Konflikto priežastis – neįtikusi prekė

Po konflikto pardavėjui Mažeikių ligoninės priėmimo skyriuje buvo nustatytas šonkaulio lūžimas. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Po preke nepatenkinto pirkėjo vizito pardavėjas atsidūrė ligoninėje. Įvykį tiria policija.

Penktadienio rytą policijos komisariate gautas 23-ejų metų bendrovės „Asimesta“ darbuotojo pareiškimas, kad darbo kabinete jį sumušė klientas.
Pirminiais tyrimo duomenimis, į kabinetą užsuko klientas, nepatenkintas gauta preke, ir norėjo ją pakeisti. Pardavėjas su tuo nesutiko, susiginčijo su klientu, ir jiedu susistumdė. Po konflikto pardavėjui Mažeikių ligoninės priėmimo skyriuje buvo nustatytas šonkaulio lūžimas.
Šiuo metu vyksta įvykio tyrimas, dėl nesunkaus sveikatos sutrikdymo gresia laisvės apribojimas, areštas arba laisvės atėmimas iki trejų metų.

8 Atsakymai į “Konflikto priežastis – neįtikusi prekė”

  1. pa parašė:

    atvaziuoja girti prisiperka patis nezinodami ko nori o paskui aiskintis eina be to ir klijentams norint gero aptarnavimo patiems mandagumo reiktu pasimokit

  2. to siaip parašė:

    is ko?

  3. JP parašė:

    Na taip, kai klientai tokie balvonai ir berasčiai, tai nenuostabu, jog puldinėja darbuotojus :)

  4. marx parašė:

    cia taip ne tik siam, bet ir daugeliui reiketu…. visi zino kaip mazeikiuose sunku grazinti preke, bet ir paslaugos nekokios kokybes.

  5. siaip parašė:

    Kazkaip ziuriu reputacija asimestos ne kokia. O zinant, is ko verslas uzsuktas…

  6. preke parašė:

    …uztenka tureti ceki bet kurioj saly ir preke, jei remontuojama, pasiuncia i remonta, jei ne-pakeicia, be abejo, nurodyti reikia priezasti.

  7. klijentas parašė:

    pritariam

  8. asimestai parašė:

    jus avinu gauja ,ir man prekes nenorejo keist ,nors istatymas numato pakeist ar grazint pinigus jei ceki turiu ir preke nesugadinta ,jus ten visus reik suaust

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto