NVO susitikime – socialinio verslo iššūkiai, mitai ir realybė

Autorės nuotr.

Dažnas žmogus, išgirdęs klausimą, kas yra socialinis verslas, tikriausiai suglumtų ir negalėtų į jį tiksliai atsakyti. Nors socialinio verslo modelis Lietuvoje gyvuoja jau apie dešimt metų, visuomenei jis vis dar mažai pažįstamas.

});

Apie socialinio verslo įmonių pasiekimus, problemas ir patiriamus išbandymus diskutuota Mažeikių Gabijos gimnazijoje vykusiame mažeikiškių nevyriausybinių organizacijų (NVO) atstovų susitikime su Lietuvos socialinio verslo asociacijos (LISVA) vadove Viktorija Bražiūnaite.

Yra įvairių veiklos pavyzdžių

Socialiniu verslu vadinamas verslo modelis, kurio pagrindinis tikslas yra ne tik pelno siekimas, bet ir socialinės naudos bendruomenei arba visuomenei teikimas.

Skurdo mažinimas, aplinkos apsauga, sveikatos priežiūra, švietimo skatinimas – prie tokių problemų sprendimo siekia prisidėti asmenys, dirbantys pagal šį verslo modelį. 

...

Laikraščio elektroninę versiją gali skaityti tik prisijungę ir prenumeratą turintys vartotojai.

Jeigu esate mūsų prenumeratorius, prisijunkite su savo prisijungimo duomenimis, kuriuos gavote atlikę apmokėjimą arba kuriuos jums suteikė redakcija.

Registruokitės | Pamiršai slaptažodį?

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto