![Nuotr. iš mokyklos archyvo](https://www.santarve.lt/images/articles/2014/05/svente.jpg)
Nuotr. iš mokyklos archyvo
Trečiadienį Senamiesčio pagrindinėje mokykloje vyko mokslų komunikacijos šventė.
Joje pristatyti pamokų metu naudojami mokymo metodai, aptarti šiais mokslo metais nuveikti darbai, pasiekti rezultatai.
Aptarė nuveiktus darbus
Senamiesčio pagrindinėje mokykloje jau tradicija tapo kiekvieną pavasarį mokinių tėvams pristatyti per metus nuveiktus darbus.
Renginyje pristatyti šeši pranešimai, kaip tradicinės pamokos, pasitelkiant pažangius metodus, tampa patrauklesnės. Taip pat aptarti vykdyti projektai, grupėse atlikti darbai.
„Norime tėvams parodyti, kaip keičiasi mokymo metodai, kokios tos 21 amžiaus netradicinės pamokos. Mokytojai turėjo galimybę pristatyti, kaip jie, panaudodami laikmečio informacines technologijas, keičia pamokų formą, integruoja jas“, – sakė Senamiesčio pagrindinės mokyklos direktorė Janina Norvilienė.
Dėmesys integruotoms pamokoms
Pabrėžta, kad šiemet didžiausią dėmesį mokytojai skyrė integruotoms pamokoms. Sujungiant lietuvių kalbos ir chemijos, tikybos ir rusų, informacinių technologijų ir matematikos bei kitus mokomuosius dalykus stengtasi mokinių įvairių sričių žinias susieti į visumą.
Taip, atrodytų, nesuderinami dalykai tapo bendri.
Pavyzdžiui, integravus lietuvių kalbos ir chemijos pamokas lietuvių kalbos mokytoja mokė vaikus, kaip rašyti laišką, o chemijos mokytoja rodė, kaip atrodo tekstas, parašytas pienu, svogūnų laiškų, citrinų sultimis.
„Integruodami pamokas mokytojai patys mokosi, tobulėja, o tokia forma pateikiama informacija patrauklesnė ir mokiniams. Jie teigiamai atsiliepia ir laukia tokių užsiėmimų“, – sakė mokyklos direktorė.
Pamokų forma kinta
Kūrybiškai pritaikyti metodus, pasiruošti integruotoms pamokoms pedagogams padeda mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui Virginijus Laureckis.
„Pamokos jau seniai nebėra keturiasdešimt penkios minutės drausmės, kontroliniai darbai ir į lentą įbestas žvilgsnis. Dažnoje pamokoje pasitelkiamos informacinės technologijos, mokiniai dirba grupėse, vykdo projektinę veiklą. Mokyklos tikslas yra ne tik suteikti gyvenimui reikalingų žinių, bet ir ugdyti savarankiškai atsakingą, kūrybingą asmenybę“, – apie pakitusią pamokų formą ir jų naudą vaikams kalbėjo V. Laureckis.