Abonentinis mokestis brango trigubai

Kai kuriems daugiabučių namų gyventojams abonentinis mokestis atsieis daugiau nei pačios dujos. Sigito STRAZDAUSKO nuotr.

Nuo gruodžio mėnesio „Sauridos“ taikomas vadinamasis dujų abonentinis mokestis daugiabučių  namų gyventojams šoktelėjo trigubai ir yra didesnis nei kainuoja kubas dujų. Naudotis dujinėmis viryklėmis tokiems gyventojams tampa prabanga. Savivaldybės vadovai kritiškai vertina tokią situaciją ir patikino bandysią ieškoti būdų, kaip pažaboti dujų tiekėją. Prieš pusantrų metų bandymas mažeikiškius apginti Konkurencijos taryboje buvo nesėkmingas.

Investicijas kompensuos vartotojai

UAB „Saurida“ nuo gruodžio 1 dienos  keičia pastoviosios kainos dalies mokesčio įkainius Mažeikių miesto dujų vartotojams. Jeigu iki šiol kas mėnesį gyventojai mokėdavo 6,05 lito abonentinį mokestį, tai nuo gruodžio mėnesio – jau 18,15 lito (tokią sumą mokėsime sausio mėnesį).
„Sauridos“ direktorius Saulius Rancas „Santarvei“ teigė, kad reikalinga sukaupti lėšų rezervuarų ir vamzdynų renovacijai.
Panašias priežastis bendrovė dėstė ir prieš pusantrų metų, kai 42 proc. buvo keliama dujų kaina.
„Saurida“ (įmonės internetinio tinklalapio duomenimis) dujas tiekia 286 daugiabučiams namams, kuriuose – apie 12 tūkstančių buitinių vartotojų. Nesunku suskaičiuoti, kiek pinigėlių iš daugiabučių namų gyventojų dėl trigubai padidėjusio abonentinio mokesčio papildomai subyrės į „Sauridos“ sąskaitą.

Palikta „savireguliacijai“

Valstybinė  kainų ir energetikos kontrolės komisija reguliuoja tik gamtinių dujų perdavimo,
paskirstymo, laikymo ir tiekimo buitiniams vartotojams kainas.
Konkurencijos įstatymas numato, kad nustatant kainas, draudžiama piktnaudžiauti dominuojama padėtimi, pažeidžiant  vartotojų teises. Nustačius tokio piktnaudžiavimo faktą, skiriamos baudos iki dešimties procentų metinių pajamų. Tačiau kad Konkurencijos taryba pradėtų tyrimą, reikia pateikti  įrodymų, kurie pagrįstų galimą piktnaudžiavimą dominuojama padėtimi.
Minėtos institucijos visus ginčus, kylančius dėl tiekėjo ir vartotojo sutarties vykdymo, pataria spręsti šalių susitarimu, o šalims nesusitarus, įstatymais nustatyta tvarka teisme.
Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos Dujų ir elektros departamento direktoriaus Renato Pociaus teigimu, galbūt ir negerai, kad suskystintųjų dujų tiekimas daugiabučiuose paliktas savireguliacijai. Anot jo, suskystintųjų dujų tiekimo reguliavimą reikėtų spręsti Vyriausybės, kuri formuoja politiką, lygmeniu.

Kaip į šiuos pokyčius reaguoja Savivaldybės vadovai, ar jie ryšis ginti mažeikiškius, skaitykite antradienio „Santarvėje“.

118 Atsakymų į “Abonentinis mokestis brango trigubai”

  1. ar parašė:

    dar yra tokių ,kurie nežino kiek milijonų yra skolinga saurida,pasidomėkit,net sodrai nemoka ir jai nieko,jokių sankcijų

  2. Berazz parašė:

    Kiekviename negatyviame veiksme visada buna pozityvus atspalvis – o butent…..dabar jeigu vyktu rinkimai i savivaldybes valytojos etata, tai rancas trciame desimtuke laikytusi saraso pabaigoje…..su kuo ir sveikininu ranca

  3. Ranciukas parašė:

    Jis skoloje visiems mes turime tas skolas padengti , visi jie monopolininkai tiek savivaldybe tiek rancas

  4. Sigitas parašė:

    ponas Rancas turbūt nepagalvojo, kad darant tiesiogines investicijas tikimasi pelno, tai būtų labai malonu, kad atnaujinus vamzdynus ir talpyklas visiems investavusiems būtų proporcingai paskirstytos akcijos ir metų gale išmokami dividentai, kitu atveju šis abonentinis mokestis – vagystė. O dėl to, kad negalima naudoti balionų daugiabučiuose, tegul pasidomi Tauragės atveju. Ten po panašių aferų visas miestas naudojasi dujų balionais ir dar ne vienas namas nesusprogo, kaip teigia ponas Rancas. Aš manau, kad vienintelė išeitis atsijungti nuo dujų tiekėjo. Elektrinę viryklę bus naudoti žymiai pigiau.

  5. gaz parašė:

    belieka tik atsijungt nuo ranco ir pasijungt baliona..

  6. mokėtoja parašė:

    Mieli mažeikiečiai, reikia tik vieningai nemokėti, nes jokiame Lietuvos mieste tokio mokesčio nebuvo ir nėra. Investicijos į ateitį – tiekėjo problema, o ne gyventojų.

  7. nagi, VARGUOLIAI parašė:

    Visi jūs čia parinatės, parinatės, piktinatės, kurstote, šaukiatės tai Šideikienės tai Songailos, bet JUMS TAIP IR REIKIA! Jūs pasyviai stebite, laukiate, norite išlikti protingi ir korektišiki, vis tikitės, kad atsiras koks SMOGIKAS, kuris ims ir pakovos už jus.

  8. Vidas parašė:

    Brangsta mokestis už buitinių atliekų surinkimą , brangsta elektra , tai kodėl negali brangti mokestis už suskystintų dujų tiekimą?

  9. tina parašė:

    Toks jausmas, kad visi palaikantys komentarai rasyti Sauridos darbuotoju, o jiems tai kazkas liepia rasineti!

  10. Pilietis parašė:

    žmones, nekreipkit demesio i komentarus kurie uzstoja mokesti, juk cia to paties aferisto darbas.
    Kituose miestuose 8 lt nevirsyja abonentinis mokestis, Verslas neina, skesta, todel sugalvojo iseiti – islipti is duobes musu sunkiai, vargingai uzdirbtais pinigais.
    Kuo greiciau neturesite su jais reikalu tuo gyvensite ramiau, nes smaugs ir smaugs, patikekit.
    Taupykit savo pinigus ir geriau ledu vaikams ar anukams nupirkit.
    Geru kaledu, kaip sakant

  11. RAMUNĖ parašė:

    EI………………Mažeikių savivaldybės vadovai pabuskit………..IR SUTVARKYKIT ŠITĄ PLĖŠIKĄ.

  12. darius parašė:

    galinti sumokėti 2012-12-05 22:13

    vietoj tų piktų komentarų – dirbti eitum, o ne darbo metu rasinetum ,net kas keletą minučių. vat ir turėtum už ką sumokėti ir nedejuotum. beje, jaučiasi sovietmečio liekanos..
    nepiktų ir šviesių artėjančių švenčių :)
    p.s. nuėjus į Maxima, neatrodo, kad tiek vargšų.. aikštelės pilnos mašinų.. nėra kur savojo pasato kur statyti…

    GALIU IR AS SUMOKETI, BET CIA NE MOKESTIS , O LEGALUS PLESIKAVIMAS. ISKART TRIGUBAI BRANGYNTI, KO NORETI IS MONOPOLIJU kanori ta ir daro su Runkeliais !!!

  13. ramaškė parašė:

    ramcas tikriausiai duju apsiuoste…..kada įdomų žmonės sukils,kitais metais sake abonentas kainuos 36lt.,bet žmonės vistiek tylės

  14. Vardas (privalomas) parašė:

    Tai ar jau bandet kas nors atsijungti ta skaitikli? Ar atsijungus vistiek nereiks moket to abonento?

  15. Wicka parašė:

    Aš jau apsisprendžiau – išgersiu porą butelių mažiau šnapso per mėnesį ir susimokėsiu. sveikata bus geresnė.

  16. Juozas parašė:

    Kainos kyla visame pasaulyje, tad mes irgi ne išimtis.

  17. p. Kęstučiui parašė:

    Jeigu Jums 18 lt. keli centai, tai mokėkite, nuneškite asmeniškai į sauridą.Bet mano manymu Jūs pats sauridos darbuotojas, nes gėdinate teisingus komentatorius, verta, juk neteksite darbo kai nebebus vartotojų.

  18. Kęstutis parašė:

    Tiesiog gėda skaityti tuos komentarus. Atrodo, kad visi gyvename ubagyne ir esame ubagai. O pažiūrėkit – mašinos netelpa kiemuose, rūbai prašmatniausi, valgome irgi ne pigiausią maistą. Kodėl mes dėl kelių centų taip žemai puolame? Susimąstykime ir baikime verkšlenti.

  19. Bendrijos pirmininkė parašė:

    Gerbiamieji komentatoriai, reikia kelti klausimą už ką mokėti. Už orą……… Keitė vamsdžius prie įėjimų sumokėjome tūkstančius, laiptinėje tvarkė vamzdį- pateikė sąskaitą. Butuose vamzdis gyventojų nuosavybė…….AŠ NORIU MOKĖTI UŽ SUTEIKTĄ PASLAUGĄ. Per keletą metų patikrina skaitiklių parodymus ir visas darbas. Tie patys skaitikliai gyventojų nuosavybė, turėtumėt pastatyti savus p.Rancai, kodėl naudojatės mūsų nuosavybe…, o už tai eilę metų mokam abonentinį. Vandenys gyventojams butuose pastatę savus Š/V skaitiklius , jiems vykdo patikrą, kontroliuoja, o Jūs, kitaip negaliu pavadinti plėšikaujate.P. RANCAI, -NUPIRKOTE ĮMONĘ SU VAMZDYNAIS- ČIA JŪSŲ ASMENINIS KAPITALAS. Jeigu miesto vamzdynai susidėvėjo tai imkit paskolą ir remontuokit, prie ko dujų vartotojai. Teisingai rašo komentatoriai, gal užsinorėst, kad kiemą išasfaltuotumem, baldus nupitktumėm ir kt. Atėjo laikas savivaldybės valdininkams apginti savo visuomenę nuo pėšikautojų, stebėsim kaip jie stengsis…. ar apsiribos pasakymu juk į privatų verslą nesikiša…… Dujų vartotojams siūlau kuo skubiau atsijungti nuo sauridos ir naudotis balionais, kuriuos pardavinėja įvairios firmos

  20. Vardas (privalomas) parašė:

    Nebėr lietuvėlėj nei sveiko proto, sąžinės ir saiko !!! Kiek ir kaip norim taip ir smaugiam tą vargšą žmogelį.
    Gal taip ir ateina ta pasaulio pabaiga!?

  21. galinti sumokėti parašė:

    vietoj tų piktų komentarų – dirbti eitum, o ne darbo metu rasinetum ,net kas keletą minučių. vat ir turėtum už ką sumokėti ir nedejuotum. beje, jaučiasi sovietmečio liekanos..
    nepiktų ir šviesių artėjančių švenčių :)
    p.s. nuėjus į Maxima, neatrodo, kad tiek vargšų.. aikštelės pilnos mašinų.. nėra kur savojo pasato kur statyti…

  22. Vardas (privalomas) parašė:

    tas prakeiktas nuolankumas,taip ir pražudys lietuvius,laikas naikinti buržujus.

  23. skaitantis komentarus parašė:

    aš už tai kad reikia už viską mokėti normaliai, bet tik po to kai normaliai mokės už darbą atlyginimą, nes juk ne visiems yra galimybė išvažiuoti dirbti į užsienį.

  24. Steponas parašė:

    O ką darysime , jei p.Rancas sugalvos mokestį Sauridos kiemo asfaltavimui , benzovežių ir kitų automobilių remontui , benzino degalinių remontui ……

  25. cia parašė:

    birute d. ir leokadija kerasina pila i ugni ,nekreipkite i jas ar i ja demesi,o gal net pats sauliukas rasineja

  26. Birute D. parašė:

    As tai irgi pritariu poniai Leokadijai. Reikia siais laikais uz viska normaliai moketi. Pripratome pusvelciui viska gauti, tai ir atrodo tai sokiruojanciai.. Manau, kad mane palaikys dauguma mazeikieciu.

  27. lina-p.Leokadijai parašė:

    ponia gal norite ir uz man mokesti sumoketi,kad tokia turtinga esate?nezinau ka Jus veikete rusu laikais,as dirbau ir neskurdau kaip dabar…

  28. birute parašė:

    nieko tokio juk galima atsijungti nuo sauridos

  29. ponia Leokadija, Mažeikiai parašė:

    Aš manau, kad už dujas tikrai mokėjome per mažai ir pilnai pritariu tokiam žingsniui. Nenorėkime viską gauti veltui ar pusvelčiui kaip buvo sovietiniais prakeiktais laikais..

  30. Vardas (privalomas) parašė:

    Kada uz ora abonentini ivesi Zas’rancai?

  31. virsune parašė:

    Jei savivaldybe neuzdes ponui Rancui apynasrio, tai zmones ne tik uz siluma prasys kompensaciju, bet ir uz duju abonentini. Cia jau nebenormalu sitokia kaina. Cia plesikavimas.Ir tokiu kainu Lietuvoje niekur nera. Kokia geda, kad saviskis verslinikas sugalvojo apiplesineti zmones vidury baltos dienos.

  32. parašė:

    Neišrinkote ta aferista įseimą ir kainas sukėlė jau antra kartą,Rancui vieta sibire o ne mažeikiuose,SUKČIUS.

  33. tina parašė:

    Zmones, tai kas imasi realiai kazka daryti? Ar vel liksim tik avinu banda, kuri eina ten, kur ja varo? Kas renka parasus pries sia savivale, kur ateiti pasrasyti?

  34. O kur dingo parašė:

    kitas visu savo teisiu ir galiu zinovas bei musu gynejas Virgutis? Kodel jo negirdeti ?! Juk irgi skelbe, kad tiek daug visur netvarkos esa, irgi rase skundus, vos ne dienas naktis savivaldybeje praleisdavo, o dabar kaip ne keista, nebegirdeti jo ?! Siulau jam Sauridoje kartu su Daivute apsilankyti !

  35. siulau parašė:

    Siulau ne cia gincytis, o penktadieni vietoj eglutes iziebimo susirinkti prie savivaldybes

  36. kaimyne parašė:

    teisi, internetas ne vieta „drabstytis purvais“. O kas liečia Sauridos sprendimą-ką darysim, mažeikiškiai? Tyliai mokėsim kiek prašo, internete pasikoliodami, ar imsimės realių priemonių? Kai pagalvoji, kas tie 18,15 Lt, juk iš nuostolių gyvenam :) Geros likusios darbo dienos visiems.
    p.s. gal kartais atsiras teisininkas, galintis apginti miestiečių interesus? Nes kaip aiškėja, padėti ko gero, gali tik prokuratūra, nes kiek kalbėjau su vartotojų teisėmis, dėl pažeistos sutarties sąlygų, reikia kreiptis būtent ten.

  37. kaimynei parašė:

    o jus matyt su rancu kavute gurgsnojat,kad geros nuotaikos esate.

  38. kaimyne parašė:

    lietuviu bruozas – drabstymasi purvais.. Ar tik nereiketu pasidometi piktu internautu IP adresu .. duodu danti – tai butu is vieno kompo, baisaus apskretusio nevaleikos, ( kuris visuomeneje taip neatrodo :).. ) kuris nemiega naktimis ir keliasi piktas ir tikrai isgali susimoketi, bet is pykcio ir pagiezos tuoj ……

  39. TAIGI parašė:

    brangus mazeikieciai, ypac galva guldantys uz viena lauke kari, dabar turit galimybe padekoti tam kareiveliui ginant Jusu interesus… Nuosirdziai man Jusu visu gaila, ypac tu, kurie is pasalpu gyvena, bet ka issirinkot, ta ir turit… Juk ponia ironiskai siulo kreiptis i tuos, kuriems svarbiausias yra zmogus, o tai kas mes visi jos atzvilgiu esame? Ne zmones?

  40. JIS parašė:

    gal ir gerai,kad išlindo Ranco ketinimai,kurių dėka visi naivuoliai susivoks ką veikia tariama žmonių gynėja Šideikienė .Ne veltui vyriausia tarnybinės etikos komisija nubaudė Šideikienę proteguojant Ranco įmonę SAURIDA.Mums dabar aišku kokiais būdais ŠIDEIKIENĖ siekia taip norimo populiarumo.
    Dviprasmiška veikla užsiimdama toli nenueisi Daivute.

  41. Kaip parašė:

    čia išeina, kai nori D. Šideikienė kišaisi tiek į privatų verslą, tiek į biudžetinių įstaigų veiklą. Rašo apie ką tik netingi, o čia net vieno rašto nenori parašyti, įdomiai, ar ne ? Kaip visada išlenda savi interesai.

  42. as parašė:

    Kaip ir reikėjo tikėtis, didžioji kovotoja D.Šideikienė aktyviai kovoja tik su menamomis miesto problemomis. Kai reikia spręsti realias, poniutė neria į krūmus. Tiksliau, gina priešingą pusę. Ir ko nepadarysi dėl giminaičių piniginių interesų :-).

  43. Ginutis parašė:

    vai,vai kaip Šideikienė pragydo,kai aukso gyslą pajuto(Rancas nepamirš savo „stropios“giminaitės už pagalių NEKAIŠIOJIMĄ privačiame versle

  44. pilietis parašė:

    kADA BUS SUSTABDYTA NELEGALI SAURIDOS VEIKLA nuolatos veikiančiam baseinui poliklinikos pastate.Pinigai imami,neišduodant jokio dokumento,kad jie paimti,o tai reiškia neapskaitytas(JUODAS) pajamas ir mokesčių slėpimą.Čia rimtas kriminalas.

  45. Daiva Šideikienė parašė:

    Ne Savivaldybės Taryba nustatinėja ir tvirtina UAB,,Saurida‘‘ dujų kainas ar abomentinio mokesčio dydį. Taryba absoliučiai neturi jokios teisės reguliuoti privataus verslo nustatytas kainas. Savivaldybės Taryba nustatinėja tik Saviavldybės kontroliuojamų įmonių teikiamų paslaugų kainas,t.y. šilumos , vandens ir t.t.
    Pagal LR galiojančius įstatymus viešąjį interesą gali ginti prokuratūra, Seimo nariai. Neseniai LR Seimo rinkimus laimėjo partijos ,,TVARKA IR TEISINGUMAS“ PARTIJOS NARYS , buvęs Savivaldybės Tarybos narys K.BARTKEVIČIUS , kuris tapęs SEIMO NARIU turi visus įgaliojimus kreiptis į atitinkamas institucijas dėl viešo interso gynimo ir galimai pažeistus gyventojų lūkesčius ir teises. Jeigu manote , kad Mažeikių rinkimų apygardoje išrinktas Seimo narys K.Bartkevičius nesugebės tinkamai apginti miesto gyventojus nuo galimai neteisėto dujų abomentinio mokesčio padidinimo Jūs turite teisę kreiptis ir į kitą Lietuvos atstovą , buvusį Joną , o dabar Algirdą Butkevičių , kuriam, kaip jis pats sakė ,,Svarbiausia – Žmogus‘‘.

  46. Lina parašė:

    Ir pasirodė Šideikienė visame savo gražume.Kai miestiečius masiškai nori smaugti Rancas,ji kaip giminaitė pareiškia,kad tai yra privatus reikalas ir visom keturiom gina Sauridą,kuriai matomai jau prasidėjo klimaksas

  47. Oj parašė:

    Pasitaisysui Zasrancas…

  48. Ot parašė:

    Rasrancas. Taigi sprogsi ponuli is gobsumo.

  49. Jes parašė:

    O matot kaip sudeikiene issivarte kai klausimas liecia giminele visi blogi tik jos giminele liuks o del pazaojimo to verslinyko tai daroma ko gero nesudetingai zmogus atsisako duju is rancidos ir nupjauna vamzdzius savo bute nes jo butas jo teritorija jo turtas ir tegul rancida laiptinej vel virina pajungineja likusiems vartotojams aisku sudverslinykis zviegt prades bet sorry savo bute zmogus daro ka nori o jeigu nori kad zmogus tuos vamzdziusaliktu ramybej tegul rancida moka pinigelius ir viskas ,paduos i teisma ,zmogus gali Mazeikiuose teisma ir pralost nesiparinkit yra ir aukstesniu teismu ne tik qbilistane o jeigu nusileisit tai greit ir daugiau mokesit juk zinot ileisk parsa i baznycia …..o dabar kai zmones prades naudotis balionais matysit kiek pasigirs zviegimo kad tai neasaugu ,pazeidzia kazkokias normas ir t.t.

  50. Daiva Šideikienė parašė:

    Dariui,Vardui 11:47 , ir kt.

    Viename mitinge teisininkė Lina Rimkienė (ji jau tada buvo įsiregistravusi kaip dalyvė Seimo rinkimuose) kreipėsi į mažeikiškius, kurie yra skriaudžiami valstybės institucijų, – jiems ji pasiruošusi padėti nemokamai. Apie tai rašė ir ,,Santarvė‘. Atkreiptinas dėmesys ,kad UAB,,Saurida‘‘ nėra nei valstybinė institucija, nei savivaldybės konroliuojama įmonė,

  51. broske parašė:

    net neidomu skaityt – vieno zmogaus dejones ir svaiciojimai.. ; nenueisi penktadieni i pegasa ir susimokesi :))), beje, ten iejimas kainuoja 25 lt.. :)

  52. Vardas (privalomas) parašė:

    Ačiū tau, Sauliau, kad nepamiršti mūsų miestiečių. Pernai sugalvojai vėlykinę dovaną, šiemet kalėdinę. Linkėjimai ir nuo mūsų- kad tave šikantį sutrauktų, rūpūže spuogotoji. Galvoji savo bankrutuojančias įmones miestiečių pinigais gelbėti? Nepavyks. Pradės miestiečiai masiškai atsijunginėti dujas. Ir pasijungs balionus, kuriuos mūsų džiaugsmui, ne vien tavo bankrutuojančios įmonės tiekia.

  53. Daiva Š. parašė:

    Apsišik stačias, brangusis Sauliau. Myliu, bučiuoju, ate :*

  54. taip parašė:

    Greitai Rancas sugalvos,kad jo namas permažas-reikia pakelti abonentinį mokestį ir Mažeikių vadukai savivaldybėje tai patvirtins.Kas čia per bordakas?

  55. sazine parašė:

    Tas ponulis tikrai neturi sazines! O juk vienam mieste gyvenam! Kas del jo auksiniu minciu apie tai, kad yra ir didesni abonentiniai mokesciai, kaip interneto, televizijos, tai noriu Rancui pasakyti: As sumoku ta mokesti, ir televizoriu galiu ziureti ar internetu naudotis nors ir visa menesi, diena nakti! O uz dujas sumokesim ta nerealu abonentini, o juk ir dujos pacios kiek kainuoja! Taigi nelygink ponuli Rancai arklio su lektuvu!

  56. bomziukas parašė:

    nu i ko cia putojaties,kiek reikes tiek ir mokesit…paventys didelis susikursit lauziukus ir prasivirsit bulbynes,as jau keleta meteliu tai darau

  57. kalėdinė dovanėlė parašė:

    Patys mažeikiškiai gaminam tas suskystintas dujas. Dabar ta proga už jas mokėsim vos ne brangiausiai Lietuvoje kaip buitiniai vartotojai. Čia jau viršūnė. Vietoj eglės įžiebimo ceremonijos siūlyčiau tą penktadienį bent pastovėti prie savivaldybės. Kas, jei ne mes savo teises apginti galime? 18 litų abonentinis. Nuo 6 litų kyla iki 18. Ir tai vadinasi protinga? Tai vadinasi apiplėšimas vidurį dienos. Ką ta „saurida“ daro? Palei namą geltonai vamzdžius perdažė aną vasarą. Viskas. Daugiau jokio veiksmo nemačiau. Skaitiklius SAVO įsivedėm n metų atgal savo lėšomis. Ko dar reikia? iš kur toks skaičius 18,15 ? Kas paskaičiavo? Šitas Racas? Paviešinkit paskaičiavimus, o ne pasakius: taip reikia, kainas kelkit iki bala žino ko

  58. Darius parašė:

    kas renka parasus,mielai ateisiu pasirasyti,reikia statyti i vieta ta…

  59. 2012 parašė:

    Va cia tai virsune……..!!!! Brauksiu as ta abonentini, kokia jis turi teise sitaip plesikauti???!!! Gal jam su protu nebegerai???!!! Ar mastymas sutriko??? 18 litu abonentinis…………….nu virsune, nemokesiu ir taskas.
    Gali rancai jau kviesti Gelvora nes as tau pinigu nemokesiu, rasysiu visur kur tik zinau, bet negausi nei lito is manes, nebesuprantu ar as debile ar ……………nera zodziu!

  60. Miunchauzenas parašė:

    Liberalūs bolševikai visai damuš žmones. Gal toks jų planas, kas juos ten žino, kad gyvenimas paprastam žmogui taptų nebepakenčiamu?

  61. ir tylėsim? parašė:

    Tai kaip suprantu rekordą ims Mažeikiai su tuom abonentiniu mokesčiu Lietuvoje. 1 kubas + abonentinis = 28.80 už dujas. Čia minimaliai, 1 kubą naudojant. Na tikrai netikiu, kad kituose miestuose tokios suskystintų dujų kainos. Iš kur 18,15 abonentinis? Kas pagrys tuos paskaičiavimus? Nu tai 30 lai būna- vis tiek ausis suglaudę tylėsim. Ir valdžia nieko nepadatys. Kaip nori Rančas, taip ir daro.

  62. Aa parašė:

    tam rancui smegeneles sutino arba jis planuoja i kosmosa

  63. Išvados parašė:

    Kiekvienas abonentas galėtų pateikti alternatyvų mokestį SAURIDAI už leidimą naudotis vamzdžiais, esančiais butuose, ir tai nebūtų savivalė, be to, gal būtų pats laikas susirinkti mūsų miesto gyventojams prie savivaldybės…
    p.s. Rancas pasikonsultavo su geru teisininku spragų oooooi kiek daug….

  64. Komentatorius parašė:

    Pas mane ateina dujos, bet jau daugiau nei pusmetį neišdeginu nei vieno kubo, nes pietus valgau mieste, arbata kaista elektriniam čeinikia, o daugiau niekas man neįdomu. Galiu mokėti kiek reikės.
    Visiems, kurie galvoja, kad čia ėmė ir sugalvojo, tai siūlau šiek tiek prasiplauti galveles, nes tarifų didinimas neatsiranda ryte iš nervų, kad žmona ant greituko nepasirašė, čia būna planavimo objektas, tad toks sprendimas jau senokai gulėjo ir nutarė priimti.

  65. Nijole parašė:

    Vien emocijos valdo Jūs .Nusiraminkite , teoriškai turite galimybę atsisakyti vamzdžiais tiekiamų Ranco dujų , bet praktiškai teks ir toliau pirkti iš vamzdžio tiekiamas dujas .Galite visi išvažiuoti į užsienį , bet abonentinį mokestį vistiek teks mokėti.

  66. tina parašė:

    tikrai atsijungsiu, pirksiu duju baliona, yra ir kitu firmu is kuriu galima nusipirkti duju balionus, tegu eina sikt visa ta saurida ir visa ta valdzia. isvis greit visa lietuva issivazines i uzsieni, nes kuo toliau tuo labiau smaugia cia zmones :(

  67. rima parašė:

    jei mes turime valdžią,tai ji tikrai imsis priemonių prieš šį pakelių plėšiką.Rancai, jei nesugebi nieko,kaip plešikauti,nereikėjo pirkti dujų įmonės,imki paskolą ir tvarkykis. po trejų metų ,kai žadi baigti darbus,juk nežadi grįžti prie buvusios kainos ir milijonai šlamės tavo kišenėje. Pinigai keičia žmones, jie pakeitė ir Rancą, o gaila…

  68. lina (irenai) parašė:

    ar tai taip paprasta? as irgi noriu atsijungti, nes kai tokios kainos tai nesamone isimoketi !!! tai ar reikia prasyma koki rasyti ar tik avarine ta tarnyba skambinti ir snekinti??

  69. Vardas (privalomas) parašė:

    O tai kai atsisakai uz ta vamzdi nereikia moketi abonentinio?

  70. to irena parašė:

    Atsisakyti labai paprasta. Tereikia paskambinti į avarinę tarnybą numeriu 8-614-52004. Susiderinate laiką, atvažiuoja ir atjungia. Tiesa, tai irgi kainuoja. Beveik 60 litų. Vamzdžio, deja, nenusipjauna. Nors labai to norėtųsi.

  71. Vardas (privalomas) parašė:

    Sveiki.Gyvenu daugiaaukščiame name,noriu atsijungti nuo dujų tiekėjo.Kokia forma pateikti prašymą,per kokį terminą įvykdomas.Taip pat pageidaučiau,kad vamzdis,kuriuo teka dujos,būtų pervestas į laiptinę.Kiek tai kainuotų,kas turėtų apmokėti?Šį klausimą pateikiu Jums,nes jis,manau,aktualus daugumai gyventojų.Dėkoju (0)
    2012-12-04
    Dėl dujų vartotojo atgungimo reikia parašyti prašymą. Atjungimo terminas priklauso, nuo turimų darbų apimties (įprastai savaitės, gal netgi kelių dienų eigoje). Dėl vamzdžio esančio namo laiptinėje ir bute, tai yra gyventojų nuosavybė, todėl kas, ir kaip tai atlikti turi spręsti vamzdžio savininkas.

    Atsakė Dujų projektų technikos vadovas V. Grigutis

  72. to 2012-12-04 12:07:36 Kostas parašė:

    Pagal kokį elektros tarifą Jūs mokate už elektrą ir kiek jos suvartojate ? Ar elektrinę viryklę įsigijote prieš elektros tinklų prichvatizavimą?

  73. visiskai parašė:

    visiskas apiplesimas vidury dienos,ar ne per drasu ponuli Rancai?ziurek kad nesprogtum is gobsumo….

  74. Dujų vartotojas parašė:

    Ponia Rimkiene, išmušė Jūsų valanda. Jei Jūs dabar savo teisinėm konsultacijom padėsite savo potencialiem rinkėjam apsiginti nuo monopolininko keliamo abonentinio mokesčio, tai nepajusit kaip pralėks 4 metai ir tikrai turėsite realesnius šansus laimėti rinkimus į seimą.

  75. to Kostui parašė:

    elektra brangs nuo nauju ,o dujos jau nuo sio men 1:P turiu elektrine virykle jau labaaaaai senai ir tuo didziuojuosi

  76. Vardas (privalomas) parašė:

    kada gi mūsų tautos išrinktieji pažabos tuos mažeikių žulikus,,verslinykus,,

  77. Kostas parašė:

    Neskubėkite pirkti elektrinių prietaisų- nuo naujųjų brangsta elektra. Manau Rancas paskaičiavo , kad vartotojams pigiau bus naudoti dujas maisto gamybai, nei elektrą ir todėl būtent tiek padidino abonentinį mokestį , kad vartotojui neapsimokėtų maisto gamybai naudoti elektros viryklę .Galėjo padidinti tiekiamų dujų kainą, bet irgi, manau, paskaičiavo , kad naudingiau didinti abonentinį mokestį, nes daug mažeikiečių dirba užsienyje ir , kadangi Mažeikiuose būna retai, tai ir dujų suvartoja mažai. Vadinasi, naudingiau jam yra didinti abonentinį mokestį vartotojams .Tie, kurie mažai suvartoja dujų, galėtų vartoti dujas, kurios tiekiamos balionais, nors ir balionuose dujas tiekia Saurida , bet nauda būtų ir vartotojui . Bet ir tai , kad dujų vartotojai gali atsisakyti jo tiekiamų suskystintų dujų vamzdžiais ir pradėti pirkti dujų balionus, Rancas irgi yra numatęs ir žino ,kad kažkodėl dujų vartotojai šito negalės padaryti ir jiems nieko kito neliks, kaip mokėti abonentinį mokestį, kuri jis nustatė .

  78. Jurgis parašė:

    Atsikvošėkit žmonės, vamzdis kuris eina per jūsų virtuves yra bendra namo gyventojų nuosavybė. Žinokit niekas kitas jums nepadės jei patys neatsisakysit centralizuoto dujų tiekimo.Pagal dabar numatomą abonimentinio mokesčio metinę sumą t. y. už 222 litus keturių asmenų šeima naudojant balioną galėtų visus metus tenkinti savo poreikius.O ką bekalbėti apie mažesnes šeimas? Mielieji nelaukit pagalbos iš Daivos kuri yra Ranco puseserė ir gina jo interesus.Geriau pagalvokit apie kitus rinkimus kad tokie politikai kabutėse nebepakliūtų į tarybą.

  79. Vardas (privalomas) parašė:

    … Gal šiuo atveju atsiras teisininkas, galintis ginti žmones nuo monopolininko? – Tiagi Rimkienė eidama į Seima zadejo visiems ir nemokamas teisines konsultacijas ir visuomenes intereso atstovavimą :)

    Ka meras į tai? O ka meras i benzino, mesos, duonos ir pieno brangimą? Reikės ryškiai rinkti parašus, piketuoti prie savivaldybės ir įteikti peticiją per Šideikienę :)

    O Rancas ką? Kol gali-tol smaugia. Kol nepažabosi-smaugs toliau ir žadės mažint kainas jei meru išrinksit :)
    Skestančiųjų gelbėjimas pačių skestančiųjų reikalas…

    O INtergas ką? Pasiūlys atvesti vamzdynus iki namo ir tiekti gamtines dujas pigiau, Ir tikrai atsiras norinčių :)

  80. vija parašė:

    Rancai, kazkada puolei ant šiluminininku, žadėjai kad galėtum pigiau tiekti šilumą…tai kur tavo pažadai? smaugi žmones per dujas, o dar norėjai, kad būtum išrinktas. Čia gal kerštas? žinok, mažeikiečiai niekada tavęs nerinks, būk ramus…o pinigai laimės tau neatneš, kaip neatnešė ir prašmatnios tavo vestuvės

  81. Vardas (privalomas) parašė:

    Ka kazin meras i tai ?

  82. asta parašė:

    Reikia visiem susivienyti ir eiti prie savivaldybes piketuoti juk negalima taip elgtis,viskas einu pirkti elektrines virykles.

  83. :) parašė:

    Gerulis Rancas :D :D :D

  84. irena parašė:

    Noriu atsisakyti to ponulio teikiamu paslaugu. Kaip tai padaryti? Kas gali patarti? Ir dar- Man nereikia per mano buta israityto jo vamzdzio. Ponas Rancai, jeigu norite juo tiekti savo pasvinkusias dujas, sudarykite su manimi nuomos sutarti!

  85. parašė:

    tai atsisakiau dujų ir nusipirkau kondikcinę plytelę, tai naudoju elektrą ir bėdos nematau,nes ji labai mažai elektros sunaudoja

  86. Vardas (privalomas) parašė:

    kas pasidomės to Eferisto veikla ,Mažeikiuose savivaldybė jam uždegė žalią šviesą,daro ką nori, turbūt ne už ačiu

  87. Pagal Rancą parašė:

    2014 m. pastovioji dalis už dujas jau sieks 54,45 Lt. Nes vis dar remontuos vamzdynus ir rezervuarus. Perskaičiau sutartį su Saurida, pažeisti sutarties 3,5 ir 3,7 punktai. Gal šiuo atveju atsiras teisininkas, galintis ginti žmones nuo monopolininko?

  88. asd parašė:

    Tai kur dingo didžioji kovotoja su neteisybe Daiva Šideikienė? Gal laikas imti realiai ginti mažeikiečių interesus? Daiva, a-ū-ū-ū !

  89. Pamąstymui parašė:

    Vartojimo sutarties samprata
    Civilinio kodekso 1.39 straipsnyje pateikiamas „vartojimo sutarties“ apibrėžimas: vartojimo sutartimi yra laikoma sutartis dėl prekių ar paslaugų įsigijimo, kurią fizinis asmuo (vartotojas) su prekių ar paslaugų pardavėju (tiekėju) sudaro su vartotojo verslu ar profesija nesusijusiu tikslu, t. y. vartotojo asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams tenkinti.
    Vartojimo sutarčių nesąžiningų sąlygų samprata:
    Nesąžiningomis laikomos vartojimo sutarčių sąlygos, kurios šalių nebuvo individualiai aptartos, jeigu jos iš esmės pažeidžia šalių teisių ir pareigų pusiausvyrą bei vartotojo teises ir interesus.
    Individualiai neaptartomis laikomos sąlygos, kurių parengimui negalėjo daryti įtakos vartotojas, ypač jeigu tokios sąlygos nustatytos iš anksto pardavėjo ar paslaugų teikėjo parengtoje standartinėje sutartyje.

  90. as parašė:

    Daiva,Daivute kur dingai tu musu gelbetoja?

  91. to go parašė:

    klaipeda turi gamtines dujas :P nemaisyk ,o to solo pas mane duju ner jau 5m kokie ir daugiau neiseina moket tikrai uz elektra ,na gal vasara kai visokie koncervai prasideda :))

  92. solo parašė:

    Pereikite prie elektrinių viryklių , nors ir mokėsite keliais litais daugiau ,tačiau ir oras patalpose bus geras ,ir puodai nebus nurūkę .O dujos yra teikiamos labai blogos kokybės , patys tuo galite įsitikinti pažvelgę į savo puodus.O kas jūsų plaučiuose ,čia jau dar prasčiau

  93. Go parašė:

    klaipeda> Vilnius uz dujas moka apie 2,5lt :) abonentinis 2lt … Net nepadoru rasyti Saurida nori – 18lt uz ora :) cia jau aukstasis pilotazas

  94. vardas parašė:

    Tai atsijunkite.Tas galima.Tiesa reikia įveikti nemažai biurokratinių pinklių,bet įmanoma.Juk visi bendrabučiai balionus naudoja.Galima ir eletrines virykles naudoti.Tie siurblės taip lengvai nepaleis.Bet jei pavyks,tada galima reikalauti nuomos mokesčio,nes jų vamzdigalis eina per Jūsų teritoriją,t.y butą ir kelia grėsmę,nes juo teka dujos,o ekspl. laikas seniai pasibaigęs.Tuos dalykus,aišku už pinigus,sutvarkytų nevietinis suktas advokatas.

  95. Balionas parašė:

    Mielieji, bet dujų balionai taip pat priklauso “ Sauridai“. :)

  96. Gintas parašė:

    investicijas neturi kompencuoti vartotojas , nes tai ne jo nuosavybe

  97. Vardas (privalomas) parašė:

    O Ukraina uzdirba grazaus pinigo uz duju transportavima i EU per jos teritorija vamzdynu—…

  98. neinformuota parašė:

    +300 proc. turetu kazkaip nuskambeti bent pries 30 dienu vartotojai neinformuoti, nesudarant pasirinkimo (chahaha) salygu. Rimtai reiks jungtis elektra

  99. Zinau parašė:

    Sauliukas sedi backoj,jis mels mus ,kad atsiskaityt su bankais.
    Ir mylima „S“ niekam nepades.
    ja maitina Sauliukas.
    Sekmes „S“ myletojams

  100. V parašė:

    Košmaras – per mėn. sunaudoju tik vieną k dujų, tai išeina, kad mokėsiu per daug brangiai. Apiplėšimas vidury baltos dienos.

  101. siūlau parašė:

    tam veikėjui parodyti vietą. Tegu susikiša tą dujų vamzdį sau ten, kur tamsu…Metams vien abonentinis gaunasi 217,80 Lt. Reikia rašyt sauridai prašymą, tegu atjungia dujas, išsineša savo vamzdį.

  102. hm parašė:

    Iš RANCO 2011 metais atviruko pavidale daugelis miestiečių gavome kalėdinį sveikinimą,o šiemet jau ir dovanų………..

  103. Vardas (privalomas) parašė:

    Reikia nacionalizuoti duju uki

  104. Vardas (privalomas) parašė:

    elyte stai ir turi mazeikiai pona duju karaliu ir dar kerstinga idomu kokios pakraipos mazeikiu valdzios palaiminimu rancas suprivatizavo visa mazeikiu suskystintu duju uki.

  105. Rancui parašė:

    Jau du metai, kaip Ventos 83 namo kieme Tamstos darbininkai keitė prakiurusius dujų vamzdžius. Asfaltą išardėt, o išasfaltuoti nesugebat.Jums tik pinigus iš vargšų rinkti.

  106. ĮDĖJA parašė:

    Yra Mažeikiuose tokia tarybos narė Šideikienė,kuri skelbiasi esanti svieto lygintoja,tad kreipkitės į ją pagalbos.Gal sustabdys privatininko Ranco drakoniškus ketinimus,juolab,kad ji yra dar ir Ranco artima giminaitė.Va čia tai būtų pirmas realus Šideikienės naudingas darbas miestiečiams.
    Nors labai abejotina ,kad ši ponia užsiimtų tokia veikla,jai labiau patinka rašyti skundus.

  107. Darius parašė:

    galetu ponia Rimkiene apginti mazeikiecius suteikdama nemokoma teisininkes paslauga ,mielai dauguma pasirasytu skundziant sia nutarti.

  108. JONAS parašė:

    Dujų vamzdžio savininku yra buto savininkas,tad kiekvienas abonentas galėtų pateikti alternatyvų mokestį Sauridai už dujų transportavimą.Dar tokio precedento ant Lietuvėlės nebuvo,o pabandyti verta.

  109. Vardas (privalomas) parašė:

    veikejas savo biciuliams paskutinius triusikus mauna ,tai ka bekalbet apie svetimus

  110. Vardas (privalomas) parašė:

    ko reikia norint atsisakyti vamzdzio kuriuo teka dujos kaimynams ,nejau negalima jo i laiptine permesti?

  111. Žmogus parašė:

    Pirksiu dujų balioną kurio man užteks visiems metams bet nemokėsiu tam grobuoniui tokių pinigų.

  112. LIONIA parašė:

    Už 217,80 Lt abonentinį mokestį per metus aš nupirksiu tris balionus dujų,kurių mano dviejų asmenų šeimai pakaks pilnai ir tegu tas rancas susikiša savo vamzdžius į vietą pagal jo sumąstytą planą

  113. mažeikietis parašė:

    per 2011 metų savivaldos rinkimus RANCO įmonėje dirbantieji jaunuoliai buvo suburti į koaliciją skambiu pavadinimu“Mums rūpi Mažeikiai“,kurią vedė pats RANCAS.Pamenat,kai ši koalicija gavo barankos skylę.Šiandien RANCAS keršydamas paruošė dovanėlę.Štai kaip gali rodyti dantis SAURIDA būdama MONOPOLININKE.Aš nusprendžiau pasijungti baloną.

  114. elektros vartotojas parašė:

    ko cia kniaukiat ,pirkit elektrines virykles ,nebus nei virtuviniai nei katilai smalini ,jau 5m nenaudoju duju ,ir dar 50m nenaudosiu :))o uz vamzdi as pareikalausiu is ranco mokescio kad leidziu per savo buta tiekt dujas :))

  115. Koks skirtumas parašė:

    Vamzdynui renovuoti… Cia greiciau skolom grazinti.

  116. Randas parašė:

    Siūlau atsijungti nuo šito grobuonio tinklų,pasisijungiant dujų balionus.

  117. vlma parašė:

    Jei mes,lietuviai,esame tokie buki ir leidžiame sau ant galvos,,,,, tai greitai Ranca užsimanys ir 40 lt padidint.Ar mūsų miesto viršūnėlėms rūpi bent kiek žmogus?-ne ,jiems rūpi tik jų pačių piniginės dydis.Ar ne laikas mažeikiškiams sukilti?

  118. Inga parašė:

    Ne, nu visiski debilai…..Sitiek pabrangint….

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Skip to content