Motociklininkų klubas mažeikiškius siekia išjudinti per roką

Motociklininkų klubas „Juodvarniai“ ne tik bando šeštus metus organizuojamu festivaliu „Gers!“ grąžinti į Žemaitiją roko festivalius, bet ir žada Mažeikių bendruomenei dovanoti dar keletą akcijų bei renginių.

SUSIBŪRĖ STICHIŠKAI
Motociklininkų klubas kūrėsi stichiškai: vieni pirkosi motociklą, kiti būrėsi į grupeles, tos grupelės susipažino tarpusavyje, bendravo ir nusprendė, kad aktyvesniam ir glaudesniam bendravimui laisvalaikiu būtinas klubas.
„Kaip mes patys vadiname, dabar pas mus regioninis, demokratiškas motociklininkų klubas, kurį įkūrė devyni žmonės. Paprasčiausiai mes (klubo narių amžiaus vidurkis – keturiasdešimt metų) grįžome prie to, nuo ko prasidėjo mūsų pažintis su motopasauliu – juk daugelis jaunystėje lakstydavome su „voschodais“ ir „javomis“, po to juos pakeitėme į automobilius.
Bet vienam anksčiau, kitam vėliau vis tiek sugrįžta noras sėsti ant dviratės transporto priemonės ir pasigalynėti su greičiu ir vėju. Manome, kad motociklas – gera priemonė pašėlioti“, – klubo pradžią prisiminė jo organizatoriai Artūras Laucevičius ir Dovydas Punia.

VYRAUJA DEMOKRATIJA
Šiuo metu klube 31 narys. Ne atsitiktinai klubas apibūdinamas kaip demokratiškas – griežtų taisyklių nėra: tarp narių yra ir 55-erių metų amžiaus motociklininkas, ir trisdešimtmečiai, koks motociklas – nesvarbu.
Iš pradžių visus viliojo „čioperiai“, dabar vis populiaresnis tampa kelioninis motociklas.
Sezonas trunka nuo kovo iki lapkričio, o kaip juokauja klubo nariai, kai kurie ir prieš Kalėdas dar išvaro savo plieninį žirgą iš garažo ir apsuka keletą ratų.
„Klubas atviras visiems, bet galioja vienintelė taisyklė: jeigu bent vienam senajam klubo nariui kandidatas į klubo narius yra priešas, jis negali tapti klubo nariu. Tai mums padeda išvengti ginčų ir pykčių“, – akcentavo pašnekovai.
Klubo pavadinimų iš pradžių buvo įvairių, net ir „Black Gold“ (su nuoroda į „Mažeikių naftą“), tačiau pasirinktas lietuviškas pavadinimas „Juodvarniai“. Gal lėmė tai, kad varnas pagonių tikėjime – kelrodžio simbolis, šis paukštis pasiklydusiam miške gali parodyti kelią, svarstė motociklininkai.

KLUBAS TURI TRADICIJAS
Savo narių veiklos klubas nereglamentuoja: užeina noras, galima ir vienam išvažiuoti į trasą, „pravėdinti galvą“. O dėl bendrų renginių, esant šiuolaikinėms technologijoms, susiburti nėra sunku – pasitelkiamas skaipas, SMS`ai, „Facebook`as“.
Nors klubas gyvuoja neseniai, tačiau jau turi ir tradicinių renginių. Gegužės trečiąją dieną švenčiamas klubo gimtadienis. Kita tradicija – keturių dienų kelionė aplink Lietuvą, parenkant vis kitokį maršrutą.
„Šiemet dešimties motociklų kolona pasukome šalies pasieniu Zarasų link, tačiau didžiojo lanko nepadarėme – neaplankėme Druskininkų ir Vištyčio, panemune vykome iki Klaipėdos, kur ketvirtąją dieną skyrėme didžiajam renginiui – „Harley Davidson“ festivaliui. Per tokias keliones atrandame vis įdomesnių šalies vietų – pernai tai buvo Eišiškės, šiemet – Didžiasalis, kur juokais pasižadėjome nusipirkti penkiaaukštį“, – įspūdžiais dalijosi Artūras.
Tradiciškai motociklininkai svečiuojasi Mažeikių vaikų globos namuose. Pernai pralaimėję baudų metimo konkursą, šiemet liepą šioje įstaigoje planuoja sutvarkyti krepšinio aikštelę ir padovanoti naują krepšinio lanką.
Keturi klubo nariai jau yra suplanavę vykti į tolimą kelionę po Europos šalis ir pasiekti Faro miestą Portugalijoje. Ir dar viena šventė – sezono uždarymas.
„Žiemą daugiau pažaidžiame boulingą ir diskutuojame apie artėjančios ir taip laukiamos vasaros planus. Tradiciniai renginiai bendruomenei ir toliau bus, bet jau mąstome ir apie kitus. Planuose – nors dar gerai ir neišstudijuotas, tačiau pusiau turistinis, pusiau sportinis, pusiau orientacinis renginys“, – apie turimas ir kuriamas tradicijas pasakojo motociklininkai.

PROPAGUOJA ROKO MUZIKĄ
Dar viena motociklininkų klubo tradicija – Mažeikiuose šeštus metus organizuojamas bliuzoroko festivalis „Gers!“ Pirmą kartą jis tęsis dvi dienas, vyks lauke.
„Manau, kad Mažeikiams trūko roko renginių, reikia suteikti progą neformaliam jaunimui irgi patenkinti savo poreikius. Vasarą tokio pobūdžio renginių mūsų regione nėra, todėl norime roką grąžinti į Žemaitiją ir pažiūrėti, ar Mažeikiams jis reikalingas“, – teigė Dovydas.
Jis priminė, kad įsigytas bilietas galios abi renginio dienas.
Sukviesti žinomus atlikėjus, pasak organizatorių, nėra sunku, sunkiausia – susiderėti dėl kainos. Išskirtinių sąlygų nė vienas iš šalies roko muzikantų nekėlė, tik kai kuriems, kurie koncertuos abi dienas, bus užsakyti viešbučiai.

ORGANIZUOS SAUGAUS EISMO AKCIJĄ
Motociklininkai be dėmesio nepaliks ir jiems ypač aktualią eismo saugumo sritį – planuojama vienadienė akcija „Orlen“ degalinėse, kai bus dalijami lipdukai „Vairuotojau, apsidairyk – šalia motociklas“.
„Bus automobilis, už jo motociklas, kuris neretai yra keturračių transporto priemonių vairuotojų nematomas. Kviesime vairuotojus atsisėsti į mašiną ir parodysime, kaip geriausia pastebėti manevrą atliekančius motociklininkus. Taip pat vairuotojus supažindinsime su motociklininkų rodomais ženklais. Juk nedaugelis žino, kad pakelta motociklininko ranka vairuotojus informuoja, jog važiuoja motociklininkų kolona, o iš paskos važiuojančius draugus – kad priešais atvažiuoja mašina“, – pasakojo „Juodvarnių“ klubo nariai.
Šią akciją paskatino keliavimas motociklais siaurais Aukštaitijos keliukais. Tekę sutikti ir tolerantiškų vairuotojų, kurie draugiškai pamojuoja ir papypsi, bet buvo ir keletas pavojingų situacijų.
Nuotraukos iš klubo archyvo.: Klubo „Juodvarniai“ nariai prie savo plieninių žirgų.

Motociklininkai ir šiais metais ketina aplankyti Globos namų mažuosius gyventojus. Pernai jų apsilankymas vaikams suteikė didelį džiaugsmą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.