Gimnazistai gilina mokslines žinias

Sigito Strazdausko nuotrauka

Šią savaitę į Mažeikius atvyko gamtamokslinio projekto „Tyrėjo diena“ komanda. Antradienį eksperimentavo, tiriamąjį darbą išbandė, idėjų sėmėsi Gabijos gimnazistai.
Trečiadienį mokslininkai lankysis Merkelio Račkausko gimnazijoje.

Užsiėmimų gausa

Antradienį Gabijos gimnazija tapo tikra tyrėjų erdve: sporto salėje įkurtas planetariumas, aktų salėje viešpatavo robotai ir lazeriai, rodytas 3D filmas, pristatyta greitaveikė filmavimo kamera.
Fizinių, biomedicinos, žemės ūkio ir technologijos mokslų sričių specialistai jaunuoliams skaitė paskaitas apie mokslo naujoves, astronomiją,  supažindino su robotais, judesių registravimo sistema, lazerine įranga, pristatė greitaveikės filmavimo kameros galimybes. Žiūrėdami mokomajį filmą 3D formatu gimnazistai nagrinėjo žmogaus kūno sandarą.
Paskaitų metu moksleiviai diskutavo jiems rūpimomis temomis, uždavinėjo mokslininkams klausimus, siūlė idėjas.

Vertinga patirtis

Toks renginys Gabijos gimnazijoje organizuojamas pirmą kartą. Jame dalyvavo daugiau nei šimtas 9–11 klasių mokinių.
Gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liuda Braslauskienė pasidžiaugė, kad paskaitų, praktinių užsiėmimų metu mokiniai turėjo galimybę pažinti tiriamojo darbo specifiką, įvertinti naujus mokslo atradimus, paeksperimentuoti, pasidalinti sumanymais.

Skatina domėjimąsi

„Tyrėjo diena“– viena iš projekto „Mokinių jaunųjų tyrėjų atskleidimo ir ugdymo sistemos sukūrimas – II etapas“ veiklų, organizuojama Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro.
Lankantis įvairiose šalies mokyklose, vykdant užsiėmimus siekiama sukurti veiksmingą neformaliojo gamtamokslinio ir technologinio švietimo bei lavinimo sistemą, kuri padėtų formuoti mokslinę pasaulėžiūrą, plėtoti kūrybines mokinių galias, atskleisti ir ugdyti jaunuosius tyrėjus.
Kartu mokytojams padedama kelti kvalifikaciją, reikalingą mokinių mokslinei tiriamajai veiklai vadovauti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto