„Swedbank“ elektroninės paslaugos – vis dar su trikdžiais

Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Pirmadienį vėl sutriko banko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalai. Kurį laiką daliai klientų su pertrūkiais gali veikti internetinės bankininkystės, bankomatų ir atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugos.
Kaip praneša „Swedbank“, dėl sistemos nestabilumo gali būti laikinų nesklandumų ir skambinant trumpuoju banko numeriu. Nuolat atnaujinamos informacijos apie elektroninių kanalų veiklą klientams siūloma ieškoti banko interneto svetainėje ir „Facebook“ paskyroje.
Elektroninės „Swedbank“ paslaugos buvo sutrikusios ir praėjusį penktadienį. Tuomet dalis klientų taip pat negalėjo pasinaudoti elektroninės bankininkystės ar bankomatų paslaugomis, atsiskaityti už pirkinius „Swedbank“ mokėjimo kortelėmis.

One Reply to “„Swedbank“ elektroninės paslaugos – vis dar su trikdžiais”

  1. Orakulas parašė:

    Ispradziu pradeda strigti elektronines sistemos, o po to ir bankas isnyksta… Ar tik nebus toks scenarijus?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto