Vakarinis aplinkkelis – dešimtmečių projektas?

Autorės nuotr.
Nuotr. iš Mažeikių rajono savivaldybės administracijos archyvo

Visuomenei nuotoliniu būdu buvo pristatyti planuojamo Mažeikių vakarinio aplinkkelio ir tunelio po geležinkeliu projektiniai pasiūlymai. Po pristatymo projektuotojai atsakė į mažeikiškių klausimus, komentavo pasiūlymus.
Pristatymo dalyviai ne visais projektuotojų atsakymais liko patenkinti, tačiau viliasi, kad į jų pastabas bus atsižvelgta. Jų teigimu, laiko, kol bus pradėtas statyti tunelis ir aplinkkelis, dar yra į valias.
Specialistų teigimu, aplinkkelio statybos gali būti pradėtos… po gero dešimtmečio.

Numatyti pokyčiai

Pristatyme dalyvavusiems visuomenės atstovams buvo akcentuota, kad Mažeikių vakarinio aplinkkelio projektinių pasiūlymų svarstymas – tik pirminis žingsnis šio didelio projekto įgyvendinimo link. Po to vyks aplinkkelio techninio projekto rengimas.
Su visuomenės atstovais buvo svarstomi Pumpurų, Troškučių gatvių, S. Nėries ir Laisvės gatvių sankryžos, Troškučių ir Skuodo gatvių sankryžų rekonstravimo bei planuojamo aplinkkelio sankirtos su geležinkeliu naujos statybos projektiniai pasiūlymai. Juos parengė ir pristatė UAB „Realprojektas“ atstovai.
Projektuotojų atstovai prisijungusius į nuotolinį svarstymą mažeikiškius informavo, kad S. Nėries ir Laisvės gatvių sankryžą planuojama rekonstruoti į mažą žiedinę sankryžą, o Troškučių ir Skuodo gatvių sankryžą – į turbožiedinę (didesnio pralaidumo).
Aplinkkelio sankirtoje su geležinkeliu planuojama įrengti tunelį.

Preliminari projekto vertė

Projektuotojai ir Savivaldybės administracijos atstovai teigė, kad šis pristatymas – tik pradžių pradžia, tad kol kas per anksti kalbėti apie aplinkkelio projekto kainą.
Savivaldybės administracijos Vietinio ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas Alfonsas Asauskas, atsakingas už vakarinio aplinkkelio projektą, „Santarvei“ sakė, kad dabar suskaičiuota preliminari aplinkkelio ir tunelio po geležinkelių įrengimo kaina siekia daugiau nei 12 mln. eurų.
„Realiai aplinkkelis ir tunelis gali būti pradėti statyti tik po septynerių, aštuonerių ar net dešimties metų. Reikalingos procedūros užtrunka gana ilgai, kaip ir techninio projekto parengimas. Reikės numatyti ir galimus finansavimo šaltinius“, – kalbėjo A. Asauskas.
Kaip pavyzdį, kiek ilgai viskas užtrunka, Savivaldybės administracijos atstovas nurodė viaduko virš geležinkelio Algirdo gatvėje statybą. Šio statinio projektiniai pasiūlymai buvo pristatyti dar 2012 m. Pastatytas jis buvo 2020 m., o Valstybinei statybos inspekcijai nėra atiduotas vertinti iki šiol.
Visas straipsnis – penktadienio laikraštyje.

2 Atsakymai į “Vakarinis aplinkkelis – dešimtmečių projektas?”

  1. Lėja parašė:

    Puikus projektas, duok Dieve gal kada įgyvendins..

  2. Dieds parašė:

    Tokie projektai vertingi,daug naudos duoda kas tuos finansus „įsisavina“.Gale išeina nei šis nei tas, nedakepę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto