Gerbiami „Santarvės“ skaitytojai,
Klaipėdos socialinių mokslų kolegijos viešųjų ryšių programos II kurso studentė Viktorija Pragulbickaitė atlieka tyrimą „Išorinės komunikacijos vaidmuo formuojant laikraščio „Santarvė“ įvaizdį“. Šiuo tyrimu stengiuosi išsiaiškinti išorinės komunikacijos vaidmenį formuojant UAB „Santarvės laikraštis“ įvaizdį bei nustatyti efektyviausias įvaizdžio formavimo priemones.
Prašau atvirai užpildyti anketą ir nelikti abejingiems.
Ši anketa yra anoniminė.
Ačiū už sugaištą laiką!
https://docs.google.com/forms/d/1UQCKzc3hCdghmILJRSYK4fyg4QMOvdrrX1enNGZSfFQ/viewform?usp=send_form
Pagarbiai,
Viktorija Pragulbickaitė VR12
Nelogiškas pasirinkimas, laikraščio reklama laikraštyje. Jei taip ir toliau bus formuojamas internetinio puslapio įvaizdis tai iš to tikrai nieko gero nebus. Užtenka pamatyti „Fuel Shark“ reklamą ir apie puslapio lygį iš kart susidarai nuomonę :)
Gintai, apačioje spauskite mygtuką „Submit“.
Kaip nusiųsti užpildytą anketą adresatei? Ką ten pabaigoje reikia paspausti?