Techninio izoliavimo ir pastolių sistemų įrengimo projektų valdymo įmonių grupė „Hotrema“ pristato naują vizualinį identitetą. „Hotrema“ fokusas – spartus augimas ir įsitvirtinimas tarptautinėje rinkoje. Grupės planuose – 55 mln. eurų metinės pajamos iki šių metų pabaigos ir plečiamas tarptautinių projektų krepšelis.
Tarptautinėje rinkoje vis sparčiau įsitvirtinanti techninio izoliavimo ir pastolių sistemų įrengimo projektų valdymo įmonių grupė „Hotrema“ keičia vizualinį identitetą. Naujas įvaizdis atspindi ne tik sistemingą augimą, bet ir ateities planus stiprinti konkurencingumą tarp užsienio rinkų pramonės sektoriaus senbuvių. Grupė valdo įmones Lietuvoje, Suomijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Šių metų III ketvirtį grupės pajamos šoktelėjo 27,53 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. Planuojama, kad iki 2024 m. pabaigos metinės pajamos kils iki 55 mln. eurų – 19 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Ateinančiais metais grupė prognozuoja dar ženklesnį augimą.
Daugiausia pajamų šiemet sugeneruota tarptautinėse rinkose: Vakarų Europoje ir Skandinavijos šalyse – 56,3 proc., Jungtinėje Karalystėje – 27,2 proc., o Lietuvoje – 16,5 proc. Išlaikydama apie 37 proc. nuosavo kapitalo ir turto santykį, įmonių grupė išlieka atspari finansinėms rizikoms ir demonstruoja pasiruošimą dar spartesniam augimui. Praėjusiais metais grupė vykdė daugiau nei 40 projektų 14 pasaulio šalių.
Bendrovės projektų mastas taip pat auga. Šiuo metu įmonės vykdomų projektų krepšelyje net trys objektai, kurių kiekvieno vertė viršija 10 mln. eurų, o bendra trijų projektų suma viršija 35 mln. eurų. Įmonės direktorius dalinasi, kad jau vykdomi skaičiavimai ir naujiems projektams, kurių vertės siekia 50 mln. eurų.
„Džiaugiuosi, kad sugebame augti ganėtinai greitu tempu ir darome tai tvariai. Nuolat didiname konkurencingumą, vykdome ir toliau vykdysime agresyvią, bet tvarią organizacijos plėtrą, bei sieksime įsitvirtinti naujose rinkose. Organizacijos viduje juokaujame, kad jei būtume raketa, kurią planuotume paleisti į kosmosą, dabar būtume dar ant žemės, esame kalibravimosi etape. – teigia „Hotremos“ akcininkas ir generalinis direktorius Marius Lazdauskas. – Mūsų ambicijos didelės, todėl ir toliau tam sparčiai ruošimės, o atnaujintas įvaizdis yra vienas iš prioritetinių paruošiamųjų veiksmų, padėsiančių mums ne tik augti ir tobulinti savo paslaugas, bet ir auginti tarptautines partnerystes.“
Naujas įvaizdis simbolizuoja tiek planus užsitikrinti lyderės vardą užsienyje, tiek pamatinę įmonės filosofiją projektuose demonstruoti profesionalumą, tvarumą ir inovatyvumą. Pasirinktas šūkis „Building Confidence“ pabrėžia patikimumą projektų valdyme bei pasitikėjimą santykiuose su klientais, partneriais ir darbuotojais. Atnaujintas prekės ženklo įvaizdis atspindi ir įmonių grupės evoliuciją iš vietinės reikšmės įmonės į tarptautinėse rinkose besiplečiančią ir aukščiausius standartus užtikrinančią organizaciją.
„Savo klientams visame pasaulyje įgyvendiname projektus remdamiesi visapusišku pasitikėjimu sprendimų kokybe, darbo procesais ir svarbiausia – mūsų žmonėmis. Mūsų pagrindinė pozicionavimo žinutė – „Building confidence“ – buvo sukurta remiantis tuo, kuo jau ilgą laiką didžiuojamės. Stiprų mūsų partnerių, bendruomenės ir darbuotojų pasitikėjimą norime išlaikyti ir ateityje. Naujas vizualinis identitetas ir pozicionavimas dar geriau atlieps tai, kokia įmone esame šiandien,“ – pabrėžė Martyna Alionytė-Steblecovienė, „Hotremos“ komunikacijos vadovė.