Svečiai domėjosi eismo saugumo problemomis

Susitikimo akimirka. Nuotrauka iš asmeninio archyvo

Svečiai iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, lankydamiesi Mažeikiuose, apžiūrėjo ir įvertino opiausias eismo saugumo vietas mieste bei rajone. Taip pat jie išsakė savo nuomonę, kaip būtų galima  kuo greičiau ir efektyviau išspręsti kilusias problemas.

Vietoje žiedinės sankryžos – šviesoforas

Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus pavaduotojas Egidijus Skrodenis, Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas, Vietinių kelių skyriaus vedėjas Stanislovas Stančikas ir Vietinių kelių skyriaus vyriausiasis specialistas Petras Rubežius kartu su Savivaldybės atstovais aptarė projekto „Mažeikių miesto Sedos gatvės, kuri sutampa su krašto keliu Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė, ir Pavenčių gatvės žiedinės sankryžos įrengimas“ vykdymo galimybes.
Savivaldybės Vietinio ūkio skyriaus vedėjas Alfonsas Žiulpa „Santarvei“ sakė, kad apie šią sankryžą kalbama gana seniai, yra parengtas ir projektas, tačiau iki šiol nėra gautas finansavimas.
„Svečiai iš sostinės apžiūrėjo minėtą sankryžą, ją įvertino, palygino su kitomis panašiomis šalies sankryžomis ir priėjo prie išvados, kad rengti žiedinę sankryžą, kurios vertė būtų 2,1 mln. litų, per brangu. Todėl jie siūlo mums apsvarstyti galimybę, užuot rengus žiedinę sankryžą, pastatyti šviesoforus. Tai atsieitų kelis kartus pigiau, o eismo saugumas dėl to nenukentėtų. Šviesoforų pastatymas gali atsieiti iki dviejų šimtų tūkstančių litų“, – informavo A. Žiulpa.

Susitikimo akimirka. Nuotrauka iš asmeninio archyvo

Sutvarkys Žagarėlės gatvę

Svečiai iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos taip pat
Mažeikių seniūnijoje susitiko su Žagarėlės gatvės gyventojais. Susitikimo metu buvo kalbėta apie  Žagarėlės gatvės remonto, įrengiant dvigubą šiurkštinimo dangą, galimybės.
„Kalbėjomės apie finansavimą. Svarstėme, koks jis turėtų būti, norint tinkamai sutvarkyti šią gatvę. Jie pritarė mūsų pasirinktam kelio tvarkymo būdui: kloti dvigubą šiurkštinimo dangą. Šis būdas  pigesnis nei įprastas asfaltas, tačiau kokybė nėra prastesnė“, – vilniečių vizitą prisiminė A. Žiulpa.
Jo teigimu, jei finansavimo reikalai vyks sklandžiai, didieji remonto darbai bus pradėti kitų metų pradžioje.

Numatomas dviračių-pėsčiųjų takas

Nemažų diskusijų sukėlė ir rajoninis kelias Reivyčiai–Leckava. Su Reivyčių seniūnijos gyventojais buvo aptarta galimybė šiame kelyje įrengti dviračių-pėsčiųjų taką.
„Jau ne kartą Savivaldybė kreipėsi į kelią eksploatuojančią įmonę „Telšių regiono keliai“, kad būtų ieškoma būdų, kaip įrengti dviračių ir pėsčiųjų taką. Dabar iš svečių sulaukėme pasiūlymo dar kartą kreiptis į Lietuvos automobilių kelių direkciją, jie pažadėjo, kad į šią problemą bus atkreiptas ypatingas dėmesys“, – pasakojo A. Žiulpa.
Tikimasi paplatinti šį kelią tiek, kad šalia jo būtų galima įrengti dviračių-pėsčiųjų taką su atitvarais, panašiai kaip yra nuo Mažeikių važiuojant Tirkšlių link, ties Liuteronų kapinėmis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto