TNS LT: reklamos apimtys ir toliau auga

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 3,6 proc. lyginant su analogišku laikotarpiu pernai.
Nuo pat metų pradžios nuosekliai auga radijo –  42,4 proc. bei interneto reklamos apimtys – 18,1 proc.


Per pirmus penkis šių metų mėnesius pastebėtas žymesnis TV reklamos augimas. Nuotrauka iš redakcijos archyvo

Diaugiausia reklamos – iš prekybos tinklų ir greitųjų kreditų

Vertinant pagal produktų grupes, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės ir greitieji kreditai, kurie išstūmė vieną poziciją žemiau mobiliuosius telefonus. 
Didžiausias pokytis lyginant su praėjusiais metais – paskolų ir lizingo paslaugų grupėje, kuri iš 49 vietos pernai šoktelėjo į 9 vietą. Tuo metu didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – „Tele2“, „Studio Moderna“ bei „Procter& Gamble“.


Televizijoje reklamos pamažu daugėja

Per pirmus penkis šių metų mėnesius pastebėtas žymesnis TV reklamos augimas, iki 3,5 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalo „RTR Planeta“, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. 
Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas ūgtelėjo 0,8 proc. Per penkis šių metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 532 tūkst. reklaminių klipų.
Populiarėja radijo reklama
Tuo metu spaudos reklamos apimtys krito 7,7 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 9,3 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 4,5 proc.
Laikraščiuose buvo išspausdinta 5 mln. 329 tūkst., žurnaluose – 2 mln. 699 tūkst. kv. cm reklamos.
Labiausiai augo reklama radijuje, kur per pirmus šių metų mėnesius buvo ištransliuota 2 mln. 601 tūkst. sekundžių reklamos, kas yra 42,4 proc. daugiau nei pernai.
Augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 27,5 proc.


Mažėjo lauko reklamos

Automatinė interneto reklamos sistema „Evaliant“ šiemet užfiksavo 18,1 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-gegužę. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 1 mln. 790 tūkst. reklamos vienetų. 
Lauko videoreklamos ekranuose buvo transliuota 1 mln. 487 tūkst. sekundžių reklamos.
Palyginus su praėjusiais metais, lauko videoreklamos apimtis sekundėmis krito beveik penktadaliu – 19 proc.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, krito 21,5 proc.
Taip pat mažėjo vidaus TV reklamos kiekis. Lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, mažėjimas siekė 14,8 proc.
Kino reklama per pirmuosius penkis šių metų mėnesius, lyginant su 2012 metų sausiu-geguže, augo 13,1 proc. Šiais metais buvo parodyta 121 tūkst. reklaminių klipų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto