„Lietuvos pašto“ vadovai pristatė paslaugų sistemos pertvarką

Autorės nuotr.

Židikuose vyko Seimo nario Valiaus Ąžuolo ir AB „Lietuvos pašto“ generalinės direktorės Linos Minderienės iniciatyva surengtas susitikimas su pašto skyrių darbuotojais bei gyventojais dėl šiuo metu vykstančių pašto paslaugų sistemos pertvarkos.
Vietos gyventojai neslėpė pasipiktinimo – jų nuomone, naujovės pablogins paslaugų kokybę.
Pašto atstovai tikino, kad permainos gyventojams nepakenks, o atvirkščiai – patobulins ir pagreitins pašto teikiamas paslaugas.

Dės visas pastangas

Svečiai iš sostinės pristatė naują ir šiuolaikišką pašto paslaugų teikimo modelį kaimiškosiose vietovėse – mobilųjį paštininką. Jis atsirado, uždarius kaimuose pašto skyrius.
L. Minderienė susirinkusiems paaiškino, kad uždaromi tik pašto skyriai, o pašto paslaugos išlieka – tik jas atliks mobilusis paštininkas, kuris prireikus atvyks į namus.
Pašto atstovai teigė, kad tokiu būdu gyventojams bus išplėstos galimybės pasinaudoti Lietuvos pašto teikiamomis paslaugomis. Tačiau kaimų gyventojai tokioms permainoms nelabai nori pritarti.  Jie reiškė nepasitenkinimą, sakydami, kad uždarius paštų skyrius mobilusis paštininkas laiku nepristatys spaudos.
„Jei aš laikraštį gausiu tik vakare, tai kam man jis bebus reikalingas? Visas žinias jau būsiu perskaičiusi internete“, – pasipiktinimo neslėpė Pikelių seniūnaitė Vilija Priedininkienė.
Pašto atstovai patikino, kad bus bandoma daryti viskas, kad paslaugų kokybė nenukentėtų ir spauda gyventojus pasiektų ne vėliau, kaip pasiekdavo iki šiol.
Tuo tikslu paštininkai bus aprūpinti naujais automobiliais, planšetėmis, kurios padės priimti užsakymus ir atlikti paslaugas daug operatyviau, nes nebereikės reikalingų duomenų surašinėti popieriuje.

Teiks paslaugas kaip iki šiol

Pašto atstovai tikino: kaip ir iki šiol laiškininkas, užsukdamas pas gyventojus į namus, pristatys laišką, prenumeruojamą spaudos leidinį, pensiją ar socialinę išmoką. Taip pat suteiks ir kitas reikalingas paslaugas: pristatys ir priims išsiųsti paprastąsias ar registruotąsias pašto siuntas, priims prenumeratos užsakymus, pristatys pinigų perlaidas, surinks mokesčius, parduos siuntų pakuočių ir kitų prekių.
Be to, bus galima telefonu arba elektroniniu  paštu išsikviesti laiškininką į namus dėl pašto paslaugų (laiško, siuntinio išsiuntimo arba pakartotinio siuntos pristatymo).
Laiškininko atvykimas į namus  bus nemokamas.
Skambutis paštininkui kainuos tiek pat, kiek ir bet kuris kitas skambutis pagal žmogaus turimą mobiliojo ryšio planą.
Ir finansinės pašto paslaugos bus teikiamos mobiliųjų laiškininkų paslaugų teikimo vietose.
Pirminis mobiliojo laiškininko paslaugų teikimo modelis jau įgyvendinamas Radviliškio ir Utenos rajonų savivaldybių kaimiškose vietovėse.
Plačiau skaitykite antradienio laikraštyje.

2 Atsakymai į “„Lietuvos pašto“ vadovai pristatė paslaugų sistemos pertvarką”

  1. Vaidas parašė:

    Tai pencijas, kitas ismokas pastininkas laikys namie, nes pasto skyriai uzdaromi? O pasto vadovai pastatys signalizacija, nupirks draudima pastininko namams?

  2. Vardas (privalomas) parašė:

    Nei viena pertvarka kol kas nebuvo į naudą. Kažkada uždarė Leckavos med. punktą – sakė atvažiuos ir paslaugas teiks namie. Jų NĖRA. todėl ir čia – kažin ar į gerą?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto