Juzumas teigė, jog įmonė nenori pyktis su namo gyventojais, todėl sumokės ne tik už savo sunaudotą, bet ir piktavalių per gruodžio mėnesį pavogtą elektros energiją.
Sigito STRAZDAUSKO nuotr.: A. Juzumas (trečias iš kairės) įsitikinęs, kad namo gyventojai klysta kaltindami „Kompiuterinį langą“ elektros energijos vagyste.

One Reply to “Dvylikaaukštis – be lifto, namo gyventojai antrą mėnesį laukia pinigų ir prokuratūros leidimo”

  1. Forest parašė:

    6. Kur kreiptis dėl šildymo ssietmų klausimų?-Visais šildymo ssietmų klausimais (kai Jūsų bute (patalpose) nešyla radiatoriai) ir taip pat karšto vandens (jeigu nebėga karštas vanduo iš vandens maišytuvų ar bėga drungnas vanduo) reikia kreiptis į , su kuria kiekvienas patalpų savininkas yra pasirašęs sutartį ir kiekvieną mėnesį pagal gaunamas sąskaitas moką šildymo ir karšto vandens aptarnavimo mokestį už ssietmų priežiūrą, atnaujinimą, klientų aptarnavimą ir t.t.Informacija yra kiekvienoje sąskaitoje: mūsų namus aptarnauja 3-as klientų aptarnavimo centras (Ateities g. 12A, tel 1899 arba (8 5) 26671 99 el.p. pirmadienias ketvirtadieniais darbo laikas nuo 7.30 iki 16.30 val., penktadienias 7.30 iki 15.30 val.Egidijus rado konkretų žmogų, kuris atsakingas už mūsų šilumos ūkio priežiūrą:tel. 865610047

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto