„Gintarėlyje“ surengta metodinė-praktinė konferencija

Nuotr. Iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos archyvo

Mažeikių lopšelis-darželis „Gintarėlis“, bendradarbiaudamas su Mažeikių švietimo centru, vasario pabaigoje surengė respublikinę ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinę-praktinę konferenciją „Žaidimas – tai…“. Prie nuotolinės konferencijos prisijungė daugiau nei šimtas dalyvių iš visos Lietuvos.

Pristatė 24 pranešimus

„Gintarėlio“ direktorės Ingridos Mažeikienės inicijuoto renginio tikslas – skatinti ugdymo įstaigų pedagogų bendradarbiavimą bei dalijimąsi gerąja darbo patirtimi.
Konferencijoje, kurią organizavo mokytojos Jūratė Stackevičiūtė-Bubinienė, Donata Liauksminaitė, Simona Gedminė, koordinavo įstaigos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Ligita Narutavičienė, buvo pristatyti 24 pranešimai. Juos vienijo tema – žaidimo svarba ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymui(si). Pranešėjai pristatė ir nagrinėjo įvairias patirtis: žaidybinių metodų taikymą vaiko ugdymo(si) procese; IKT – žaidžiu ir mokausi; žaidimą kaip vaiko pasiekimų vertinimo metodą; žaidžiame teatrą; laisvą žaidimą; edukacinius, mokomuosius, didaktinius, naratyvius, vaidmeninius, siužetinius žaidimus; vaikų kalbą ugdančius žaidimus ir kt.

Esminė vaiko ugdymo priemonė

Žaidimo tema ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo procese itin aktuali, nes žaidimas vaikams – tai ir gyvenimo, ir ugdymosi, ir pasaulio pažinimo būdas. Žaisdami vaikai įgyja naujų gebėjimų, įgūdžių, patirties. Tinkamai parinktų žaidimų metu ugdoma vaiko motorika, kalba, vaizduotė, socialiniai-emociniai įgūdžiai, lavinami protiniai sugebėjimai, įsisąmoninamos elgesio normos, taisyklės, vertybės. Be to, tai puiki proga vaikams atskleisti, o pedagogams įvertinti jų žinias, norus, svajones. Grupiniai žaidimai padeda formuoti ir įtvirtinti bendravimo įgūdžius.
Konferencijos rengėjai, vertindami pristatytus pranešimus ir jų naudą, apibendrino: „Konferencijoje dalyvavusių mokytojų išradingumas, kūrybiškumas, informacijos gausa pranoko organizatorių lūkesčius. Mokytojų gebėjimas ir noras dalytis gerąja patirtimi dar kartą įrodė, kad geras mokytojas – tai kartu ir mokinys. Tai žmogus, kuris yra kūrybiškas, kuris nebijo rizikuoti, atrasti, nebijo mąstyti ir veikti kitaip, yra nuolatiniame tobulėjimo ir paieškų kelyje. Tad mūsų, kaip mokytojų, užduotis yra sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis, veikti, kurti ir, žinoma, žaisti.“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto