Optimizavimas: tolyn nuo vartotojo

Nebelikus Mažeikių klientų aptarnavimo skyriaus, gyventojams tenka ieškoti naujų paslaugų gavimo būdų. Sigito STRAZDAUSKO nuotrauka

Nuo spalio pirmos dienos Mažeikiuose nebeliko „Lesto“ klientų aptarnavimo centro.  Bendrovė tikina, kad dėl šito nenukentės Mažeikių gyventojams teikiamos paslaugos, tačiau kai kurios problemos pasimatė jau pirmosiomis dienomis.
Savivaldos atstovų teigimu, pertvarka pradėta „ne nuo to galo“ – iš anksto jai nepasiruošus.

Susidūrė su problemomis

Savivaldybės vadovai kritiškai vertina tokią pertvarką, kurios imtasi, tinkamai neišsprendus visų paslaugų teikimo gyventojams ir neįvertinus galimų nepatogumų bei problemų. O kad jų yra, įsitikino ir gyventojai, ir Savivaldybės administracijos darbuotojai.
Turto valdymo skyriaus vedėja Rima Podelienė „Santarvei“ teigė, kad kyla problemų dėl socialinius būstus gavusių žmonių apgyvendinimo.
„Naujakuriams raktus įteikiame tik tada, kai jie mums pateikia sutartis, sudarytas su komunalinių paslaugų tiekėjais, tarp jų – ir „Lesto“. Tačiau nuo spalio mėnesio, uždarius Mažeikių aptarnavimo skyrių, susiduriame su problema dėl sutarčių sudarymo su socialinio būsto gyventojais“, – situaciją komentavo valstybės tarnautoja.
Naujakuriai pyksta, negaudami raktų nuo jiems paskirto būsto, o Savivaldybė nerizikuoja: neturint sutarčių, gyventojų skolas jai tektų dengti iš rajono biudžeto.

Internetu sudaryti sutarčių neturi galimybės

Turto valdymo skyriaus vedėjos R. Podelienės teigimu, problema nėra vienadienė. Savivaldybės socialinius būstus kas mėnesį gauna nuo dešimties iki dvidešimties šeimų. Todėl labai svarbu, kad tokie naujakuriai, kaip ir iki šiol, turėtų galimybę be vargo sudaryti sutartis su „Lesto“.
„Susisiekėme su „Lesto“, tačiau reikalai nepajudėjo. Didžioji dalis tokių žmonių neturi galimybės sudaryti sutarčių, kaip siūloma, bendrovės interneto svetainėje, nes jie neturi kompiuterio ar nemoka naudotis internetu. Tokie žmonės yra aklavietėje“, –  pastebėjo pašnekovė.
Vartotojas galėtų laisvos formos prašymą siųsti į „Lesto“ klasikiniu paštu. Tačiau tokiu atveju dėl registruotos siuntos jis patirtų papildomų išlaidų bei užtruktų nemažai laiko.

Sutrikimai – laikini?

Bendrovės „Lesto“ atstovas ryšiams su visuomene Martynas Burba, atsakydamas į „Santarvės“ klausimus, mažeikiškius patikino, kad klientų aptarnavimo centro perkėlimas į regiono centrą (Šiaulius) neturės įtakos sutarčių sudarymui su socialinius būstus gaunančiais gyventojais.
„Artimiausiu metu tikimės baigti derybas su Mažeikių rajono savivaldybe dėl bendradarbiavimo susitarimo pasirašymo. Kaip ir su kitomis miestų savivaldybėmis, su Mažeikių rajono savivaldybe siekiame pasirašyti bendradarbiavimo susitarimą, kurio pagrindu socialinio būsto gavėjai dėl elektros energijos pirkimo-pardavimo sutarčių gavimo galėtų kreiptis į Savivaldybę. Tokiu būdu užtikrintume sklandų sutarčių sudarymą su socialinio būsto naujakuriais“, – bendrovės planais pasidalijo jos atstovas.

Savivaldybėje apie derybas negirdėjo

Savivaldybės administracijoje nepavyko aptikti derybų su  „Lesto“  pėdsakų.

Apie šią ir kitas mažeikiškių problemas, susijusias su aptarnavimo centro panaikinimu, skaitykite šeštadienio laikraštyje.

3 Atsakymai į “Optimizavimas: tolyn nuo vartotojo”

  1. Lota parašė:

    komentatorius yra labai kategoriškas ir atitrūkęs nuo realaus gyvenimo, kaip koks seimo narys. Jis net neįsivaizduoja kiek žmonių neturi ir nesinaudoja kompiuteriais, ir nebūtinai tai yra degradai. Įdomu, kaip jis išmokytų kokį aštuoniasdešimtmetį senuką ar senutę dirbti kompiuteriu. Tai negi dabar visiems, neturintiems kompiuterių ir interneto, reikės sugrįžti prie žibalinių lempų?

  2. Komentatorius parašė:

    Šita vieta labai gera: “Didžioji dalis tokių žmonių neturi galimybės sudaryti sutarčių, kaip siūloma, bendrovės interneto svetainėje, nes jie neturi kompiuterio ar nemoka naudotis internetu. Tokie žmonės yra aklavietėje“. Ne, jie nėra aklavietėje dėl LESTO tvarkos, jie yra aklavietėje dėl savo bukumo ir nemokėjimo naudotis kompiuteriu.

  3. Vardas (privalomas) parašė:

    Lipa ant kitu galvu, uzkrauna papildomus darbus. O kas mokes tiems darbuotojams uz papildomus darbus?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*

Naujienos iš interneto