Pagalbos priemonės neduoda rezultatų?

Didesnės mokyklos neretai linkusios atsisakyti ugdymo ir elgesio problemų turinčių vaikų, juos priima mokinių trūkstančios mokymo įstaigos. Nuotr. iš redakcijos archyvo

Žinoma situacija: vaikas nepritapo vienoje mokykloje ar už netinkamą elgesį buvo iš jos pašalintas, pradėjo lankyti kitą mokymo įstaigą, ir ten neįsitvirtino, kol pagaliau „nusėdo“ trečioje ar ketvirtoje? Arba kita: vaikas mokomas atskirai dėl to, kad kartu su klase negali dirbti, nes bendras darbas ir mokymasis atrodo neįmanomas?
Akivaizdu, kad tokiais atvejais reikalinga specializuota pagalba, kuri turėtų būti teikiama kiekvienoje ugdymo įstaigoje.
Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vadovo teigimu, pagalbos specialistų poreikis ne tik išlieka nepakitęs, bet kasmet didėja.
Mokymo įstaigas, kurios nenori įsileisti ar ugdyti „probleminių“ vaikų, tai daryti priverčia įstatymas.

Visas straipsnis – penktadienio laikraštyje.

2 Atsakymai į “Pagalbos priemonės neduoda rezultatų?”

  1. Andrėja parašė:

    Kodėl vėl eiliniams mokytojams numetama

  2. Klausimėlis parašė:

    O skirti reikiamą kiekį specialistų darbui su tokiais vaikais įstatymas jūsų nepriverčia?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto