Gatvių atnaujinimo sprendimas – avarijos garantija?

„SANTARVĖS“ SKAITYTOJŲ PAŠTAS

Rašau Jums dėl Skuodo gatvėje padarytų „inžinerinių sprendimų – stebuklų“. Gal mūsų miesto valdžia į juos atkreips dėmesį laiku, kol neįvyko nelaimė su skaudžiomis pasekmėmis.
Manau, nuotraukos patvirtina, koks „puikus“ matomumas vairuotojams, išsukantiems iš Skuodo gatvės į Ašvos gatvę.

Šios nuotraukos darytos dar tada, kai tvora nebuvo iki galo užtverta. Bet jau tuomet vairuotojams reikėjo spėlioti, ar yra atvažiuojančių mašinų, ar nėra, ar spėsi pasukti kairėn, ar neįvyks avarija. Kaltas bus tas, kuris suka kairėn ir nepraleidžia atvažiuojančių mašinų, o kad jų neįmanoma išvysti dėl blogo matomumo (rekonstrukcijos dovana!), niekam neįdomu.
Dabar, kai tvora visiškai užtverta, sukdamas į Ašvos gatvę turi rizikuoti savo gyvybe, nes visiškai nebeliko matomumo – nežinai, kas vyksta priešpriešinėje važiuojamoje dalyje. Mašiną pamatai tik tada, kai jau esi pasukęs kairėn ir išlindęs iš už tvoros. O jei priešais atvažiuojanti mašina lekia dideliu greičiu?!

Noriu paklausti: kiek ilgai mes turėsime rizikuoti gyvybėmis išvažiuodami iš Skuodo gatvės į Ašvos gatvę? Nejaugi reikia, kad įvyktų kelios avarijos (o gal ir su labai skaudžiomis pasekmėmis), kad vietos valdžia į tą „stebuklą“ sureaguotų ir jį sutvarkytų?
Mums, vairuotojams, kurie kasdien turi įvažinėti į Ašvos gatvę, kilo klausimas: kam išvis tokioje vietoje buvo reikalinga tvora? Nuo ko ji saugo ar apsaugo? Kad kasdien sukelia po kelias avarines situacijas – tikras faktas.
Ir apskritai, kam reikalingas įvažiavimas, kuriuo baisu naudotis? Nenorėdami rizikuoti gyvybėmis, dauguma gyventojų pradėjo intensyviai naudotis Varduvos gatvės įvažiavimu. Bet Varduvos gatvė eina per gyvenvietę, kurioje daug žaidžiančių, bėgiojančių ar važinėjančių vaikų…
Mano nuomone, geriau jau nebūtų net pradėję tvarkyti Skuodo gatvės, nes tokie „pertvarkymai“, apie kokį dabar kalbu, yra absurdiški.
Kvartalo gyventoja, vairuotoja
(pavardė redakcijai žinoma)
Autorės nuotr.

4 Atsakymai į “Gatvių atnaujinimo sprendimas – avarijos garantija?”

  1. Marius parašė:

    Man smalsu kaip atsakingi asmenis patvirtins darbu pabaiga,nes cia dar vienas stebuklas,nesu matęs kad po sudėtom trinkelem zole auga,dar pries gera menesi pats mačiau kaip is trinkelių tarpeliu darbuotojai naikino zole.rudeniop nenustebkite dar viena stebukla pamate kai per išklotas trinkeles vaziuos zolepjove ir jas pjaus.

  2. biudžetininkai parašė:

    dėl tos nesąmoningai įrengtos tvorelės pačioje birželio pradžioje kreipėmės į savivaldybę, žadėjo perkelti, bet prasidėjo atostogos , o administracijos direktoriaus pavaduotojas Prokopčukas su Vietinio ūkio sk. vedėjo pavaduotoju K. Šimkūnu pro pirštus, tikriausiai, pažiūrėjo – kokia nauda iš to, tik papildomas darbas. O mes laukėm nelaimės, kad situacija pasikeistų…

  3. As parašė:

    Bananų respublika,kas projektuoja gatves tikrai nevairuoja auto!!!

  4. Genovaite parašė:

    Tokiu stebuklu pilnas miestas. Pvz.: issukant is Daukanto gatves kairen visiskai nesimato masinu is pagrindines Gamyklos gatves ir niekam neidomu nors jau buvo avariniu situaciju. Be to isukant iis Gamyklos gatves i Daukanto gatve , desineje leidziama stoveti, o isvaziuoant is kiemo masinas reikia praleist stovint pagrindineje gatvej,kas neuztikrina eismo saugumo. Taip pat. Idomu ar musu savivaldybes atstovai pasiziuri ar saugu ir / prioritetas yra i isvaziujant is kiemo, o ne ivaziuoant is pagrindines gatves. Kol nebuvo drauziancio zenklo “stoveti draudziama” viskas buvo gerai . Stovejimas pasiskistydavo ir nesudarydavo jokiu problemu. Taigi ar statomi zemklai pagerina eismo salygas yra klausimas? Taip kaip ir dekoratyvine tvora, kuri blogina eismo salygas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*