Lietuvos pašte pradeda veikti išmanusis skirstymas. Ką svarbu žinoti „Santarvės“ prenumeratoriams?

Kovo 1-oji buvo svarbi diena Lietuvos paštui – tądien naujajame Vilniaus logistikos centre visiškai pereita prie išmanaus skirstymo. Nuo šiol didžioji dalis siuntų bei laiškų yra skirstoma automatizuotai, skirstymas tapo centralizuotas.

Kas keičiasi gyventojams?

„Mums rūpi, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas galėtų siųsti ir gauti patogiai, greitai, patikimai. Automatizuotas skirstymas yra ilgai lauktas pokytis, kuris leis užtikinti ne tik šiuolaikiškas pašto paslaugas, bet ir geresnę paslaugų kokybę. Tai yra didžiausia Lietuvos pašto investicija per visą Nepriklausomybės laikotarpį – modernių pokyčių naudą pajus kiekvienas. Vykstant dideliems pokyčiams pereinamuoju laikotarpiu gali pasitaikyti laikinų nesklandumų – iš anksto už juos atsiprašome klientų“, – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Vienas pagrindinių pokyčių, kurį gali pajusti gyventojai, – tai pasikeitęs laiškininkų ar kurjerių pristatomų laiškų, siuntų bei prenumeratos pristatymo laikas – dėl pasikeitusių logistinių procesų jis gali būti šiek tiek vėlesnis. Perėjus prie automatizuoto skirstymo, itin svarbia sėkmingos laiško ar siuntos kelionės sąlyga tampa teisingas adreso nurodymas, todėl gyventojai raginami naudotis Lietuvos pašto savitarna, kur formuojant siuntas bei laiškus įsivelia mažiau netikslumų, iš karto sukuriamas siuntos lipdukas.
Dėl centralizuoto ir automatizuoto siuntų skirstymo nebelieka poreikio regionuose skirstyti siuntas rankiniu būdu, todėl kovo mėnesį Lietuvos paštas atsisveikins su darbuotojais, dirbančiais skirstymo srityje. Svarbu pastebėti, kad darbuotojų skaičiaus mažėjimas nepalies klientus aptarnaujančių darbuotojų skaičiaus ir jų teikiamų paslaugų kokybės – laiškininkai bei pašto skyriuose dirbantys klientų aptarnavimo specialistai dirbs įprastai.
Išmanieji įrenginiai siuntas bei laiškus leidžia išskirstyti iki galutinio taško – iki laiškininko ar kurjerio, kuris siuntą ar laišką pristato gavėjui. Toks centralizuotas procesas taip pat yra didelis pokytis. Jeigu anksčiau siunta buvo skirstoma keliuose skirtinguose taškuose, dabar iki galutinio gavėjo adreso ji bus išskirstyta Vilniaus logistikos centre. Dėl to sumažėjo ir tarpinių logistikos taškų skaičius – vietoje visoje Lietuvoje buvusių 40 liko tik 10.

Gerbiami „Santarvės“ laikraščio prenumeratoriai,
„Lietuvos paštas“ įspėja, kad dėl vykstančių pokyčių gali šiek tiek keistis prenumeruojamų leidinių pristatymo laikas – jie gali Jūsų namus pasiekti iki dviejų valandų vėliau.
Nuo šiol iš spaustuvės laikraštis vežamas į Šiaulių paskirstymo centrą, jame laikraščiai skirstomi ir pristatomi į Mažeikius.
Nesulaukus laikraščio dėl jo pristatymo galite kreiptis:
Šiaulių paskirstymo centrą tel. 8 650 40678, Mažeikių paštą tel. 8 443 43912 ir redakciją tel. 8 443 98262.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*

Naujienos iš interneto