[nggallery id=336 template=caption]Švietimo ir mokslo ministerijos Roberto Bošo fondo ir Goethe’s instituto lektorė, Viekšnių gimnazijos vokiečių kalbos mokytoja ekspertė Gilma Pūkienė dalijosi patirtimi su kolegomis, kaip pamokose taikyti „stotelių“ metodą.
Stotelių metodas – tai aktyvusis mokymo metodas. Mokytojas iš anksto paruošia „stoteles“ – vietas, kuriose išdėliotos užduotys. Mokiniai suskirstomi į komandas, kiekvienas mokinys gauna kelionės lapą, susipažįsta su taisyklėmis. Mokiniai turi aplankyti kiekvieną stotelę, atlikti joje parengtą užduotį, patys įvertinti, kaip jiems pavyko tą užduotį atlikti.
Tokioje „kelionėje“ teko dalyvauti ir seminaro dalyviams, tiesa, pagal pedagogams parengtą programą. Atlikę visas stotelėse paruoštas užduotis, užpildę kelionės lapus ir įvertinę savo atliktą darbą seminaro dalyviai įgijo patirties, kaip pamokoje naudoti šį naujovišką metodą.
Birutė Raudonienė,
direktoriaus pavaduotoja ugdymui