
Viešojoje erdvėje plačiai diskutuojama apie įtraukųjį ugdymą. Švietimo įstatymo pataisa numato, kad visos mokyklos ir darželiai turi priimti specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčius vaikus.
Kol vyksta ugdymo procesas, juos auginantys tėvai jaučiasi sąlyginai ramūs. Daugiau nerimo atsiranda, kai SUP turintys vaikai pabaigia bendrojo ugdymo mokyklas. Tuomet daugeliui kyla klausimas, o kas jų laukia toliau.
Vieną iš išeičių siūlo profesinės mokyklos, centrai, kur sudaromos mokinių su SUP ir intelekto sutrikimais grupės. Tokie jaunuoliai gali mokytis, įgyti profesiją ir Mažeikių politechnikos mokykloje.
VŠĮ „Vilties erdvė“ globotinis Donatas su „Santarvės“ skaitytojais pasidalijo savo mokymosi patirtimi, o vaikino globėjai džiaugiasi jam sudaryta galimybe mokytis ir integruotis į visuomenę.
Apie penkiolika procentų
Švietimo, sporto ir mokslo ministerija (ŠMSM) skelbia, kad šiuo metu apie 90 proc. specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų yra ugdomi kartu su bendraamžiais. Iš viso jie sudaro apie 15 proc. visų bendrojo ugdymo mokyklų mokinių.
Visą straipsnį galite skaitykite laikraštyje „Santarvė“ arba užsisakę laikraščio elektroninę versiją.
Prenumeruok internetu