Sąlygas vis dar diktuoja dujų tiekėjas

Savivaldybės specialistai teigė, kad vis daugiau daugiabučių namų gyventojų teiraujasi apie galimybę butuose įsirengti dujų balionus. Sigito STRAZDAUSKO nuotr.

Vartotojų teises ginančios tarnybos aiškina: suskystintųjų naftos dujos kainos yra laisvos, nereguliuojamos, arba tik pirkėjo ir pardavėjo susitarimo reikalas. Tačiau ne visi mažeikiškiai turi sutartis su dujas tiekiančia „Saurida“, todėl jiems neaišku, kokiu pagrindu imami pinigai arba kaip  atsirado ir net trigubai pabrango vadinamasis abonentinis mokestis.
Bendrovė nesiima aiškintis nei vartotojams, nei licenciją išdavusiai Savivaldybei.

Renkami parašai

Viryklėms vartojantys suskystintąsias naftos dujas daugiabučių namų gyventojai plačiau savo pinigines „Sauridai“ turės atverti jau šį mėnesį.  Kaip „Santarvė“ jau rašė, nuo praėjusių metų gruodžio 1 dienos bendrovė pakeitė pastoviosios kainos dalies mokesčio įkainius, arba, kitaip tariant, vadinamąjį abonentinį mokestį. Jeigu anksčiau kas mėnesį gyventojai mokėdavo 6,05 lito abonentinį mokestį, tai nuo gruodžio mėnesio – jau 18,15 lito.
„Skaitau jūsų laikraštį. Matau valdžios pasisakymus, kad stengsis apginti vartotojus. O ką padarė? Netikiu, kad bus didelės naudos, bet galbūt kažkiek problemą pajudins“, – teigė „Santarvei“ laišką su gyventojų parašais atnešęs Antanas Jurkevičius.
Tokį pat kreipimąsi jis nunešė ir į Savivaldybės „vieną langelį“, kur jam žadėję atsakyti bene per dvidešimt darbo dienų.
Daugiau kaip aštuoniasdešimt kreipimąsi pasirašiusių gyventojų prašo apginti nuo dujininkų plėšikavimo ir visomis teisinėmis priemonėmis užkirsti kelią „pastoviosios“ kainos didinimui.
Vyras neabejoja, kad parašų būtų surinkęs kur kas daugiau. Tačiau jis užsuko tik į tris daugiabučius namus, pas tuos žmones, kuriuos rado namuose.

Atsakymo nesulaukia

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija reguliuoja tik gamtinių dujų perdavimo,
paskirstymo, laikymo ir tiekimo buitiniams vartotojams kainas. Tačiau kaip „Santarvei“ teigė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, suskystintųjų naftos dujų tiekėjas apie kainos ir kitus pasikeitimus privalo informuoti savivaldybę, kuri pagal Prekybos suskystintosiomis dujomis taisykles išduoda leidimus tiekti tokias dujas.
Tą prievolę bendrovė tarsi įvykdė: apie abonentinio mokesčio pasikeitimus paskelbė savo tinklalapyje bei informavo Savivaldybę, tačiau jokių motyvų nepateikė.
„Kreipėmės į „Sauridą“, kad pateiktų argumentus, investicijų projektą, dėl ko buvo padidintas abonentinis mokestis. Terminas baigėsi penktadienį. Dabar jau imsimės veiksmų“, – „Santarvei“ teigė meras Antanas Tenys.

Kokių veiksmų ketina imtis Savivaldybės vadovai ir mažeikiškiams atstovaujantis Seimo narys Kęstutis Bartkevičius ir ką dar pavyko išsiaiškinti „Santarvei“, skaitykite ketvirtadienio laikraštyje.

58 Atsakymai į “Sąlygas vis dar diktuoja dujų tiekėjas”

  1. jei parašė:

    savivaldybė nereaguoja ,tai kyla klausimas ar jie nebendradarbiauja su ranceliu

  2. NUOMONĖ parašė:

    Sumokėjau senąjį 6,05 LT mokestį ir daugiau nesiruošiu,nes ir taip daug………………

  3. hm parašė:

    Kaip ranco dujos,dar nenuskrebo?

  4. aurelijus parašė:

    sveiki, as parasiau 12.12.12 prasyma atjungti, bet tik siandien ,paskambinau pats i saurida ir man tesugebejo pasakyti, kad man dujos nebus atjungtos, nes direktorius nusprende neatjungti. Sutarty parasyta aiskiai, kad nuo prasymo parasymo dienos, per 10 d.d privalo atjungti dujas . Kreipsimes i vartotoju teises gynejus. Laukime tolimesniu ivykiu.

  5. Ginutis parašė:

    susimokėjau senuoju mokesčiu 6,05 LT ir tai padariau paprastai,nubraukdamas sumą 18,15 LT,KOL NETURIU RAŠTIŠKO SUTIKIMO,šis sauridos paistalas man niekinis

  6. To as parašė:

    Jei būtų senių valioje , tai viskas gerai būtų?

  7. tadas parašė:

    musu saskaita nori savo bankrutuojancias imones gelbeti. Nefinansuokime jo verslo. Kur peticija. Nemokekim pakelto mokescio

  8. jo parašė:

    Tai ar sukuret kas peticija? Tikrai pasirasysiu

  9. as parašė:

    Šiaip kainas energetikoje kontroliuoja valstybė, o dujų kažkodėl paliekamos piemenų valioje.
    Be to Butkevičius sakė, kad rinkliavas rinkti galima tada kai produktas pateikiamas vartotojui. Kada Saurida paėmusi paskolą pakeis nors viena rezervuarą ar vamzdį, tada mes ir dengsime nuostolius atitinkamam laikotarpiui padidinus kainą. Aišku kainos dydis turėtų būti patvirtintas valstybinės institucijos. Šitaip turėtų būti jei gyventume normalioje valstybėje.

  10. Vardas (privalomas) parašė:

    Sauridos ir jos dukterinių įmonių darbuotojams ko gero duotas eilinis nurodymas parašyti bent po vieną pagirianti komentarą po kiekvienu straipsniu, kur pliekiamas šių įmonių susireikšminęs vadukas.

  11. Kostui parašė:

    O kada bute buvo naudojami visi degikliai vienu metu? As per savo 50 metu gyvenima nei karto nebuvau uzdeges visu is karto. Net ir 4 maziausi puodai nesutilptu ten. Tad niekam nereikia kaitlenciu su 4 „skylem“. Yra 1,2,3,4, ir daugiau. Bet Daugiau kaip 3 tik praminineje gamyboje naudojamos. Gyventojui uzteks 2-3 skyliu. Tad ir pavertus kW max sunaudojamas galingumas bus apie 3000W.

  12. Kostui parašė:

    Uzteks savo Ranca kelt i padanges. Atsikvosek. Sakei nera pigesnio varianto nei Ranco bezdalai(SND). Tai zinok, kad uz ta 18Lt, as beveik visa menesi galiu gamintis maista ant savo elektrines plyteles, net ir didesnem LESTO kainom. El. Plytele ima nuo 200 iki 2500 W. Taigi, paskaiciuok, kiek silumos galiu prisigaminti is tu 18 uz nieko neveikima mokamo mokescio Rancui. Plius dar puodai nebus kaip is peciaus istraukti, o oras bute zymiai svaresnis, nes nebus duju degimo produktu.
    P.S. Kol tinklai buvo Suskystintu duju rankose, jokio abonentinio plesimo nebuvo. Tik atejus RAncui atsirado sis plesikavimas. Beje, iki siol sis ponas nesiteike paaiskinti, kam reikejo tiek dididinti si mokesti…

  13. Kostas parašė:

    Jei nenorite mokėti už teikiamas paslaugas, pirkite indukcines virykles, kurių maksimali galia 2000 W 
    Visiems ale Kostas 2012-12-20 10:14
    Nepūskite arabų. Mano indukcinės viryklės maksimali galia 2000W. Yra net 10 virimo režimų. Tad beveik niekas nenaudoju tų 2kW. Tad jokio projekto, jokio derinimo su Lesto man nereikia. Standartinis buto galingumas 3kW. Tad užteks, Rancai, skleisti savo nesąmones. Greičiau atjunginėk savo dujas prašymus parašiusiems žmonėms!
    2000W ? Tai vienos kaitvietės galia 2000W, vadinasi 2000×4, tad mažiausiai jau reikės 7kW, bet jei indukcinė viryklė vienos kaitvietės, tai ir 3kW užteks .Jei užtenka indukcinės viryklės su viena kaitviete, tai tikrai neblogas variantas.
    mokėtoja 2012-12-07 11:47
    Mieli mažeikiečiai, reikia tik vieningai nemokėti, nes jokiame Lietuvos mieste tokio mokesčio nebuvo ir nėra. Investicijos į ateitį – tiekėjo problema, o ne gyventojų.
    „Štai apie naują abonentinį mokestį –kuris nuo sausio mėnesio brango nuo 6 iki 22,48 lito , paskelbė AB „Suskystintos dujos“ dujas tiekianti ne vienam rajonui“ – ( iš popierinio Santarvės straipsnio )
    Ale rašo, bilink tik rašo

  14. labai pritariu parašė:

    mokam 6,05 ir braukiam tą naują abonentinį. Aš už, kaimynai irgi taip mąsto. Tu, kas skaitai, irgi taip galvoji. VISI mes būkim vieningi. Tai bus pats geriausias variantas protestui prieš savavališkai pakeltą mokestį. Gana komentuoti ir nieko nedaryti. Imkimės veiksmų

  15. Kostas parašė:

    „Štai apie naują abonentinį mokestį –kuris nuo sausio mėnesio brango nuo 6 iki 22,48 lito , paskelbė AB „Suskystintos dujos“ dujas tiekianti ne vienam rajonui“ – ( iš popierinio Santarvės straipsnio ), t.y. pabrango net 4 kartus , o Saurida pabrangino tik 3 kartus ir kainuos tik 18,15 Lt .Taigi, jei nepatinka „Sauridos“ kainos, prašykite , kad suskystintas dujas jums tiektu AB „Suskystintos dujos“, gal tada visi apsiramintų .Mano nuomone , 4,33Lt mokestis nuo kiekvieno abonento per mėnesį -tai sudarytų 12000x 4,33= 51960Lt- atitektų valdininkams ir tada abonentinis mokestis jiems neatrodytų , kad yra pakeltas nepagrįstai .Dabar „Saurida“ pakėlusi abonentinį mokestį tik iki 18,15Lt ,nors galėjo pakelti iki 22,48Lt, yra puolama .Turėtumėte džiaugtis , kad jums suskystintas dujas tiekia „Saurida“- abonentinis mokestis tik 18,15 lito, o ne AB „Suskystintos dujos“ – abonentinis mokestis net 22,48 lito, t.y.net 4,33 litais brangiau nei „Sauridos“ . Gal Rancas tiek mažai pakėlė abonentinį mokestį , kad jo neišrinkote į Mažeikių savivaldybės tarybą ir jam nereikia priimti sprendimų kartu su milijonierimi, kurio žmona valė jo nuosavą namą , o algą jai mokėjo kultūros skyrius. Kitas tarybos narys milijonierius pats sau išsinuomojo patalpas miesto centre iš savivaldybės ir kaina pats nusistatė, už ketvirtį mokėdamas 10Lt.

  16. Peticija parašė:

    Pasirašome už tai, kad būtų peržiūrėta UAB „Saurida“ dujų tiekimo, kainų ir kokybės nustatymo veikla Mažeikių rajone.
    Atsižvelgiant į minėtosios bendrovės savivalę ir monopolinės politikos vykdymą, prašome peržiūrėti dujų tiekėjo gyventojams konkurso vykdomus įsipareigojimus ir šio konkurso skaidrumą.

  17. Peticija parašė:

    Cia peticijos tekstas. Prasom papildyti ir pakoreguoti

    Po to pilna teksta perkelsim i peticijos.lt

    aktyviau mažeikiečiai

  18. Vardas parašė:

    o jums natrodo kad ir uz dujas permokam.

  19. . parašė:

    stai tokie lupikai ir lenda i savivaldybe ir politika. Cia ranco kerstas kad neisrinkot jam kedes savivaldybej. Bet manau jis ir taip ten turi „remiamu“ tarybos nariu, kad taip lengvai tvarkosi mazekiuos. Savivaldybe cia nepades. Reik klibinti auksciau.

  20. Vardas (privalomas) parašė:

    kazys pritariu ,vilija ir andrejui koks jis verslininkas , jistik perpardavinetojas kt. pagamintos produkcijos

  21. Vardas (privalomas) parašė:

    kas moketu graziai parasyti http://www.peticijos.lt ir paplatinti nuoroda?

  22. Vilija parašė:

    tai mokam, kaip mokėje po mokam po 6.05 ir paraginkit pažįstamus ir kaimynus, tik masiškas veiksmas pajudins reikalą.

  23. andrejus parašė:

    mokam po 6.05, tegu duoda i teisma.
    As ir ateisiu pasirasyti pries, kas organizuoja praneskit, kada ir kur.

  24. Mifukas parašė:

    Skambinau del atsijungimo,neatjungs.Reiks vistiek moket abonentini uz vamzdyna

  25. PASTEBĖJIMAS parašė:

    visuose komentaruose nuo gruodžio pradžios dalyvauja Ranco pasamdytas komentatorius prisistatantis pseudonimu KOSTAS.
    atkreiptinas momentas:visuose savo komentaruose jis kritikuoja,bet kokia alternatyvą ranco tiekiamoms dujoms,komentuoja dujų tiekimo įstatymus ką galima ir ko negalima.
    potekstėje visur vyrauja jo brukama nuostata:pigiau kaip pas rancą – NERASITE ir NEBANDYKITE
    nevark KOSTAI – daugelis jau priėmė sprendimą – atsijungti

  26. vilma parašė:

    PRITARIU,kad ne rasineti cia reikia,o kooperuotis ir rasyti rastus atitinkamoms tarnyboms.bet tada ir dingsta visu drasa…………o kadangi esame bailiai,tai ir didina mokescius duju,elektros,siuksliu….

  27. laba diena parašė:

    ko čia riejatės tuose komentaruose. Jei yra realus noras pasipriešinti dujų abonentiniam mokesčiui, siūlau kolektyviai raštu kreiptis į atitinkamas institucijas. Jei atsiras bendraminčių. Įmesiu savo el. paštą. Geros dienos

  28. JANINA parašė:

    Kodėl VMI nepasidomi galimai nelegalia Sauridos veikla išnuomotame poliklinikos baseine.Pasidomėkite prašau,kas ten vyksta,kiek kas kainuoja ,kai visiškai niekam neįšduodami čekiai už suteiktas paslaugas.VMI panosėje vyksta tokie dalykėliai,negi sunku nuvažiuoti ir pasidomėti?

  29. Ginutis parašė:

    Kas tuos balionus privačiuose butuose kontroliuos,kokiu pagrindu,tai viena,antra noriu ir pasijungiu ką noriu nes ,jeigu manęs netenkina monopolisto sąlygos niekas neprivers MOKĖTI AKIPLĖŠIŠKĄ abonentinį mokestį.vo tep va kostai

  30. taigi parašė:

    .Kostas advokatauja Rancui nušilęs,bet as siandien mokėdamas mokesčius pasinaudojau biciulio patarimu ir sumokėjau senuoju abonentinio mokesčio tarifu:6,05 Lt,nes Saurida manęs raštiškai neinformavo apie sutarties sąlygų pasikeitimus ir mano sutikimo dar negavo

  31. kostas parašė:

