Nesusipratimas dėl automobilių servise atliktų paslaugų

Nuotr. iš redakcijos archyvo

Į redakciją kreipėsi mažeikiškis, nepatenkintas autoserviso suteiktomis paslaugomis.

});

Kaip paaiškėjo, ši istorija nutiko prieš metus – tiek laiko praėjo nuo jam priklausančio automobilio „Audi Q5“ pirmojo remonto.

Liko nepatenkintas paslaugomis

Paprašytas situaciją ir savo pretenziją išdėstyti raštu, mažeikiškis D. K. (redakcijai vardas ir pavardė žinoma – aut. past.) informavo, kad 2024 metų sausio 26 d. savo automobilį remontavo bendrovėje „Edvardo servisas“. Buvo atliktas visas variklio keitimas. „Po atliktų serviso darbų trūkumų nepastebėta“, – rašo skundo autorius D. K.

Praėjusių metų balandžio 23 d. ta pati transporto priemonė – 2009 m. automobilis „Audi Q5“ – į servisą buvo atvaryta dar kartą patikrinti. Mašinos savininkas teigė, kad po variklio pakeitimo pradėjo mirksėti raudona alyvos lemputė. Servise buvo atlikti elektros laidų remonto darbai, pakeistos stabdžių diskų kaladės. Skundo autorius vėl...

Laikraščio elektroninę versiją gali skaityti tik prisijungę ir prenumeratą turintys vartotojai.

Jeigu esate mūsų prenumeratorius, prisijunkite su savo prisijungimo duomenimis, kuriuos gavote atlikę apmokėjimą arba kuriuos jums suteikė redakcija.

Registruokitės | Pamiršai slaptažodį?

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Skip to content