***SKAITYTOJO NAUJIENA*** Purvėnų kaimo bendruomenė keliavo po Latviją

Nuotrauka iš asmeninio albumo

Savaitgalį mes, Purvėnų kaimo bendruomenės žmonės, išsiruošėme pakeliauti po kaimyninę Latviją.

Aplankėme Rygą, grožėjomės sostinės senamiesčio vaizdais: pilimi, Domo katedra, Šv. Petro bažnyčia, Mokslų akademijos statiniu, geležinkelio tiltais, Zuikių sala ir televizijos bokštu. Ekskursijos po Rygą metu susipažinome su kitais objektais, daug sužinojome apie miesto raidą, gyventojus, ekonomiką.
Aplankėme Siguldą. Važiavome vasaros rogutėmis, kėlėmės keltuvu per Gaujos upės slėnį į Krimuldą, o iš ten atsiveria kvapą gniaužiantys Gaujos nacionalinio parko vaizdai.
Lankėme Turaidos pilies kompleksą, Turaidos Rožės kapą, didžiausią Baltijos šalyse Gutmanio uolą, prie kurios išgirdome legendą apie Mają (Turaidos Rožę).
Grįžome daug sužinoję ir kupini puikių įspūdžių.
Laima VIRKUTIENĖ
Purvėnų bendruomenės pirmininkė

Nuotrauka iš asmeninio albumo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.