Daugiabutyje pusdieniui buvo nutrauktas geriamo vandens tiekimas, o gyventojai apie tai nebuvo iš anksto įspėti. Be to, niekas nepasirūpino, kad prie namo būtų atvežta vandens cisterna, nes, tvyrant karčiams, vanduo ypatingai reikalingas.
Paliko likimo valiai
Žiniasklaidos dėmesio centre – vėl P. Vileišio g. 2-asis namas. Šįkart dėl to, kad ketvirtadienį nuo ryto iki vėlyvos popietės jame nebuvo geriamo vandens. Apie vandens tiekimo nutraukimą gyventojai nebuvo informuoti, todėl jie patyrė didelių nepatogumų.
Gyventojų teigimu, sunkiausia buvo vyresnio amžiaus žmonėms, nes, lauke tvyrant daugiau nei dvidešimt penkių laipsnių karščiui, jie neturėjo nė stiklinės vandens. Sunku esą buvo ir mažamečius vaikus auginančioms šeimoms.
Pasak gyventojų, daugiabutis vandens neturėjo daugiau nei šešias valandas. Per tą laiką niekas nepasirūpino, kad prie namo būtų atvežta autocisterna su vandeniu.
Svaidėsi kaltinimais
„Santarvei“ pradėjus aiškintis, kodėl žmonės nebuvo informuoti apie vandens atjungimą, atsakingi asmenys iš UAB „Mažeikių vandenys“ ir UAB „Admituras“ dėl situacijos kaltino vieni kitus. Esą vieni nepranešė apie numatytą vandens įvado name keitimą, o kiti šios žinios nepaskleidė gyventojams.
Bendrovės „Mažeikių vandenys“ direktorius Pranas Trakinis teigė, kad apie numatomus darbus namą administruojanti įmonė buvo informuota ir ji privalėjo perspėti gyventojus.
„Mūsų dispečerė telefonu pranešė „Admiturui“, o kad jie „pramigo“, tai jų problemos. Jie privalėjo informuoti gyventojus. Siekiant išvengti panašių situacijų ateityje bus svarstoma galimybė apie vandens atjungimą namus administruojančioms įmonėms pranešti ne žodžiu, o raštu. Tada bus aišku, kas kam ką pasakė, o ko nepasakė“, – pasipiktinimo neslėpė P. Trakinis.
Įvertins darbuotojos veiksmus
„Admituro“ vadovas Antanas Barvydis „Santarvei“ teigė , kad asmeniškai apie vandens nutraukimą daugiabučiui nieko nežinojęs.
„Apie nesklandumus dėl vandens tiekimo sužinojau tik per pietus, kai pradėjo skambinti Vileišio g. 2-ojo namo gyventojai ir klausinėti, kas darosi, kodėl nėra vandens. Iš anksto aš nebuvau informuotas apie numatomą vandens tiekimo nutraukimą“, – patikino A. Barvydis.
Vėliau jis pripažino, kad vis dėlto trečiadienį „Mažeikių vandenys“ skambino į jo vadovaujamos įmonės dispečerinę.
„Įvyko nesusipratimas. Mūsų darbuotoja tvirtina, kad „Mažeikių vandenų“ dispečerė neaiškiai išdėstė esmę. Ji pasakė, kad gali būti atjungtas vanduo, bet daugiau nieko nepaaiškino. Be abejo, mūsų dispečerė privalėjo suprasti, kad vandens atjungimas gyventojams sukels nemažai nepatogumų, dėl to jie privalėjo būti informuoti apie numatomus vandens įvado keitimo darbus“, – kalbėjo A. Barvydis.
Jis taip pat patikino, kad įmonės vadovybė įvertins „Mažeikių vandenys“ skambutį priėmusios dispečerės elgesį.
Įsikišus žiniasklaidai, vanduo Vileišio g. 2-ajame buvo atnaujintas ketvirtadienį, pusę trijų dienos.
o ka norit, kad per savaite visos gatves butų sutvarkytos ir blizgetu, tokiems remontams skiriami maziausiai vieneri metai, taip kad teks dar pakenteti iki kitu metu pavasario….be to manau, kad cia du nesulyginami dalykai: remontuojama gatve gali apeiti, o kai nera beveik visa para vandens ir atsiprasant net i tualeta negali nueiti, nes nera su kuo nuplauti s….kyla didleis nepasitenkinimas…as nekalbu apie jaunus zmones kurie gali nubegti i parduotuve ir nusipirkti vandens, o ka daryti septyntą desimti perkupusiems zmonems, kurie sunkiai vaiksto ir pan. girdejau, kad ne vienam suslubavo sveikata del karscio, nes neturejo kuo atsigaivynti…vaikai irgi nelabai galejo padeti, nes isdarbo jie istruko tik per pietus…
neturi ka rasyti,Z. Apie 2menesius trunkanti Mindaugo g-ves remonta geriau parasykit
Kazka cia nusvaigai.
Išsikišus žiniasklaidai…atsargiai,nes žiniasklaida išsikišus….