Prezidentai domisi išardytu geležinkeliu

Prezidentė Dalia Grybauskaitė ir Andris Bėrzinis susitikę aptarė ir geležinkelio atkarpos atstatymo problemą. Nuotrauka iš Prezidentūros archyvo

Latvijos prezidentas Andris Berzinis, lankydamasis Saldaus regione, domėjosi išardytos geležinkelio linijos Mažeikiai–Rengė reikalais.
Šios geležinkelio atkarpos atkūrimas aktualus ir mažeikiškiams, o ypač – bendrovei „ORLEN Lietuva“.

Tarėsi su Lietuvos Prezidente

A. Berzinis ir jį lydintys asmenys apžiūrėjo Rengės geležinkelio stotį Latvijos pasienyje ir įsitikino, kad ji gali dirbti pagal visus techninius reikalavimus, pranešė prezidento spaudos tarnyba.
Liepojos meras Uldis Seskas pabrėžė šios geležinkelio linijos svarbą didinant krovinių srautą per Liepojos uostą.
A. Berzinis savo ruožtu sakė, kad atkurtas geležinkelis leistų Latvijai ir Lietuvai, taip pat visam Baltijos regionui plėtoti tranzito ir logistikos verslą ir didintų šalių konkurencingumą.
Pasak prezidentūros pranešimo, kovo 22 dieną susitikęs su Lietuvos prezidente Dalia Grybauskaite A. Berzinis pabrėžė būtinumą atstatyti Lietuvos išardytą geležinkelio ruožą, o D. Grybauskaitė patvirtino, kad Lietuva pasirengusi šią problemą išspręsti.

Tikisi darbus baigti šiemet

2008 metų rudenį „Lietuvos geležinkeliai“ išardė 19 kilometrų bėgių ruožą iki valstybės sienos, motyvuodami dideliu jo susidėvėjimu. Tačiau kaip tik tuo metu „Lietuvos geležinkeliai“ ir Mažeikių naftos perdirbimo įmonė smarkiai konfliktavo dėl krovinių gabenimo geležinkeliais tarifų.
Geležinkelį išardžius, naftos produktus į Latviją „ORLEN Lietuva“ įmonei tenka vežti ilgesniu keliu per Joniškį.
Dėl geležinkelio atšakos išardymo kelerius metus Lietuva sulaukdavo Lenkijos priekaištų aukščiausiu politiniu lygmeniu.
2010 m. „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė projektavimo sutartį su konkursą laimėjusia Ispanijos kompanija „Ardanuy Ingenieria S.A.“ dėl geležinkelio ruožo atstatymo. Pagal pradinius susitarimus, darbai gali būti baigti šiais metais.

4 Atsakymai į “Prezidentai domisi išardytu geležinkeliu”

  1. kebabe, gal zinai parašė:

    gal zinai kokie tie netinkami veiksmai ir “is kokiu pat pradziu”?

  2. Asfaltas ant pervažų parašė:

    Kai 2008 metais išardė geležinkelį – tai buvo duobės per pervažas važiuojant keliu iki Laižuvos. Keturis metus reikėjo stabdyti kad nesudirbtum pakabos, kai jau kitais metais jau bus atstatytas – tai praeitą penktadienį ant pervažų uždėjo asfaltą. Kokiu tikslu? Kad meras su tarybos nare patogiau važiuotu į Auksodę? O gal su tikslu – visai neatstatys geležinkelio linijos ir laikas užmarins tą idėją. Vieni šneka (prezidentai) – kiti daro kaip jiems reikia (geležinkeliečiai) siekdami sau naudos.

  3. Arvis parašė:

    Na čia juk ir durniukui aišku, kad atstatyti, arba bent jau pinigus už atstatymą sumokėti turėtų tas, kas davė įsąkymą jį išardyti….
    O mums rinkėjams labiausiai įdomu būtų sužinoti tą pavardę, kas davė įsakymą tokį. Ne dėl smalsumo čia ne, bet šiaip, kad kartais neišrinktumėm tokį asilą, kuriam terūpi tik sava kišenė, į Seimą, ar Europarlamentą…
    Greičiau numirsim visi, nei sužinosim tai …

  4. naftokebabinė parašė:

    Tai čia tik geležinkelio kelio kapitalinio remonto projektavimo darbus tikisi baigti šiemet, bet ne atstatymo. Bet tik tiksi, o tai nereiškia nieko.
    „Orlen Lietuvai“ taip ir reikia. Gera pamoka jai dėl jos netinkamų veiksmų iš pat pradžių, kai tik buvo pradėta demontuoti geležinkelio linija. Mano žiniomis, ir pagal visus požymius, ta linija atstatyta nebebus apskritai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*