Kodėl verta turėti el. pašto dėžutę su nuosavu domenu?

Atsižvelgiant į el. pašto populiarumą, gana svarbu jį pritaikyti savo verslui. Pasak 72 proc. vartotojų, tai yra jų pageidaujama rinkodaros komunikacijos priemonė. Be to, el. paštas yra net 40 kartų efektyvesnis pritraukiant ir konvertuojant potencialius klientus nei socialinė žiniasklaida. Šiame straipsnyje pateikiamos penkios priežastys, kodėl verta pasirinkti el. pašto dėžutę su nuosavu domenu ir kaip tai gali pagerinti jūsų bendravimą su vartotojais.

  1. Patikimo įvaizdžio kūrimas

Tikėtina, kad įmonės el. paštas yra vienas iš pirmųjų dalykų, apie kurį pagalvoja klientai ir partneriai, norėdami su jumis susisiekti. Tai viena iš pagrindinių jūsų prekių ženklo sudedamųjų dalių. Taip pat tai gali būti puikus būdas stiprinti klientų pasitikėjimą.
Remiantis statistikos duomenimis, vartotojai daug dažniau pateikia savo mokėjimo informaciją internetu, jei įmonės el. pašto adresas atspindi jos pavadinimą. Be to, jei vykdote bet kokią su šiuo kanalu susijusią rinkodarą, profesionalus el. paštas tik dar labiau skatina auditorijos pasitikėjimą jumis, o tai yra labai svarbu norint pasiekti konversijas.

  1. Ekonomiškai efektyvi rinkodaros priemonė

Tyrėjai prognozuoja, kad iki 2020-ųjų pusė pasaulio gyventojų naudosis el. paštu. Įvertinus tai, tikriausiai protinga investuoti kuriant stiprią jo rinkodaros strategiją. Tai gali apimti ir hostingo pasirinkimą, kuris suteikia galimybę sukurti el. pašto dėžutę su nuosavu domenu.
Jeigu pastarojo dar neturite ir dar tik planuojate kurti savo svetainę, jums gali praversti tikrų šios srities profesionalų paslaugos. Stiprus domenas – viena iš pagrindinių internetinio verslo sėkmės paslapčių. Savąjį vos per kelias akimirkas užregistruoti galite paspaudę ant pateiktos nuorodos.

  1. Įmonės el. laiškų standartizavimas

Naudojant el. pašto dėžutę su nuosavu domenu, kuriamas profesionalus įmonės įvaizdis. Taip pat tai gali padėti standartizuoti visų verslo el. laiškų išvaizdą. Todėl, augant jūsų prekių ženklui, nereikės jaudintis dėl to, kad darbuotojai bendravimui su partneriais ar klientais naudoja neprofesionalius el. pašto adresus.
Be to, tokiu atveju yra galimybė sukurti juos įvairiems savo verslo padaliniams, kas itin naudinga veiklos organizavimo ir struktūrizavimo atžvilgiu. Net jei ir esate iš tų, kurie atsako į visus gaunamus laiškus, turėdami atskirus adresus skirtingiems tikslams, galite lengviau sekti kiekvieną pranešimą.

  1. Saugumo palaikymas

Turint el. pašto dėžutę su nuosavu domenu, galima lengviau sekti jos saugumo problemas. Leidimas darbuotojams naudoti nemokamas asmenines el. pašto paskyras gali kelti riziką visam verslui, nes tokiu atveju jūs paprastai negalite kontroliuoti privatumo ir kitų svarbių aspektų. Naudojant profesionalų el. pašto adresą kur kas lengviau išvengti konfidencialios informacijos praradimo, pavyzdžiui, keičiantis darbuotojams.

  1. Galimybė išvengti prenumeratorių šlamšto aplankų

El. pašto rinkodara gali būti pelninga, tačiau tik tuo atveju, jei jūsų laiškai nepatenka į prenumeratorių šlamšto aplankus. Gavėjų el. pašto paskyros labiau linkusios pažymėti pranešimą kaip šlamštą, jei jis gaunamas iš nemokamo teikėjo, pavyzdžiui, „Yahoo“ ar „Gmail“.
Prekių ženklu pažymėti laiškai iš žinomų platformų pašto dėžutėms siunčia signalą, kad tokie pranešimai yra mažiau rizikingi. Atsižvelgiant į tai, profesionalaus el. pašto adreso naudojimas gali teigiamai paveikti jūsų konversijų rodiklius.
Naujausių tyrimų duomenys atskleidžia, kad naudojimasis el. paštu artimiausiu metu tikrai nemažės. Tai tik dar vienas įrodymas, kad jis gali tapti sėkmingos verslo rinkodaros dalimi. Esate pasiruošę didinti savo įmonės patrauklumą ir konversijas? Tuomet verta bendradarbiauti su geriausiais hostingo paslaugų teikėjais rinkoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*

Naujienos iš interneto