
Lietuvoje vairuotojai ištikimi savo pasirinkimams. Naujausia analizė rodo, kad ir šiemet naudotų automobilių populiarumo viršūnėje karaliauja tie patys trys prekių ženklai: „Opel“, „Volkswagen“ ir „Volvo“.
Kainos ir kokybės santykis
Šie automobiliai vertinami ne dėl atsitiktinumo – juos dažniausiai renkasi žmonės, kurie ieško balanso tarp patikimumo, ekonomiškumo ir praktiškumo.
Pasak naudotų automobilių pardavimo bendrovės „Longo LT“ vadovo Pauliaus Valiukėno, minėtų trijų markių modeliai išsiskiria geru kainos ir kokybės santykiu – jie dažnai yra ekonomiški, patvarūs ir nebrangūs nei įsigyti, nei prižiūrėti.
„Dėl ilgametės paklausos rinkoje yra plačiai prieinama šių automobilių techninė priežiūra, atsarginių dalių kainos nedidelės, o praktiškai bet kuris servisas geba atlikti būtinus remonto darbus. Šių markių įvaizdis taip pat turi reikšmės – „Volkswagen“ siejamas su vokiška kokybe, „Volvo“ – su saugumu ir ilgaamžiškumu, o „Opel“ dažnai laikomas racionaliu, praktišku pasirinkimu. Galiausiai, pirkėjų sprendimus dažnai lemia įpročiai ir pasitikėjimas prekės ženklu – žmonės renkasi tai, ką jau pažįsta“, – komentuoja jis.
Svarbiausias kriterijus – patikimumas
Tarp pagrindinių priežasčių, kodėl šios markės dominuoja, ekspertas išskiria tris savybes: patikimumą, ekonomiškumą ir praktiškumą.
„Daug žmonių jau yra nusivylę dėl prastos būklės automobilių – patikimumas jiems tampa svarbiausiu kriterijumi. Žinoma, svarbus ir ekonomiškumo faktorius – šiandien viskas kainuoja, tad jeigu galima važiuoti pigiau, kodėl gi ne. Galiausiai, šalies gyventojai – praktiški vairuotojai. Jie nesivaiko įvaizdžio, dažniau renkasi universalo kėbulo modelius, kurie pritaikyti kasdieniams poreikiams“, – teigia P. Valiukėnas.
Pasak jo, dėl šių modelių paklausos pardavėjams taip pat lengviau užtikrinti jų pasiūlą rinkoje.
Populiariausi modeliai
Pirmaujančių markių populiarumą Lietuvoje lemia ne tik bendras prekės ženklo įvaizdis, bet ir konkretūs modeliai, atitinkantys skirtingų pirkėjų poreikius – nuo miesto automobilių iki erdvių šeimos visureigių.
„Tarp populiariausių „Opel“ modelių išsiskiria „Astra“, kuri vertinama dėl patikimumo, praktiškumo ir nedidelės kainos. „Insignia“ yra dažnas pasirinkimas norintiems daugiau erdvės, komforto ir prabangos – tai itin tinkamas variantas ilgesnėms kelionėms“, – vardija P. Valiukėnas.
„Passat“ išlieka vienu iš labiausiai perkamų „Volkswagen“ modelių – jis vertinamas dėl komforto ir patikimumo. Tuo metu „Golf“ populiarus tarp jaunesnių vairuotojų, nes yra kompaktiškas, ekonomiškas ir palyginti nebrangus.
„Tarp „Volvo“ modelių išsiskiria „XC60“, kuris vertinamas dėl saugumo, patikimumo ir komforto. Visureigių paklausa apskritai šiuo metu labai išaugusi. „V70“ – dar vienas populiarus modelis, siūlantis itin didelę bagažinę, komfortą ir malonų vairavimą“, – aiškina ekspertas.
Jis pažymi, kad „Volvo“ dažniau renkasi šeimos su vaikais ar vyresnio amžiaus vairuotojai. Tai lemia komfortas, gera garso izoliacija ir maloni vairavimo patirtis.
Pagal „LongoLT“ inf. parengė Neringa Švelnienė