    Perskaičiau straipsnį popieriniame variante:
    “Apie abonentinio mokesčio pasikeitimus paskelbė savo tinklapyje “. Nemanau , kad paskelbimas apie abonentinio mokesčio pasikeitimus savo tinklapyje yra tinkamas klientų informavimas , nes manau , kad nuosavas įmonės tinklapis nėra visuomenės informavimo priemonė. Bet net geriausiu variantu, tai leistų sutaupyti tik vieno mėnesio abonentinį mokestį . Blogai , kad abonentai, neturėdami sutarčių, naudojosi teikiamomis paslaugomis ir mokėjo tiekėjui, kuris jau sykį buvo padidinęs kainas ir dėl to abonentai neprieštaravo bei toliau mokėjo nustatytą mokestį .
    Dėl Kryžiaus- tai jei jis nesupranta įstatymų, tai savivaldybės administracija turi skelbti konkursą ir priimti teisininku ne kokį savivaldybės darbuotojo giminaitį , o asmenį , kuris supranta teisę. LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO
    į s a k y m a s
    DĖL DUJŲ SISTEMŲ PASTATUOSE ĮRENGIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
    2012 m. sausio 2 d. Nr. 1-2
    Vilnius
    239. Dujų balionų įrenginiai turi būti įrengiami (montuojami) pastatuose arba prie pastato sienų lauke. Montuojant dujų balionų įrenginius pastate, jie turi būti tose pačiose patalpose, kur sumontuoti prie jų pajungti dujiniai prietaisai. Gyvenamosios paskirties daugiabučių ir visuomeninės paskirties pastatų (Taisyklių 1 priedo 14 punktas), kuriuose įrengiami dujų balionų įrenginiai, aukštingumas gali būti iki 2 aukštų imtinai. Gyvenamosios paskirties ir visuomeninės paskirties pastatų patalpose įrengiamą dujų balionų įrenginį gali sudaryti ne didesnės kaip 50 l talpos vienas balionas arba ne didesnės kaip 30 l talpos du balionai.
    Koks turi būti …… administracijos vadovas B.Kryžius , kad nesuprasti “ Gyvenamosios paskirties daugiabučių ir visuomeninės paskirties pastatų (Taisyklių 1 priedo 14 punktas), kuriuose įrengiami dujų balionų įrenginiai, aukštingumas gali būti iki 2 aukštų imtinai.” O “…iki 2 aukštų imtinai…” “..dujų balionų įrenginį gali sudaryti ne didesnės kaip 50 l talpos vienas balionas arba ne didesnės kaip 30 l talpos du balionai…” Net sunku suprasti , kad elementarių dalykų nesuprantantis asmuo B.Kryžius, yra Mažeikių savivaldybės administracijos direktorius. Tai, mano manymu, tokiam “ gerai” gali patarti visų sričių specialistas Vygandas Povilas Ostrauskis , jei tik nuspręs veikti savo arba savo vaikų naudai.
    Paskutinis sakinys (popieriniame variante) “Santarvėje” atėmė bet kokias viltis , kad abonentinis mokestis gali likti koks buvo .

  32. kas nezino parašė:

    duju balionus galima naudoti tik dvieju aukstu gyv.namuose ,kas bus jei kiekvienas bomzas duju baliona pasistatys daugiabuty ,isleks i ora visi :) as jei ka jau dujas atsijunges 10m ir dziaugiuosi el ,vyrykle :P

  33. To Kostas parašė:

    Ranco parankinis bando gelbėti padėtį rašydamas taisykles(GĄSDINANČIAS VARTOTOJUS),kurios pvz Tauragės miesto daugiabučiuose negalioja,nes ten jau seniai nebeliko centralizuoto tiekėjo.Manau,kad Rancas pabandė eiti „va bank“,o gal tie žmogeliai sutiks mokėti tą išgalvotą abonentinį mokestį.
    Išeitis labai paprasta:atsijungti nuo monopolininko ir pasistatyti na,kad ir 5 kg balionėlį.patikėkit užteks mėnesiui kiaušinkai prasikepti,sriubelei išsivirti arba naudotis elektros energija,juk tą dujinę naudojam tik maistui pasišildyti ir pramoninės maisto gamybos nevykdom

  34. Vardas (privalomas) parašė:

    kas yra matęs iš vartotojų tą sutartį su dujų tiekėju?aš gyvenu savo bute nuo 1993m ir jokios sutarties neturiu

  35. nu parašė:

    zinokit kiek metu gyvenu, ner sudarytos JOKIOS sutarties gal virs 20 metu, tai vadinas moku nelegaliai. Reik prasyt kad grazintu visus pinigus,per tiek metu sumoketus

  36. Kostui parašė:

    Dėl informavimo. Jūs garantuojat, kad visas 100 proc. abonentų skaito laikraštį? Jei ne, tai privalote visus abonentus informuoti pranešimu asmeniškai. Antra. Ką pasakysit dėl sutarčių? Kol nėra pasirašytos naujos sutartys – galioja senos, o senose labai aiškiai parašyta:“abonentinis mokestis 5 LT (penki) be PVM“. Taigi, ateisit, pone Kostai, į namus pas kiekvieną abonentą, pasirašysit su juo naują sutartį, ir abonentas tada mokės pagal naujas sąlygas. Jei sutiks. O dabar gyventojai Jums mokės pagal seną tvarką. Galit juos ir į teismą paduoti, tik Tamsta to nedarysit, nes teisme ir taip aiškus Tamstos ir Tamstos draugo pralaimėjimas.

  37. kostas-ha,ha,ha parašė:

    Neklausykit,kq tauškia kostas-juk tai tas pats ranco padlaižys

  38. Kostas parašė:

    Pagal įstatymą (…Gyvenamosios paskirties daugiabučių [8.4] ir visuomeninės paskirties [8.3] pastatų, kuriuose įrengiami individualūs balioniniai įrenginiai, aukštingumas gali būti iki 2 aukštų imtinai….)
    LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO

    į s a k y m a s

    DĖL DUJŲ SISTEMŲ PASTATUOSE ĮRENGIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

    2012 m. sausio 2 d. Nr. 1-2

    Vilnius
    239. Dujų balionų įrenginiai turi būti įrengiami (montuojami) pastatuose arba prie pastato sienų lauke. Montuojant dujų balionų įrenginius pastate, jie turi būti tose pačiose patalpose, kur sumontuoti prie jų pajungti dujiniai prietaisai. Gyvenamosios paskirties daugiabučių ir visuomeninės paskirties pastatų (Taisyklių 1 priedo 14 punktas), kuriuose įrengiami dujų balionų įrenginiai, aukštingumas gali būti iki 2 aukštų imtinai. Gyvenamosios paskirties ir visuomeninės paskirties pastatų patalpose įrengiamą dujų balionų įrenginį gali sudaryti ne didesnės kaip 50 l talpos vienas balionas arba ne didesnės kaip 30 l talpos du balionai.

  39. Vardas (privalomas) parašė:

    P.S. Skaičiau visą rašinį „santarvės“ laikraštyje.Ten rašoma, kad galima visuose butuose naudoti, tik mažesnį kaip 50 litrų balioną? O informavo jie apie kainas savo internete, butų ūkiuose:)

  40. Kostas parašė:

    Remiuosi Vartotojams 2013-01-10 13:36 komentaru
    “Sutarties Nr.DTF-2011 3.5 punkte rašoma;”Pranešti Vartotojui visuomenės informavimo priemonėmis” Visuomenės informavimo priemonės – tai knygos, laikraščiai, žurnalai, biuleteniai ar kiti leidiniai, televizijos, radijo programos, kino ar kita garso ir vaizdo studijų produkcija ir kitos priemonės, kuriomis platinama informacija. „Ar kas gavot pranešimą? Jei ne, tiekėjas neturi teisės be perspėjimo pakeisti sutarties sąlygų” Vartotojams 2013-01-10 13:36“ .Vadinasi vartotojai apie sutarties sąlygų pakeitimus galėjo būti informuoti ne tik asmeniniais pranešimais, todėl motyvas , kad negavo pranešimo apie sutarties sąlygų pakeitimą, nėra pakankamas pagrindas nemokėti mokesčių pagal sutartį .Mano nuomone, kol kas suskystintos dujos yra pats pigiausias energijos šaltinis maisto gamybai , net jei ir reikia mokėti 18 Lt abonentinį mokestį .Pigiau būtų naudoti dujų balioną , bet net nuotraukoje matosi, koks žmogus nepatenkintas, kai reikia tampyti sunkų suskystintų dujų balioną. Be to, dujų balioną galima naudoti tik būstuose iki 2-jų aukštų.

  41. Avokadas parašė:

    Ne vienam Dainiui neatjungia. Svarbu yra raštiškas atsisakymas paslaugos, ir to užtenka, tik reikia daugiau nebenaudoti dujų. Nėra tos dujos toks jau būtinas energijos šaltinis, o tuo labiau vienintelis.
    Tik nereikia žmonių klaidinti, kad galima paprasčiausiai nemokėti. Jau vien, kad naudojiesi paslauga, parodai, kad sutinki su teikėjo sąlygomis.

  42. Vartotojams parašė:

    Sutarties Nr.DTF-2011 3.5 punkte rašoma;“Pranešti Vartotojui visuomenės informavimo priemonėmis, raštu (pranešimais) apie dujų ar paslaugų kainų, sutarties sąlygų pasikeitimus“. Ar kas gavot pranešimą? Jei ne, tiekėjas neturi teisės be perspėjimo pakeisti sutarties sąlygų.
    Sutarties punktas Nr. 4.4.“Papildomai ….nustatytu terminu mokėti Tiekėjui pastoviąją kainos dalį, kas šios sutarties sudarymo dieną yra 5 Lt (penki) be PVM už kiekvieną kalendorinį mėnesį“. Būkit malonūs sumokėti šią sumą, kokią sutarėt mokėti pasirašydami sudarant šią sutartį.
    Baigiamųjų nuostatų punktas Nr.23. „Sutartis neterminuota.Ji gali būti nutraukta pagal vienos iš šalių reikalavimą, apie tai įspėjus kitą šalį raštu ne vėliau kaip prieš 10 dienų“. Jei pasirašėt naują sutartį, po dešimties dienų galit mokėti pagal naujas sąlygas. Nepasirašius naujos sutarties, palieka galioti senoji,po kuria yra Jūsų parašas su joje nurodytomis sąlygomis.

  43. Dainius parašė:

    Prašom pasitikrinti e-paštą. Įrodymai nusiųsti

  44. Dainiui parašė:

    O iš kur žurnalistams žinoti, kam čia neatjungta, jei Dainius nesikreipė? Norint aiškintis, reikia konkrečių faktų. Lauksime jų.

  45. Dainius parašė:

    Kodel zurnalistai nepasiaiskinot, kokiu pagrindu Saurida neatjungia duju tiekimo nors prasymas pateiktas jau beveik pries menesi?

  46. vija parašė:

    Pritariu- kur ateiti pasirašyti?

  47. sigis parašė:

    Prasineskit, kas ten rinko parasus, mes patys sueisim i sutarta vieta ir laika.

  48. to as parašė:

    Pasižiūrėk kaip yra numatyti mokėjimai dujų tiekimo sutartyje .

  49. as parašė:

    noriu paklaust, tai ko tempiat su tais atsakymais – ketvirtadieni, dar kada spausdinsit, mum reik aiskumo, moket ta 18 lt ar ne, jie man labai daug sudaro, nes nedirbu.

  50. Pypt parašė:

    Tas piengalys isleido nurodyma neatjungineti vartotoju nuo SND tinklo, nors rastiski prasymai jau visa menesi voliojasi abonentiniam skyriui. Na ir tegu. Prasymas atjungti parasytas, po 10 dienu nebeprivalau moketi jokiu abonentiniu mokesciu. Turiu dujas nemokamas. Kuo ilgiau neatjuns tas piemuo, tuo ilgiau naudosios uz dyka… Ramaus tau poilsio Sauliuk :)

  51. Tadas parašė:

    Negi neatsiras, kas sutramdys šitą kvailį akiplėšą?

  52. Vardas (privalomas) parašė:

    isspausdintu santarve atskiram lape kaip reikia rasyti skunda (pavyzdi) ir kur ji siusti registruotu laisku, tai bent jau vanduo susidrumstu

  53. taip parašė:

    Nutraukite sutartį ir viskas,jis pažeidė sutartį vartotojo nenaudai ir tai yra jūsų teisė,tik reikia forminti vienašališką sutarties nutraukimq.Čia yra pats paprasčiausias teisinis dalykas.

  54. Vardas (privalomas) parašė:

    Ar negalima surinkus parašus atsijungti visa laiptinė ? Turėtų atsirasti naujas tiekėjas, tas vamzdžio mokestis nuo bankroto neapsaugos.

  55. pilietis parašė:

    apmokėdamas bendrają sąskaitą samoningai nedamokėsiu 12,10 Lt,nes sutarties su Saurida aš neturiu ir niekur nesu padėjęs parašo,galės tas piemgalys samdyti teisininkus,kad pabandytų išsikovoti pinigus iš manęs

  56. Vardas (privalomas) parašė:

    ta Lietuva – vaiku darzelis, negali suvaldyti niekas vieno piemens,, matyt visiems gerai sumoketa.

  57. Jurgita parašė:

    Ir aš nemokėsiu to mokesčio. O klausimas dabar dar toks. O tie, kurie jau atsijungė nuo dujų tiekėjo, privalės mokėti tą mokestį? Juk šis durnelis dabar ima už butuose esančius vamzdžius. :)

  58. Petras parašė:

    As tai pakolkas nemokesiu to mokescio,palauksiu gal kas issispres.Nes susigrazinti permokejus nezinia ar pavyks.Be to ir pinigu neperdaugiausia siuo metu ,atidesiu mokejimus vasarai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto