***SKAITYTOJO NAUJIENA*** Išvykoje pailsėjome ir pamatėme

Ekskursijoje žemališkiai patyrė puikių įspūdžių. Nuotrauka iš mokyklos albumo

Kasmet pavasarį mūsų mokyklos mokiniai mėgsta pakeliauti po gimtąjį kraštą, geriau jį pažinti.

Kretingoje – pažintis su vienuolynu

Šiemet 1–6 klasių mokiniai išsiruošė į kelionę, iš vyresniųjų važiavo tik keletas vaikų.
Pirmiausia sustojome Kretingoje, kur aplankėme bažnyčią ir pranciškonų vienuolyną. Mus pasitiko gidas – jaunas vienuolis, kuris papasakojo apie bažnyčią, jos altorius. Tada nusileidome į rūsį, kuriame matėme sarkofagus.
Vienuolis nuvedė į vienuolyną. Pirmajame aukšte apžiūrėjome nuotraukas vienuolių, kurie čia gyveno. Antrajame aukšte gyvena vienuoliai, todėl mūsų ten neleido, bet išvedė parodyti vidinį kiemelį, kuriame vienuoliai susirenka pasimelsti.
Įspūdingiausia buvo, kai lipome į bažnyčios bokštą – atrodė, kad tie laiptai niekada nesibaigs.
Atsiskleidė ir kai kurių mūsų aukščio baimė, bet užlipusieji į viršų išvydo pasakišką vaizdą – visą miesto grožį iš aukštai. Nulipę žemyn atsisveikinome su vienuoliu ir nuėjome apžiūrėti Lurdo.

Lietus nuotaikos nesugadino

Apžiūrėję Kretingą, patraukėme į Palangą. Sustojome prie Botanikos parko. Ten nuostabu: grynas oras, medžiai ošia, girdisi paukščių balsai, po tvenkinį plaukioja gulbės, antys, net žuvėdros.
Eidami Gintaro muziejaus link matėme skulptūrą „Eglė žalčių karalienė“, grožėjomės fontanu, apžiūrėjome rozariumą. Sako, kad ypač čia gražu vasarą, kai rožės žydi.
Mus užklupo pavasarinis lietus, todėl nuskubėjome Birutės kalno link, nuo kurio išvydome jūrą. Tada jau lenktyniaudami, vienas už kitą greičiau, pasileidome į pakrantę. Na ir kas, kad lijo, kad atrodėm lyg išsimaudę, dėl to neliūdėjom.
Kai kurie rinko kriaukles, kiti skubėjo prie tilto. Ant tilto buvo daug žvejų, berniukai susidomėję stebėjo juos, klausinėjo. Pabuvę prie jūros patraukėme J. Basanavičiaus gatve, nusipirkome suvenyrų, lauktuvių namiškiams.
Jau važiuodami namo dar užsukome „Pas Juozapą“, o ten pramogų pasirinkimas didelis: vyresnieji žaidė krepšinį, kiti ėjo pažiūrėti gyvūnėlių, palaipioti, užsuko pavalgyti arba tiesiog išdykavo. Netgi lietus nesugadino puikios nuotaikos. Nė nepajutom, kaip prabėgo diena. Grįžome gerai nusiteikę, linksmi.

Agnė Dargenavičiūtė ir Renata Stonytė
Žemalės pagrindinės mokyklos šeštokės

Jeigu ir Jūs turite naujienų, kviečiame pasidalinti su santarvė.lt skaitytojais. Informaciją ir nuotraukas galite atsiųsti, portalo viršuje paspaudę mygtuką „Atsiųsti naujieną“.
Kas mėnesį geriausios informacijos autorių apdovanosime.

3 Atsakymai į “***SKAITYTOJO NAUJIENA*** Išvykoje pailsėjome ir pamatėme”

1. taspats parašė:

kaminiuks eina:DD

2. ATSAKIMELIS parašė:

Kompanija didelė, tai ir „alaus“ krito nemažai

3. klausimėlis parašė:

Įdomu, kiek litrų alaus ištuštinote?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.