
Sigito STRAZDAUSKO nuotr.
Kelių tyrimo instituto darbuotojai pateikė saugaus eismo audito išvadas dėl Sedos gatvės ir Sedos–Vilties gatvių sankryžos rekonstravimo projekto. Pasiūlymai buvo išklausyti ir aptarti savivaldos atstovų, į juos gilinosi ir projektuotojai.
Auditoriai, pateikdami pasiūlymus, informavo, kad pagal UAB „URBAN LINE“ pateiktą projektą numatyta, jog Sedos gatvė bus rekonstruota į dviejų eismo juostų po tris metrus pločio gatvę. Numatyti takai, keturšalė Sedos ir Vilties gatvių sankryža bus rekonstruojama į mažąją žiedinę sankryžą. Taip pat bus įrengtas apšvietimas bei kelio ženklai.
Pagrindiniu projektavimo trūkumu auditoriai pažymėjo neįprastą žiedo konfigūraciją – važiuojant nuo restorano „Bildukas“ Vilties gatve Naftininkų gatvės link žiedo forma nepristabdys vairuotojų, jie galės nemažinti greičio ir žiedinė sankryža paprasčiausiai neatitiks savo paskirties.
„Mes sutinkame, kad vos ne tiesus pravažiavimas žiede nėra gerai, tačiau viską riboja šioje sankryžoje esantys privatūs sklypai, žiedą „pastūmus“, visiškai neliks vietos iš vienos pusės šaligatviui, o žiemos metu pėstieji paprasčiausiai negalės tinkamai praeiti“, – situaciją komentavo Savivaldybės administracijos Vietinio ūkio skyriaus vedėjas Alfonsas Žiulpa.
Visas rašinys – „Santarvės“ laikraštyje.
Nuo Bildesioi atvažiuojant, užtenktų nedidelio kalnelio ir pristabdytų.
bus rekonstruojama į mažąją žiedinę sankryžą.Nors viena karta pradejo galvot,kad ziedines sankryzos yra privalumas