Lietuviai labiausiai pasitiki mobiliojo ryšio teikėjais

Per pastaruosius septynerius metus mūsų šalies mobiliojo ryšio bendrovių reputacijos indeksas išliko stabilus. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Per šiuos metus krito parduotuvių ir prekybos centrų bei finansines paslaugas teikiančių įmonių reputacija, parodė kompanijos TNS LT atliktas tyrimas.

Atliktas tyrimas

Tyrimo metu buvo analizuojama keturių verslo sektorių, kurių paslaugomis dažniausiai naudojasi gyventojai, reputacija visuomenėje ir jos pokyčiai nuo 2005 m. iki dabar. Tyrimas parodė, kad aukščiausiu reputacijos indeksu mūsų šalyje pasižymėjo mobiliojo ryšio sektorius.
Remiantis tyrimo rezultatais, mobiliojo ryšio teikėjų reputacijos indeksas per septynerius metus kilo vienu punktu ir dabar sudaro 49. Prekybos centrų ir parduotuvių reputacijos rodiklis nuo 2005-ųjų sumažėjo 18 punktų ir šiuo metu siekia 30, bankų sumažėjo 10 punktų ir yra 41. Šiemet į tyrimą įtrauktų draudimo bendrovių reputacijos indeksas 2012 m. siekė 38 punktus.
Nustatant atskiro verslo sektoriaus reputacijos indeksą tyrime buvo vertinami tokie pagrindiniai aspektai kaip bendra reputacija visuomenėje, palanki respondento asmeninė nuomonė, ar jis ir ateityje ketina pasitikėti konkretaus verslo segmento įmonėmis, kaip vertina jų pasiekimus, prekių ir paslaugų kokybę.
Reputacijos indekso tyrimas atliktas 2012 m. kovo-balandžio mėnesiais. Jo metu apklausta pusė tūkstančio Lietuvos gyventojų, kurių amžius siekia nuo 18 iki 74 metų. Tyrimo metu buvo teiraujamasi respondentų nuomonės apie prekybos centrą ar parduotuvę, kurioje jie dažniausiai lankosi, banką ar kitą finansinių paslaugų įmonę, mobiliojo ryšio ir draudimo bendrovę, kurių paslaugomis jie daugiausia naudojasi.

Vieni indeksai kilo, kiti – mažėjo

Per pastaruosius septynerius metus mūsų šalies mobiliojo ryšio bendrovių reputacijos indeksas išliko stabilus. Šiemet jis ne tik aukščiausias iš visų tirtų Lietuvos verslo sektorių (49), bet ir yra didesnis už Europos vidurkį, kuris siekia 41. Įdomu tai, kad per septynerius metus mobiliojo ryšio teikėjai ypač padidino pasitikėjimą jais tarp senjorų, kurie šių bendrovių reputaciją dabar vertina kur kas palankiau nei 2005-aisiais.
Lietuvos prekybos centrų ir parduotuvių reputacijos indeksas, palyginus su Europos vidurkiu, yra mažesnis 20-čia punktų. Iš keturių tirtų verslo sektorių jų šių metų rodiklis taip pat yra mažiausias.
Bankų ir finansines paslaugas teikiančių įmonių reputacijos indeksas, Lietuvoje šiemet siekiantis 41, palyginti su 2005 m., sumažėjo, tačiau yra aukštesnis už Europos vidurkį, kuris sudaro 35 punktus. Tiesa, jis nesiekia pasaulio bankų reputacijos indekso vidurkio, kuris yra 53. Nepaisant neseniai įvykusio banko „Snoras“ bankroto, šalies gyventojų pasitikėjimo bankais rodiklis išliko aukštas.
Šiais metais pirmą kartą į šalies verslo sektorių reputacijos tyrimą buvo įtrauktos ir draudimo bendrovės. Draudikų reputacijos indeksas sudaro 38, t. y. 7 punktais mažiau negu pasaulio vidurkis. Gyventojai visus draudimo bendrovių reputacijos aspektus vertino gerai arba vidutiniškai, tačiau vengė itin aukštų vertinimų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto