Antradienį Mažeikiuose pėsčiųjų perėjoje buvo partrenkta moteris.
Ties Žemaitijos g. 3-iuoju namu per pėsčiųjų perėją ėjo septintą dešimtį įpusėjusi moteris. Jos nepraleido devyniolikamečio T. A. vairuojamas automobilis „Audi A4“. Vairuotojo pažymėjimą vaikinas įgijo vos prieš metus.
Mažeikių rajono policijos komisariato prevencijos poskyrio vyresniosios specialistės Violetos Grigaitienės teigimu, tai pirmas atvejis šiais metais, kai pėsčiųjų perėjoje sužalojamas žmogus.
Nukentėjusi mažeikiškė patirtas traumas gydosi ligoninėje.
Pirminiais duomenimis, vairuotojas buvo blaivus.
Nu sory , bet jūs varydami ant mano tetos nieko nepasieksit ją praleido pirmieji du ,o šitas vaikinas ne:) Mano tetai visas kaulas liko sutraiškytas:/
Vairuojanti pescioji: neatsibodo nusisneket? reikejo iseit i gatves ir paziuret ar slapia gatve, nes tikrai buvo visur ledas, ir slidu
nu ot ponia viska taip gerai zino,tik pesciuju taisykliu nezino,kad i vaziuojama dali reikia izengti isitikinus kad spes pereiti ir 3 kartus pasiziurejus i abi puses.jei pacios 4 kartus nesuspejo nutrenkt tai matyt dar taip atsitiks,nes aiskiai suprantama…
vairuotoja nebloga bet kaip pescioji….baisuuuu…neduok dieve pries mano ar mano artimuju auto islystum.
Maziau jus kiskite ,ne jum nutiko ir nera ko ce komentuoti,yra pradetas ikiteisminis,ir tegu aiskinasi kam reikia o ne jus..
arnoldėli, nebuk undatrinas pats, nors buvo lijundra bet gatvės buvo šlapios ir nebuvo slidžios tiek. Jei neturi patirties tiek kiek reikia, lai vaikšto pėsčias arba ant 20 km/h greičiu važiuoja. O kai tavo vaiką va toks žaliukas partrenks tai kitaip ir čiulbėsi.
Važiavimo greitis
133 – Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
ka tu sneki vejus,kaip tu sustosi jei kelias slidus undatra tu? jis ir taip prisistabde,o dar vaizda uzstojo is kiemo isvaziuoanti kita masina. Cia kiekvienam taip galejo buti kuris budu buves jo vietoje.
nei matei nei snekek nesamones
pati esu vairuojanti ir šioje perėjoje pačios NET 4 kartus vos nepartrenkė. Visa bėda, kad krūtieji vairuotojai nemato, kad vienoje juostoje važiuojantis vairuotojas sustoja, o kitas dar ir gazą paspaudžia per pėsčiųjų perėja važiuodamas. O ypač tokie kurie neturi vairavimo patirties, važiuojantys su naujais automobiliais
si pereja labai pavojinga,verta vairuotojams isidemeti ja.kelios juostos 1auto sustoja o 2auto ne.verta ten leciau vaziuoti.
Kelias buvo slidus, + snigo, patomumas buvo sublogejas,vaizdo uzstojo autobusas ir is kiemo isvaziuojanti kita masina,o tos babunes daunes, eina ir nesizvalgo. Kiekvienam cia taip galejo nutikti..
neatmeskim dar kad galejo buti plikledis, baisu kur ir iseiti kad nepaslystum. Ant kelio irgi tas pats, niekas nebarsto kaikuriu gatveliu . sioje perejoje galetu buti ir sviesoforas,naujas ar perkeltas nuo maksimos
Įvykis nemalonus, bet…. Mano nuomone pėstiesiems yra suteikta per daug teisių. Pati esu vairuojanti, taigi žinau, kad daugelis einančiųjų per perėją pėsčiųjų net nesižvalgo, drąsiai žengia į gatvę. Atsakykite man, ar lengviau stabtelti ir įsitikinti jog mašina neartėja, ar sustabdyti automobilį, važiuojantį 40 km/h? Pėstieji patys lenda automobiliams po ratais. Pastaruoju metu ir automobiliai išvažiuoja prieš atidundantį traukinį, tai ką, gal ir traukiniams vairalazdes įtaisyti, kad apvažiuotų automobilį-kliūtį?