Lietuvą siekiama įtvirtinti kaip naujojo Šilko kelio maršruto tašką

Birželio 29-liepos 3 dienomis Lietuvoje lankysis Kinijos Sindzianio provincijos vadovybė ir didžiausių šios šalies bendrovių, teikiančių transporto, logistikos, infrastruktūros statybos bei riedmenų gamybos paslaugas, atstovai.

Pristatytas šalies transporto sistemos potencialas

Delegacija iš Kinijos susitiks su Susisiekimo ministerijos, „Lietuvos geležinkelių“, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovais, susipažins su vykdomais projektais, lankysis intermodaliniuose ir krovos terminaluose.
Kinija siekia atkurti Šilko kelius, kurie sausuma ir jūra jungtų ją su Europa. Kinijos valdžios vykdomoje „One Belt, One Road“ strategijoje nurodyta, kad ekonominio bendradarbiavimo ir transporto keliai į Europą eina per Baltijos šalis. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovybės Kinijoje vadovo Rolando Bražinsko, verslininkų vizito metu svarbu dar labiau įtvirtinti Lietuvą ir jos transporto infrastruktūrą kaip patikimą Naujojo šilko kelio maršruto tašką.
„Lietuvos geležinkeliuose ir uoste lankysis didžiausių Kinijos kompanijų, užsiimančių tarptautine logistika, atstovai. Siekiame kuo didesnį kiekį krovinių, judančių ir judėsiančių tarp Europos ir Kinijos, nukreipti per Lietuvą. Šią savaitę apsilankiusiam Kinijos vicepremjerui Lietuvos Premjeras Algirdas Butkevičius pristatė mūsų šalies transporto sistemos potencialą, tad kitą savaitę vyksiantis verslininkų susitikimas rodo rimtą abiejų pusių nusiteikimą“, – sakė R. Bražinskas.

Lankysis įvairių bendrovių atstovai

Vizito metu Kinijos verslininkų delegacija lankysis Vilniaus ir Kauno intermodaliniuose terminaluose, Kauno ir Klaipėdos laisvosiose ekonominėse zonose (LEZ). Liepos 1 d. Klaipėdoje bus organizuojama konferencija „One Belt, One Road – Visions and Opportunities“. Joje svečiai bus supažindinti su Lietuvos transporto ir logistikos galimybėmis, bendradarbiavimo perspektyvomis, investicine verslo aplinka.
Į konferenciją Klaipėdoje atvyks ir Baltarusijos geležinkelių vadovybė. Kinijos kroviniai yra jūra atplukdomi į Klaipėdos uostą ir geležinkeliais tranzitu per Lietuvą gabenami į Baltarusiją. Tiek Kiniją, tiek savo prieigos prie Baltijos jūros neturinčią bei tinkamų sandėliavimo plotų poreikį jaučiančią Baltarusiją domina Lietuvoje pastatytas Vilniaus intermodalinis terminalas ir aplink jį kuriamas logistikos centras. Prognozuojama, kad, Baltarusijai pasirašius naujas krovinių gabenimo sutartis su Kinija, dalis šių krovinių taip pat bus atgabenama jūra per Klaipėdos uostą.
Iš Kinijos atvykstančią maždaug 40 žmonių delegaciją sudarys Sindzianio provincijos vicegubernatoriaus vadovaujama grupė, taip pat bendrovių „China Merchants Group Company“, „Kerry East Logistics“, SINOTRANS, „CNR Corporation Limited“, „China Communications Construction Company Limited“ („CCCC“), CAMC „Transportation“, „Xinjiang Continental Bridge Group“ ir kitų atstovai.

Reklama: log-net.lt

2 Atsakymai į “Lietuvą siekiama įtvirtinti kaip naujojo Šilko kelio maršruto tašką”

  1. Steph Outlaw parašė:

    asd

  2. Justas parašė:

    Manau, jog reikia tuo dziaugtis, nes kroviniu pervezimas yra sritis, kuri reikalinga bet kokiomis salygomis, net ir ekstremaliomis. Lietuva yra strategiskai geroje geografineje vietoje, reikia ta isnaudoti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto