Savivaldybės taryboje veikiančios frakcijos kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl geležinkelio ruožo į Rengę atstatymo.
Gautas atsakymas nieko gero nežada – kaip jau įprasta, paaiškinta, kad nėra galimybių tokiems darbams skirti papildomų lėšų.
Politikai kreipėsi į ministeriją
Toks prašymas Susisiekimo ministerijai buvo išsiųstas dar birželio pabaigoje. Savivaldybės veikiančios frakcijos išreiškė susirūpinimą 2008 metais išardyta ir iki šiol neatstatyta geležinkelio atšaka į Rengę.
„Geležinkelio atkūrimo problema aktuali Mažeikių miestui vystant turizmą, infrastruktūrą. Geležinkelio išardymas akivaizdžiai pažeidžia AB „ORLEN Lietuva“, kaip stambiausio Mažeikių rajono gamintojo, eksportuotojo Lietuvoje interesus. Geležinkelio ruožo išardymas – grubus Konkurencijos įstatymo pažeidimas. Apie tai vienareikšmiai pasisakė Europos Komisija. Problemos sprendimas padėtų gerinti santykius tarp Lietuvos bei Lenkijos“, – tokia yra Kreipimąsi pasirašiusių mažeikiškių Tarybos narių nuomonė.
Politikų teigimu, būtina imtis visų galimų priemonių, kad būtų atnaujintas geležinkelio ruožo į Latviją atstatymo problemos nagrinėjimas ir sprendimas.
Problema – lėšos
Savivaldybės meras Antanas Tenys sulaukė susisiekimo viceministro Sauliaus Girdausko pasirašyto atsakymo. Jame dar kartą paaiškinama, kodėl AB „Lietuvos geležinkeliai“ priėmė sprendimą nutraukti traukinių eismą geležinkelio ruože Mažeikiai–Rengė. Esą šiuo ruožu buvo vežami ypač pavojingi kroviniai (nafta ir jos produktai), kurių gabenimui keliami aukščiausi reikalavimai, o ta atkarpa buvo labai prastos būklės, neleido užtikrinti ruožo saugumo.
Viceministras atkreipė dėmesį, kad nutraukus eismą minėtame geležinkelio ruože išliko alternatyvus ir saugus maršrutas į Latviją, kryptimi Mažeikiai–Šiauliai–Joniškis–valstybės siena.
Atsakyme pažymėta, kad visos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų lėšos yra numatytos TEN-T tinklo geležinkelių modernizavimui ir plėtrai, o papildomos lėšos iš valstybės biudžeto transporto sektoriui neskiriamos.
„Atsižvelgiant į tai, nėra galimybių ruožo Mažeikiai–Rengė atstatymui skirti papildomų lėšų ir atstatymas būtų vykdomas tik įvertinus ekonominį pagrįstumą, eismo intensyvumą ir tam skyrus papildomą finansavimą“, – rašoma atsakyme.
Plačiau skaitykite ketvirtadienio laikraštyje.
turi būti atstatytas ir negali klerkai ginčytis,čia yra valstybinės svarbos objektas
Kiek dar teršite Miestą ir nuodysite neaiškiai kvapais ,sklindančiais iš cisternų? Jau nebeįmanoma normaliai naktimis kvėpuoti.
Svarbu išardyti ,bet nesistengti atstatyti,kad gyventojams būtų patogu keliauti… Gėda!
Svarbu išardyti ,bet nesistengti atstatyti,kad gyventojams būtų patogu keliauti… Gėda!
pasakykit kam reikaligas tas gelezinkelis daugiau triuksmo ir nupeze L.Rimkienes paistalai fu kaip slykstu.
2008m. Kubiliaus vyriausybe nieko nepadare del jusu gelezinkelio …..
Pritariu komentarui „E.V.“ Tai konkretus paklausimas – ką nuveikė seimo narys Kęstutis Bartkevičius ? Pažadų buvo . Ar ir vėl ketina siekti tos pačios pozicijos , tikėdamasis gerų rezultatų iš rinkėjų?
Uz socdemus siulau nebalsuoti.Melagiai!!! Kirkilo vyriausybes nurodymu buvo isardytas gelezinkelio ruozas i Latvija.
Laukiame naujų rinkiminių burbulų. Pastatysime sporto areną,tiltą per geležinkelį ir nutiesime troleibusų liniją iki kapų….
1520 mm vėžės pločio geležinkeliams saugumo reikalavimai vienodi nepaisant ką jais veši – bačką smėlio ar branduolinę bombą. Skiriasi tik geležinkelių kategorijos, nuo kurių priklauso traukinių greitis ir geležinkelio kelio apkrova; „rengės“ geležinkelis buvo dar tinkamos ir geros kategorijos :)
KUR ARENA?
„Iš Mažeikių geležinkelio stoties vėl važinėsime į Rygą“, „Medienos klasteris Mažeikiuose bus“, „Bus asfaltuojamos duobės daugiabučių kiemuose“ ir t.t. Pažadai, pažadai,pažadai… Ir niekas nepadaryta ir nedaroma. Kaip ruošiatės eiti į rinkimus, pažadukai? Tarp kitko, ką veikia Seime mūsų išrinktasis ponas Bartkevičius? Ką jis gali pasakyti savo rinkėjams? negi ir tas lemens: „remontavome darželius, mokyklas…“.
Mažeikių-Rengės geležinkelio problėma lygiai tokia pati kaip su kariuomenės peiliais ir šaukštais.Juk senai aišku ,kad geležinkelis- atskira valstybė Lietuvoje valdoma atskiros partijos.
Mazeikiu politikai turi nedelsiant Lietuvos gelezinkelius paduoti i teisma, ir isreikalauti kaltus asmenius isieskoti uz padaryta zala visam regionui, o be to su visu grieztumumu bausti visus korompuotus ministrus ir valdininkus, kad is ju asmeniniu lesu atstatytu atsaka is Mazeikiu i Renge !
Besirūpinančiai savo miestu valdžia turėtų ne atstatinėti iškelti geležinkelį į aplinkelį. Ryškiai matosi Orlen lobizmas ir mūsų politikierių „švari“ sąžinė.
Jei yra įstatymų pažeidimai , reikia kreiptis į teismą , o ne į Europos Komisiją .Be to , abejoju , kad buvo toks Europos Komisijos pasisakymas .Gal koks lenkas , ar lietuvis padarė pranešimą ir viskas. Jei B.R. būtų žurnalistė , ji pateiktų nuorodą į Europos Komisijos pasisakymą dėl geležinkelio atšakos į Rengę nuardymo , o dabar iš „Delfi“ lygio rašeivos , tik tokio straipsnio ir galima tikėtis.
„Geležinkelio ruožo išardymas – grubus Konkurencijos įstatymo pažeidimas“ Kaip galima pažeisti konkurencijos įstatymą , jei AB „Lietuvos geležinkeliai“ patys išardė geležinkelio atšaką į Rengę , o ne pav., koks UAB „Mažeikių autobusų parkas“?
LDDP – istai šaliai ir jų rinkėjai padarė milžinišką žalą. Tegu Mažeikių LDDP-istai eina tuoj geležinkelio atstatinėt, o ne kabinetuose sėdėt ir brendį maukt.
Lauksim, kol Durniu laive pasikeis Kapitonas!